חיפוש באינדקס עסקים

נשים בעלות שיער ארוך וחלק מרוצות הרבה יותר מאחרות!

פורסם מאת: rita בתאריך: 23 מרץ 2022

Print Friendly, PDF & Email

נשים בעלות שיער ארוך וחלק –

 מרוצות הרבה יותר מאחרות!

מסקר חדש בישראל נמצא כי נשים עם שיער ארוך נהנות יותר

 למעלה מ70% מהנשים בגילאי 17-30 בישראל

הן בעלות שיער ארוך והן מרוצות משמעותית יותר מנשים בעלות שיער קצר.

מותג טיפוח השיער אלביב מבית לוריאל פריז, ערך סקר בישראל שמטרתו לבחון את שגרת טיפוח השיער של בעלות שיער ארוך תוך זיהוי נקודות הקושי והצרכים שאינם מקבלים מענה נכון להיום.

הסקר נערך ע”י ‘טו דה פוינט’, בחודש ינואר 2022, והינו סקר כמותי אינטרנטי שבדק  503 נשים בגילאי 17-30, מרחבי הארץ, המהוות מדגם מייצג של קהל זה באוכלוסיה.

מהסקר עולה כי 71% מהנשים בגילאי היעד של 17-30 הן בעלות שיער ארוך. 23% מגדירות את שיערן כחלק, וקרוב למחצית מגדירות את שיערן כארוך וגלי או מתולתל. נשים בעלות שיער ארוך מרוצות הרבה יותר מבעלות שיער קצר, ונשים בעלות שיער ארוך וחלק מרוצות הרבה יותר מאלו שהן בעלות ארוך וגלי או ארוך ומתולתל.

כאשר בוחנים את שגרת טיפוח תחזוקת השיער, ניתן למצוא רמז לשביעות הרצון הנמוכה יותר בקרב מי ששיערן אינו חלק. הן מדווחות יותר מאחרות על קשיים בתחזוקת השיער ובפרט אלו בעלות השיער הקופצני, שיער נפוח וקושי עם סירוק השיער . באופן תואם הן משתמשות יותר מאחרות בקרמים ללחות והזנה של השיער.  הן גם מציינות בשיעורים גבוהים יותר כי טיפוח ותחזוקה גוזלים מהן המון זמן.

עוד נמצא במחקר כי בעלות שיער גלי או מתולתל בין אם ארוך או קצר – מרבות לסרק את שיערן כשהוא רטוב, באופן כמעט קבוע.  69% מהנשאלות בעלות שיער הקצר הגלי או מתולתל השיבו כך, וכן גם 56% שהן בעלות שיער הארוך הגלי או המתולתל.

לסיכום:

ישראליות מעדיפות אורך – ישראליות מעדיפות שיער ארוך ואוהבות לשמור עליו!

מעניין לדעת כי שיער ארוך במיוחד (או כפי שהוא נקרא בעולם האופנה- שיער XXL) נמצא בעיקר בקרב קבוצת הגיל 17-30.

ניתן להגדיר שיער ארוך כשיער שחוצה את קו הכתפיים.

לשיער ארוך מאפיינים משלו:

הוא נוטה להישבר בקלות רבה יותר בשל אורכו, סימנים של תסרוקות קבועות (כגון איסוף יומיומי בקוקו או קליפס) ניכרים בו, ולעתים קרובות הוא מוגדר פגום עקב יובש ו/או קצוות מפוצלים.

 

הסקר נעשה במסגרת השקת  מוצר חדש לשיער מסדרת ‘אלביב’ של  לוריאל פריז:

וונדר ווטר – לשימוש בעת החפיפה במקלחת. טיפול  פלא לשיער תוך 8 שניות – משתמשים בו בעת חפיפה והוא מרכך את השיער בצורה יסודית הודות לטכנולוגייה חדשנית – ‘למלר’ (LAMELLAR) המרככת את סיב השערה, מתירה קשרים במהירות הבזק ומעניקה מראה ארוך וחלק לשיער. הטכולוגיה הייחודית מייצרת תחושת חמימות קלה בידיים ועוטפת את השיער בתחושה של ספא ביתי לשיער.  התכשיר ללא סיליקונים ואינו מכביד על השיער והתוצאה: השיער נעים למגע, קל לסידור, חלק, זוהר וארוך יותר.

שיער ארוך

אלביב DREAM LONG צילום יחצ חול

 


עמוד זה נצפה: 230 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    תגיות:

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן