חיפוש באינדקס עסקים

מה שחשוב לדעת כדי לשמור על שיער בקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

כל מה שחשוב לדעת כדי לשמור על השיער בחודשי הקיץ החמים

עדי פרג’י, מנהלת הדרכה ראשית בלוריאל פריז בטיפים חשובים ביותר. לגזור ולשמור

משנה לשנה ההתחממות הגלובאלית משפיעה על תחומי חיים רבים ובין היתר באופן משמעותי קיימת השלכה מהחשיפה לשמש  גם על השיער ועור הקרקפת. שמירה על בריאות השיער מתבקשת ובחודשי הקיץ חשוב להצטייד בכל האמצעים שעומדים לרשותנו כדי למנוע את האפשרות של נזקים בטווח המיידי והארוך.

טיפוח:
חשוב לזכור שכאשר מעוניינים להצטייד בסדרת מוצרים לשיער המיועדת לשימוש בחודשי הקיץ, יש לבדוק היטב את הרכיבים הקיימים בפורמולות השונות ולוודא כי המוצרים הנבחרים אכן מתאימים לשימוש בשיער בחודשי הקיץ. ישנם מוצרים ייעודיים המכילים מסנני קרינה ועוזרים ליצור הגנה מושלמת לשיער בזמן החשיפה. חשוב שמוצרים אלו יהיו מותאמים לסוג השיער ובמקביל יטפלו בעור הקרקפת ויעניקו הגנה מקסימאלית על העור מפני יובש אדמומיות רגישויות וכיוצא בזאת.
עדי פרג'י, מנהלת הדרכה ראשית בלוריאל פריז בטיפים חשובים ביותר. לגזור ולשמורההגנה: 
חשוב להקפיד לחבוש כובע או מטפחת כשנמצאים מחוץ לבית, וייחוד בבריכה או בחוף הים, ולפני כן למרוח על השיער תכשיר הגנה עמידים בפני מים שיסייע ליצור שכבת הגנה המחזיקה למספר שעות. ניתן כמובן לחזור על הפעולה בהתאם לצורך במשך השהייה.
כמו כן, חשוב לא פחות כאשר חוזרים הביתה לבצע ניקוי יסודי של השיער והעור משאריות של מלח או מי כלור שהצטברו בשיער על ידי שימוש בשמפו מתאים וכמובן מסכת הזנה שמותאמת גם לפי סוג השיער והמרקם שלו (דק, רגיל, יבש, עבה וכיו’ ) כמו עור הגוף גם השיער זקוק לאתנחתא ולפסק זמן משהייה בשמש לכן ישיבה במקום מוצל /תחת שמשייה תהיה חלק מהתהליך כולו.
שמירה על שיער:
במקרה של שיער ארוך במיוחד שמתהדר בצבע מלא או עם גוונים חשוב מאוד להקפיד להשתמש במוצרים יעודים שימנעו נזקים מיידיים בצבע השיער.
אלו הנחשפים במידה רבה למזג אוויר חם ויבש בעונת הקיץ, כדאי לשקול להסתפר בתדירות של פעם בשלושה עד ארבעה שבועות וזאת על מנת שניתן יהיה במידת הצורך לגזור קצוות מפוצלים (שניזוקו מהחשיפה) ובכך לצמצם באופן משמעותי את הסיכוי ל”שבירת השיער” עקב כך. תספורת מדודה שתתבצע במקומות הנכונים בשיער תשפר את המראה ותאפשר לנו מעצבי השיער להיות במעקב צמוד בכל הקשור לבריאות השיער לאורך זמן.
בזמן הבילוי בים או בבריכה בחודשי הקיץ אין להשתמש במוצרי עיצוב כלל למעט המוצרים שנמצאו מתאימים כאמור עליהם ניתן לשמוע המלצה מקצועית מפי מעצב השיער שלך שבמהלך האבחון שיתבצע בשיער תתאפשר ההתאמה באופן אופטימאלי.
אין להשתמש בגומיות שאינן מיועדות ואינן עמידות – לאיסוף השיער מחשש שאלו יימסו מעוצמת החום על השיער.
רצוי להימנע ככל שניתן משימוש באביזרים ו/או בקישוטי שיער כמו קשתות וכדומה. כמו כן להימנע מאיסוף השיער על ידי קליפסים שלרוב מהודקים יתר על המידה.
לבעלות שיער יבש במיוחד
• מומלץ לצמצם את השימוש הקבוע בפנים, מחליקים, קרמים ופעולות חימום אגרסיביות אחרות אשר בקיץ גורמות לשיער להתייבש יותר ואף להתפצל.
• אם בכול זאת לא ניתן להפריד אותך ממייבש השיער, נסי להשתמש בחום גבוה מינימום זמן מאשר חום בינוני לאורך זמן.
• עדיף לבחור מוצרי טיפוח לשיער עם מרכיבים מטפחים ומרככים אשר יטפלו בשיער וישמרו עליו . לא מומלץ להשתמש בתכשירים המכילים אלכוהול המייבשים את השיער.
• טיפול אקסטרה לשיער- להענקת לחות לשיער הניחי בכמות נכבדה קרם לחות לשיער או מרכך. אספי את שיערך בסיכה ולכי לישון למשך הלילה עם כובע רחצה מניילון (אשר שומר מפני חדירת לחות). למחרת השיער יהיה רך, קטיפתי ומלא ברק.
• הניחי מעט שמן זית או חוחובה על קצות האצבעות ומרחי בעדינות על קצוות שיערך לריכוך והזנה.
• שמירה על השיער מתחילה בגזירה שגרתית של קצוות מפוצלים, יש להקפיד על הרוטינה לפחות פעם בחודשיים.
• מים מים ומים- חשוב לשתות מים על מנת ללחח את העור. כאשר העור רווי מראה השיער משתפר והשורשים צומחים רכים וטבעיים.
• שתייה מרובה של משקאות אלכוהוליים עלולה לייבש את השיער מאוד
השיער היבש מאופיין בחוסר ברק וגמישות, צבעו דהוי, מגעו מחוספס וקצותיו לרוב מפוצלים וקשים לעיצוב. סיב השערה סובל מסדקים זעירים ההופכים אותו לשביר וגורמים לו להתנתק מן הקרקפת בזמן ההברשה.

עמוד זה נצפה: 1,878 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן