חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים בתסרוקות כלה לקיץ 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

טרנדים בתסרוקות כלה לקיץ 2012

מתחתנת הקיץ? – מזל טוב! את ודאי מתלבטת בבחירת תסרוקת כלה לאירוע המשמח.

טרנדים בתסרוקות כלה לקיץ 2012הטרנדים החמים בתסרוקות כלה לקיץ 2012 לוקחים בחשבון את החום והלחות שעלולים להחריב כל תסרוקת אך עדיין מאפשרים לכלות של קיץ 2012 להיראות נפלא.
מעצבי השיער המתמחים בתסרוקות כלה מציגים את הכיוון לעיצוב תסרוקות כלה ומציעים תסרוקות בסגנון שנות העשרים, תסרוקות רכות, גלים רכים הנופלים סביב הפנים למראה חלומי ומאידך תסרוקות דרמטיות בקווים חדים, אסופות בהקפדה קלאסית, עם שיער מורם , קלוע ובשילוב אביזרי שיער מתאימים.

במיוחד בשבילך ליקטנו את הטרנדים הלוהטים בתסרוקות כלה לקיץ 2012 , על פי אומני התסרוקות מהמובילים בארץ.
מעצבי השיער ל”לוריאל פרופסיונל” , עמיר מזרחי, אלי ודודו אלפסי וחיים סיוון מציגים תסרוקות  מפוסלות הממסגרות את הפנים למראה נסיכותי מושלם, תסרוקות רכות המשלבות אלמנטים עיצוביים מעניינים וקו מרשים של תסרוקות א-סימטריות לכלות עם מעוף.

אבי פדידה, שגריר לוריאל מרחיב ומסביר – “אופנת תסרוקות הכלה הנוכחית  מושפעת מאופנת הגלאמר ההוליוודי וממשיכה להתאפיין בתסרוקות אסופות, רכות ונשיות,לצד הטרנד המתהווה של שיער פזור במראות מתוחכמים שונים.”

לדברי רואי דניאל, ללוריאל פרופסיונל,הקיץ אחת המגמות הבולטות היא מראה השיער הפזור. בעונה הקרובה אנו מאמצים את מה שנצפה בענק בסדרות ובטקסים האמריקאיים, כמו טקס האוסקר. התסרוקות העונה ישענו הרבה על בסיס של שיער פזור. את אלה נעשיר בתוספות איכותיות כדי ליצור מראה עוצמתי תוך משחקים מבוקרים
של נפחים וטקסטורות.
טרנדים בתסרוקות כלה לקיץ 2012
על פי לוריאל פרופסיונל הכלה יכולה לבחור באחת משלושה טרנדים:
המראה הטבעי בשיער פזור מתולתל או חלק, נשפך במורד הכתפיים כאשר חלקו מובא לקדמת הפנים.

המראה הרומנטי אסוף ומבליט את תווי הפנים. תסרוקת נקייה, קוים חדים ומראה אצילי ומלכותי.
שילוב של המראה הטבעי והרומנטי: בשתי תסרוקות במשך הערב.

“שילוב צמות בתסרוקות כלה מוסיף עניין רב לתסרוקת. אנחנו רואים את זה הרבה גם בתסרוקות בהוליווד. תסרוקות הכלה הקיף הן בהשפעה תקופתית בעיקר של שנות העשרים, עם גלים רכים על המצח. העיקרון הקובע כי עיצוב השיער צריך להשלים את מראה שמלת הכלה כמובן חשוב במיוחד כך שכדאי מאוד להחליט קודם על שמלת הכלה לפני שמחליטים על תסרוקת הכלה.” – מרחיב אריק מאיוסט מעצב תסרוקות כלה מוכשר וייחודי לבית “שמן מרוקאי”.

אמיר אליהו ל”וולה פרופשיונל” מעצב השיער התל אביבי המתמחה בתסרוקות ממשיך למקד את הטרנד: ” היה לנו חורף קשה ולכן צפוי שגם הקיץ יהיה חם, לח וקשה. כולן רוצות להתחתן בקיץ למרות הלחות המטורפת. מזג האוויר מכתיב תסרוקות אסופות במגוון סגנונות. אנו הולכים על סגנון קלאסי, נקי, חלות, קוקסים… אסוף בסגנון שנות העשרים עם הקו הגלי מקדימה, נופל ברכות כשהשיער מאחורה אסוף ברכות מעט מרושלת בשילוב עם סיכות, תחרות, קשתות, פרחים לקבלת מראה תסרוקת עשיר”. 

טרנדים בתסרוקות כלה לקיץ 2012ז’קלין ליכטנשטיין ל”וולה פרופשיונל” ממליצה לשלב מראה אסוף,קליל ומשוחרר ולא מראה אסוף
נוקשה.מה גם שאופנת התסרוקות 2012 היא מראה משוחרר ולא מראה אגרסיבי המושג באמצעות שימוש בספריי המקשה את
השיער.

לדברי איציק כרסנטי ל”וולה פרופשיונל” ניתן להחליט על שתי תסרוקות למהלך האירוע: תסרוקת אסופה ומוקפדת לטקס החתונה, שתוחלף לתסרוקת פזורה ומשוחררת יותר – בשלב הריקודים. המתכננות להשתולל על רחבת הריקודים – יכולות להחליף את הסדר: תספורת פזורה ורומנטית לשלב הטקס – ובהמשך לנוחות מלאה על רחבת הריקודים – מעבר לתסרוקת אסופה- או חצי אסופה- ברישול חינני.  שתי תסרוקות בתסרוקת אחת הן למעשה אופציה נפלאה למי שרוצה להפתיע ולהראות שונה במהלך הערב.

יניב קצב נציג “אינדולה” מאשר את המגמה של שילוב צמות ומסביר:, הכיוון דומה מעט לזה ששלט בחורף, עם שיער מרושל מעט אבל בתוספת ברק לשיער. שילוב צמות בתסרוקת, שילוב אלמנטים עיצובים להעשרת מראה התסרוקת חשובים מאוד הקיץ. מעניין לציין טרנד קטן המדמה את התסרוקת של יאנה מהאח הגדול, עם שיער מתוח אחורה בצד אחד ופוני מאוד רחב, שנשים רבות רוצות הקיץ”

“אופנת השיער הפזור בתסרוקות כלה הולכת ונעלמת הקיץ הזה. אם פעם היינו מקשרים תסרוקת בשיער אסוף רק לאירועים קלאסיים מיוחדים, היום אופנת התסרוקות כולה שיער אסוף. מגוון התסרוקות בשיער אסוף רחב: אסוף קלאסי עם פיסולים מיוחדים, תסרוקות אוונגרדיות והרבה נגיעות של נינוחות מהעבר…” – מסביר אבי מלכה אומן תסרוקות תל אביבי ופרזנטור שוורצקופף בישראל.


טרנדים בתסרוקות כלה לקיץ 2012אנג’לה טטרו
, מעצבת שיער ושגרירת “שוורצקופף פרופשיונל”: “בעונת חתונות של קיץ 2012, אנו נראה יותר תסרוקות אסופות מוקפדות קלאסיות וכן תסרוקות אסופות עם צמות קלועות. מבחינת אביזרי אופנה, אנו נראה פחות אקססוריז בשיער כמו סיכות נוצצות או כתרים גדולים ומגושמים. המראה ככלל יהיה נקי יותר ומורם. תוספות השיער עדיין יהיו באופנה, אך ייעשה בהן שימוש להענקת מראה של שיער מלא יותר ועשיר
.
דנית אנקר ל”מון פלטין” מציעה לשקול שתי תסרוקות לערב החשוב הזה. “הכלות של קיץ 2012 יבלטו בתסרוקתן האסופה המוקפדת והמפוסלת הזכורות לנו משנות ה-60  לצד המראות המרושלים והמוברשים שעדיין הביקוש להם גבוה
.

ירון חזן ל”מטריקס” מציע לכלות” מראה אלגנטי נשי ועוצמתי השואב השראה מעולם הזוהר, מאירועי יוקרה וממסיבות קוקטייל נחשבות מראה המשדר איפוק נשיות ואלגנטיות עם קריצה סקסית ומפתה מראה המעניק לאישה עצמה וכוח תוך שמירה על איפוק ורשמיות המותאמת לכלה בערב כלולות. ”
גיורא יצחקוב ל”מון פלטין” הופך את הכלות בקיץ 2012 לפיות קסומות עם” שיער אסוף ברכות, קווים רכים ומעודנים, מראה טבעי. לא בקווים חדים ונוקשים. כמובן שעיצוב התסרוקת מותאם לסגנון השמלה והאישיות של הכלה”
.

אבי M  – מעדיף הקיץ הזה תסרוקות כלה אסופות “גם מבחינת נוחות וגם מבחינת המראה. המראה האסוף הקיץ הזה בא בשני מישורים: האחד מחזיר אותנו לשנות ה- 60, עם הניפוח והחלות הקלועות. השני מרושל יותר, עם תלתלים נופלים ברכות סביב הפנים. כמובן שהכיוון מתואם מראש עם הכלה תוך התייחסות לשמלה ולסגנון האישי שלה”
ניסים מור טוען שהקו המוביל את תסרוקות הכלה לקיץ 2012 קשור ותלוי בסגנון הכללי שהכלה בוחרת לעצמה ליום החתונה. התאמה של התסרוקת למפתח המחשוף בשמלה, לגזרת השמלה, למרקם הבד והסגנון הכללי חשובה ליצירת הרמוניה והקפדה קלאסית במראה הכלה בחתונתה.

דיויס ביטון מ”האקדמיה של דיויס ואודי” מציע תסרוקות כלה קלאסיות במגוון סגנונות. תסרוקת לכלה הרוצה שיער פזור, ארוך, נפוח וסקסי כמו גם לכלה הרוצה שיער אסוף, אלגנטי ומהודק.
קיימת, כמובן, האופציה לסגנון תסרוקת אלגנטי, אסוף ורך המאפשר גם לפזר את השיער במהלך הערב וליהנות ממראה שיער פזור, חופשי ורך.
“כל כלה היא יצירה.  הטכניקה והביצוע חשובים ביותר, תכנון התסרוקת חייב להיות מדוקדק ואז התוצאה תהיה מושלמת” – הוא מסכם.
אז אם את מתחתנת הקיץ ועוד לא החלטת על תסרוקת כלה, אנו מקווים שהדעות והרעיונות המובעים בכתבה זו יעזרו לך להחליט.
והעיקר, שיהיה בהרבה מזל טוב.

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 3,362 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן