חיפוש באינדקס עסקים

מראות חג 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

מראות חג 2012

מעצבי השיער בטיפים למראה עיצוב השיער בחג

marot_hag_244546547_001טיפים ושלבי ביצוע להשגת המראה מפי אלי חזן לאינדולה:
תספורת החג לא מצריכה זמן, כ – 15 דקות ויש תסרוקת חגיגית ויפה. תסרוקות החג יתאימו לנשים בעלות סוגי שיער שונים, חלק, גלי ומתולתל וגם בצבעוניות משתנה.
בשלב הראשוני יש לייבש את השיער היטב. במידה ואין לך פוני, פשוט אוספים את כל השיער בחלק הקדמי שלו.
בשלב בשני, יש לחצות הראש לשני חלקים שווים (מאוזן לאוזן). ניפוח השיער יעשה באמצעות סירוק קל עם מסרק דק בחלק הקודקודי. הברשה עם מברשת על מנת להקנות “גבעה” למעלה, לאחר מכן לאסוף את השיער בחלק התחתון בשני ידיים, ולשים גומיה שקופה (קוקו קטן למטה), מעט מרושל, לא עשוי מדיי.

על מנת להקנות את הגלגל בסיומת של הקוקו, לוקחים מברשת של פן לגלגל על הקוקו כמו רול כלפי מעלה, תופסים את

marot_hag_244546547_011המברשת ובמשך עשר דקות מחממים עם פן ואז נוצר העיגול בתחתית.
רצוי לשים מעט חומר מבריק בשיער, כדוגמת סיליקון של אינדולה.

אני רוצה פוני: איך להתאים לעצמך תסרוקת פוני באדיבות איתן אייקו, מעצב שיער ל”וולה פרופשיונלס”
טרנד הפוני הוא טרנד נצחי – שתמיד נשאר יפה, ונחשב קלאסי. לפוני היסטוריה ארוכה- והוא כנראה אלמנט עיצוב השיער הראשון שהופיע בימי קדם- כפיתרון להזזת השיער שצמח פרא- מהעיניים.
האם תספורת עם פוני מתאימה לך?- אם את חובבת תספורות
מעוצבות עם פוני, חשוב שתדעי שפוני מתאים לפנים שאינן עגולות, ולבעלות שיער חלק מאוד עד גלי.
רב סוגי הפוני אינם מתאימים לבעלות פנים עגולות, ופוני אינו אפשרי לבעלות שיער מתולתל- אלא אם עברו החלקה קודם.
תספורות משולבות בפוני יש שלל אינטרפרטציות, ומכיוון ששיער הפוני קצר באופן משמעותי משאר שיער הראש- ייקח לפוני זמן לגדול בחזרה לאורך נוח לעיצוב אחר, ולכן חשוב מאוד שתתייעצי עם מעצב השיער שלך, לגבי סוג הפוני שיתאים לך.
תסרוקות מומלצות לערב החג באדיבות אריק מאיוסט ל-M
marot_hag_244546547_0125OROCCANOIL
טרנד מוביל לקיץ הנוכחי הוא הצמות ואני ממליץ לשלב אותם גם בתסרוקות לחג. ניתן לעשות תסרוקת זו בקלות, לבד ללא צורך להגיע למספרה.
טיפ ליצירת תסרוקת בשילוב צמה
מחלקים את השיער לשתי קבוצות ובכל שלב לוקחים רבע מכמות השיער מקבוצה אחת ומעבירים לאמצע ולאחר מכאן לוקחים רבע מכמות השיער מהצד השני ומעבירים לאמצע. כך נוצרת לאט לאט צמה ייחודית ולא רגילה עם הרבה רצועות בתוכה.
טיפ ליצירת מראה שיער אסוף קלאסי במסגרת הפנים ומאחור במראה מרושל ולא מוקפד:
מחלקים את השיער לשני חלקים בקו האוזניים . אוספים לקוקו בצד את חלק השיער האחורי בעזרת גומייה ובחלק הקדמי פותחים שביל בצד ואוספים את השיער לאחור ומקבעים בסיכות. את השיער שנקשר בגומייה (מהקוקו) מגלגלים בעזרת בייביליס רחב ובעזרת סיכות מקבעים קבוצות שיער בצורה חופשית מסביב לקוקו עד לקבלת התוצאה הרצויה.

טיפ ליצירת תסרוקת שיער אסוף עם קוקו ארוך לצד:
מתאים לבעלות מבנה פנים רחב ולבנות בעלות שיער מלא וארוך. גם כאן ניתן ליצור את התסרוקת בקלות רבה לבד ללא צורך להגיע למספרה .

מגלגלים את השיער בבייביליס ואוספים את מחצית השיער מקדימה לאחור בצורה חופשית עם מעט גובה במצח ומקבעים בסיכות מאחור. ומה שנותר הוא להסיט את השיער לצד אחד ולפתוח את הבייביליס למראה גלי סקסי ופרוע.

לרגל ראש השנה הבא עלינו לטובה, מעצב השיער רוני פנקל ל”שוורצקופף פרופשיונל”, משיק מראות שיער חגיגיים:

המראה האסוף הרומנטי
marot_hag_244546547_007זהו מראה אסוף-מרושל, מאוד סקסי ורומנטי כאחד. השיער מורם כלפי מעלה ומעניק תחושה של אצילות עם הרבה נפח ותנועה. בשיער משולבים אלמ
נטים רומנטיים כמו סרט ורוד, או סיכות ופנינים, המעניקים נופך רך, רומנטי ונשי עוד יותר. את המראה החדש שאבתי מתצוגות של מעצבי-על כמו של המעצב אוסקר דה לה רנטה, שמאוד טרנדי היום, מציין פרנקל. הגבהת השיער בקדמת הראש, המזכירה את המראה של הזמרת אדל, מעניקה גובה עם נוכחות שמאוד מחמיאים בצילומים.
מראה בריג’יט בורדו
מראה השיער עם ההגבה בקדמת הראש חזר לאופנה, מוסר פרנקל. לרגל החג, יצרתי מראה קלאסי, יוקרתי וסקסי בסגנוןmarot_hag_244546547_008שנות ה-50 בהשראת האישה והאגדה, בריג’יט בורדו. השיער האסוף לאחור לקוקו מוברש, מעניק מראה מלכותי מאוד וצעיר.
רפאל טפלוב מעצב שיער ומדריך ב”שוורצקופף פרופשיונל” משיק לרגל ראש השנה:
מראה שיער תיאטרלי וססגוני
מראה ראש השנה של רפאל טפלוב מעצב שיער ומדריך ב”שוורצקופף פרופשיונל” קיבל את השראתו ישירות ממחזות הזמר הזוהרים של לונדון וברודווי. מחזות זמר אלו מתאפיינים בתפאורות מושקעות, תלבושות זוהרות, איפור ועיצוב שיער מושקע ומוקצן במיוחד. בהשראה זו, טפלוב ייצר מראה שיער לחג תיאטרלי וססגוני, המשדר הגזמה מהודרת, המעניקה השראה גרנדיוזית לדמיון.
מעצבי שיער של רשת מספרות  HEADS הרשת הירוקה הראשונה בישראל הוזמנו לעצב את שיערן של הדוגמניות שיער ביום צילומים של מעצבת ההלבשה התחתונה האקסקלוסיבית   ” JENNY “
הודגשו הטרנדים העכשוויים בשיערן של הדוגמניות וניתנו להן עיבודים ועיצובים אופנתיים להשלמת ה”  TOTAL LOOK” והאווירה בחוות הסוסים.
Heads

לרגל ראש השנה, שחר מלכה, מעצב שיער ושגריר “שוורצקופף פרופשיונל” מציג את מראה ה- “1980 Edgy Chic“. ההשראה
למראה מגיעה מהצד העדכני והאדג’י של שנות ה-80. בתספורת יש קו שמשרטט את הפנים, מדגיש את עצמות הלחיים, אורך הצוואר, קו הלסת, חושף ומגלה בהדרגה את הפנים בשפה גאומטרית לצד רישול. הניגודים של אותה תקופה באים לידי ביטוי באורכים קצרים בצדדים וארוכים מקדימה.

עמוד זה נצפה: 2,466 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן