חיפוש באינדקס עסקים

כיצד להעניק לחות לשיערך בקיץ?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

כיצד להעניק לחות לשיערך בקיץ?

חברת MOROCCANOI​L מציעה את סדרת הלחות לימי הקיץ הלוהטים ובנוסף טיפים מאנטוניו קורל קלרו מנהלה האומנותי של חברת MOROCCANOI​L

טיפוח השיער ושמירה על לחות השיער בימים הלוהטים של  הקיץ  היא משימה לא פשוטה. ההתמודדות היומיומית עם הנזקים שהקיץ גורם לשיערנו כמו : קרינת שמש ישירה וחזקה, זיהום אוויר, רמת לחות גבוהה משולבת בטמפרטורות גבוהות, טבילה בבריכות מעושרות בכלור ומי הים שמייבשים את השיער ,  תהליכים כימיים (הבהרות , טיפול קראטין ) מכלול של מרכיבים אלו  הם חלק מהסיבות הנפוצות לשעיר יבש הזקוק ללחות. חשיפת יתר לכל אחד מהגורמים הללו פוגעת בשכבת המגן הטבעית של סיב השיערה ובשומן הטבעי שמייצרת הקרקפת. השיער היבש נותר חלש ויבש וכמובן מצריך  התייחסות  מוגברת לטיפוח השיער.

חברת הטיפוח MOROCCANOIL מציעה את סדרת הלחות / HYDRATION שתעניק לשיערנו את הלחות העשירה שדרושה לו . הסדרה מורכבת  מחמשה מוצרים : שמפו ומרכך מעניקי לחות , קרם לחות ועיצוב, מסכת הזנה ולחות לשיער יבש,רגיל עד עבה ומסיכת לחות לשיער דק ויבש. וכמובן שמן טיפולי רגיל או לייט המשמש כבסיס לכל עיצוב. – (מצ”ב תמונה של סדרת הלחות )

כיצד להעניק לחות לשיערך בקיץ?אנטוניו קורל  קלארו מנהלה האומנותי של חברת MOROCCANOILממליץ על שגרת טיפוח יומית /שבועית להחדרת לחות לשיער  ומזהיר מפני סממנים בולטים שעלולים לגרום לשיערנו להתייבש ולאבד את הלחות שלו. ”

קיימים שלושה  סממנים  בולטים   לשיער יבש :  שיער מקורזל,מפוצל או שבור ומציע מספר טיפים לשמירה על לחות בשיער לאורך ימי הקיץ , עם סדרת מוצרי הלחות של MOROCCANOIL :
” לשמירה על לחות בשיער וכבסיס לכל עיצוב, אני ממליץ על שימוש יומיומי בשמן טיפולי/ שמן טיפולי לייט (המיועד לשיער דק) ועל קרם לחות ועיצוב . הפורמולה הייחודית במוצרים אלו מכילה שמן ארגן נוגד חמצון ומסייעת בשיקום שיער פגום. השמן הטיפולי עוטף את השערה וממלא סדקים זעירים הנגרמים כתוצאה מיובש וגורמים לשיער להראות מקורזל ומחוספס. לאחר השימוש בשמן, השיער הופך לרך נעים ומלא ברק. כמו כן , השמן הטיפולי משתלב נפלא עם קרם לחות ועיצוב שהוא בעצם מרכך ללא שטיפה. קרם קליל שאינו מכביד על השיער מעניק לו לחות וגם מעצב אותו. השיער נותר רך וגמיש. שימוש בשני המוצרים יחד, לפני העיצוב, הופך את השיער מיד לרך ונוח לעיצוב ואפילו מגן על השיער  מפני גורמים חיצוניים הגורמים לו לאובדן הלחות. בנוסף למוצרי לחות יומיומיים לעיצוב, אני ממליץ  להשתמש גם במסכת לחות לשיער רגיל עד עבה או מסכת לחות לשיער דק אחת לשבוע. המסכה תעניק ריכוך עמוק תזין אותו בלחות ותשפר משמעותית את מרקמו. לשיער יבש במיוחד אני ממליץ להשתמש במסכה פעמיים בשבוע ולהוריד את המינון ברגע שמרקם השיער משתפר. אם יש לך קרקפת יבשה אני ממליץ להוסיף טיפול לקרקפת יבשה לשגרה השבועית שלך ובאופן קבוע אחת לשבוע. הטיפול עוזר לשקם את הקרקפת לאזן אותה להקל על גירויים ,יובש וקשקשים. הטיפול יאזן את הקרקפת תשקם את השיער.
בין אם יש לך תלתלים, שיער חלק או עבה – מזג האוויר קיצי  משבש את התהליך הטבעי של ייבוש השיער ומקשה על עיצובו . אנטוניו קורל קלרו מציע פתרון קל ופשוט לעיצוב שלא דורש הרבה מאמץ וללא שימוש בפן ” הניחו לשיער שלכם להירגע מעט והפחיתו את השימוש במכשירי עיצוב חשמליים המייבשים את השיער. אני ממליץ לאמץ את מראות השיער הטרנדיות שכיכבו על המסלולים  בשבועות האופנה האחרונים, כגון: המראה הרטוב, או מראה הצמות. שימו לב למרוח שמן טיפולי על שיער לח ולפני העיצוב כדי למנוע קרזול ושיער סורר לאחר העיצוב” .

אם בכל זאת תרצו  להשתמש במכשירי עיצוב חשמליים חשוב מאוד להגן על סיב השערה בכל זמן שמשתמשים במכשיר עיצוב הפולט חום ,אחרת, השיער יאבד את הלחות שלו ויגרם לו נזק רציני. שימוש בספריי עיצוב מגן מחום עוטף את השיער בשכבת מגן ומונעת כל נזק מפני החום בשיער. התוצאה המתקבלת היא שיער מעוצב בריא ויפה בעל מראה טבעי שנשאר לאורך זמן.”
את סדרת הלחות של  MOROCCANOIL ניתן להשיג במספרות המובחרות

כיצד להעניק לחות לשיערך בקיץ?


עמוד זה נצפה: 1,854 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן