חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל מציגים מראות שיער לאביב קיץ 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email
3(4)שוורצקופף פרופשיונל מציגים את הטרנדים החמים ביותר בעיצוב השיער, שישלטו באביב-קיץ 2012 מתוך קולקציית Essential Look. האביב קרב ובא, ואיתו תחושת ההתחדשות והתרוממות הנפש.

זה הזמן להתנער מן העבר ולהתחדש בתסרוקת חדשה וייחודית הטרנדית ביותר עבור העונה הקרבה. כבכל עונה, צוות מובחר של מעצבי שיער מקצועיים צופה בכל תצוגות האופנה בשבוע האופנה של לונדון, פאריס, מילאנו וניו יורק ומקבל השראה ליצירת קולקציה של מגמות אופנה הייחודיות ביותר שיככבו בחודשים הבאים.

קולקציית מראות השיער Essential Looks מבית “שוורצקופף פרופשיונל” מביעה את רוח הזמן של האופנה, ויוצרת תצלום בזק של הטרנדים החמים ביותר שיבואו עלינו לטובה.

בעונה הבאה ויותר מאי פעם, נוכל לראות חשיבות גדולה למראות שיער שהם טרנדים ביותר מחד, אך נגישים מאידך.

הקונספט הוא של אימוץ המראה האוונגרדי כהשראה ויצירת פרשנויות מרחיקות לכת הניתנות להתאמה כאחת, עם טכניקות גזירה וצביעה רב-תכליתיות שמבטיחות למצוא ביטוי על כל אחת ואחד מאיתנו.

סטיב הוגאן, המנהל היצירתי של סדרתEssential Looks מבית Schwarzkopf Professional אומר: “אנו גאים להציג את קולקציית FLUX של Essential Looks . היא נקראתFLUX – השתנות מתמדת, לא רק בשל המצב הכלכלי העולמי המשתנה תדיר, אלא כי אנו מאמינים שכדי להצליח בעיצוב שיער עליכם להיות מסוגלים להתאים את עצמכם ולהתפתח כדי להקדים את המתחרים.

שאפנו ליצור ארבע מגמות אקלקטיות באמת המשקפות את ה”שבטים” המגוונים המתפתחים בחברה המודרנית והגלובאלית כיום. SPORTS JUNKIES (המכורים לספורט) הם מכורים לאדרנלין חריפים ונמרצים המחפשים תמיד את מנת האנדורפין הבאה שלהם.

DARK ANGELS(מלאכיות אפלות) הן נשים חושניות, מסתוריות ובטוחות בעצמן שהן התגלמות היופי הנשי. COOL HUNTERS (ציידות גזעיות) הם התגלמות היזמים של המאה ה-21, הנוסעים ברחבי העולם עם משרד וירטואלי חדשני ומתקדם בחיפוש אחר “הדבר הגדול” הבא ושבט HIP OPULANTS (הבליינים) הם רודפי תענוגות הדוניסטים שרוצים לראות ולהיראות בבארים ובמקומות הבילוי הלוהטים והאופנתיים ביותר.

שבטים אלו והדימויים החזקים ביותר שלנו, נכון להיום ללא ספק יעוררו את דמיונכם ויזינו את היצירתיות שלכם לעונה הקרובה”.

ארבעת הטרנדים החדשים לאביב-קיץ 2012:

COOL HUNTERS – “ציידות גזעיות” המאפיינים העיקריים של הציידות הגזעיות של המאה ה-21 הם: פריצת גבולות ושבירת מוסכמות של הנודדים ברחבי העולם, המעדיפים עיטורי חרוזים מרהיבים בעבודת יד בדוגמאות בצבעים עזים עם הדפסים בולטים. רוחן הנודדת של “הציידות הגזעיות” דוחפת אותן לחפש אחר אותנטיות, להשתוקק לביטוי אישי ולהישבות בקסמיהם של סגנונות תרבות שונים ומגוונים.

חוש אופנה חסר מורא זה, בא לידי ביטוי בשיער עם צבע נועז ותספורות מתוחכמות ומדויקות. הציידת הגזעית היא יזמית מהפכנית, המטיילת ברחבי העולם בחיפוש אחר הדבר הגדול הבא. היא ניחנה ביכולת על טבעית להתחבר אל רוח הזמן ואינה פוחדת לאמץ שינויים.

חוש האופנה שלה מבליט אותה מההמון והיא נמשכת אל השילוב של ישן וחדש. בהתאם לכך, שיערה פורץ גבולות באותה מידה, הוא משלב הצהרת צבע עם תספורות נועזות ומבטיח שהיא תמיד תהיה במרכז העניינים.

על ידי ניצול אנרגיה חדשה ואמיצה זו, מעצבי השיער מתרגמים את המגמה הזו לעיצובי שיער בהשראת מקורות תרבותיים שונים ומגוונים עם גישה פורצת דרך: מתספורות קצרות, חלקות ומדויקות לעיצובי נוצות נועזים והצהרות צבע מפתיעות, שכולם מעידים על תשוקתם העזה של הציידים הגזעיים לאופנה.

SPORTS JUNKIES – המכורים לספורט בגדי ספורט היו מגמת האופנה המובילה של ניו יורק העונה עם אריגי רשת, קפוצ’ונים, סרטי ניילון וכובעי בייסבול שנראו אצל כולם – מויקטוריה בקהאם ועד אלכסנדר וואנג.

קווים נקיים, צבעי ניאון ואריגים חדשניים שלטו וייצגו זן חדש ומתפתח של מכורים לאדרנלין שהשתוקקו למנת האנדורפין האולטימטיבית. הבגדים מעוצבים כך שיתאימו ויחמיאו ויציגו את הגזרה המושלמת. המכורים לספורט מאמצים את תכתיבי האופנה, אך משתוקקים לקלילות, חוסר הרשמיות והשימושיות של אלכסנדר וואנג וראג אנד בון.

מעצבי השיער ניצלו תחושה זו ליצירת עיצובים נקיים, חזקים ומינימליסטים השופעים רוח של חיוניות. עיצובים חכמים עם יכולת שינוי צורה היו המפתח, וכך גם הליטוש הפשוט לכאורה, אך מתוחכם מאוד. המאפיינים העיקריים של עיצוב שיערם של המכורים לספורט: שיער קצוץ ומוחלק לאחור. השיער בעיצוב מינימליסטי מודרני, הפוגש יוקרה מאופקת. זהו מראה קליל ומינימליסטי מחד, אך גם מתוחכם וחזק מאידך, המצריך מיומנות רבה.

DARK ANGEL – מלאכיות אפלות לוהט, חושני, מהפנט, אקזוטי… מגמת אופנה זו פונה לנשים שביטחונן הפנימי ויופיין רב העוצמה משתלבים יחדיו כדי להעניק להן כוח משיכה מגנטי. הן נשיות ומפתות מאוד במחוכים הלוהטים של דולצ’ה וגבנה או שמלות התחרה היוקרתיות והמרהיבות של לואי ויטון. המלתחה שלהן היא שיעור בחושניות מעודנת עם פריטים המחמיאים לכל קימורי הגוף, אך אף פעם לא חושפים יותר מדי.

הן אף פעם לא מובנות מאליהן, שופעות סקס-אפיל מעודן שבא לידי ביטוי בשיער שופע ומבריק עם פוני גולש וצבע עשיר וטבעי מאוד. את נשות המלאכיות האפלות ניתן למצוא במסעדות היוקרתיות ביותר ובמועדונים האופנתיים ביותר. החושניות הלוהטת שלהן באה לידי ביטוי בשיער העשיר, המבריק והשופע.

פוני גולש ושובב וצבע עשיר וטבעי מאוד רק מגבירים את כוח המשיכה הקוקטי שלהן. צבע שיערן בוהק כאילו הוא מואר על ידי נרות, הבגדים משלבים אווירה של איפוק עם מתח מיני סמוי ושיער נעים ביותר למגע.

HIP OPULANTS – הבלייניות זוהי חבורת אוהבי תענוגות-החיים החיה על פי האמרה- “אנחנו כבר ננוח בקבר”. חייהן תוססים ומלאי פעילויות והן מכורות לאופנה ורוצות לראות ולהיראות. מלתחתן משקפת את אהבתן לזוהר עם עיצובים עוצרי נשימה המשלבים הדפסים פראיים עם צבעים עזים וקורטוב של זוהר. הן מעדיפות בגדים עשירים עם הצהרת אופנה חזקה המבטיחים את מקומן ברשימות האורחים של האירועים הנחשקים ביותר.

אולם בעוד העיצובים המודרניים מונעים מהן מלהיראות ראוותניות מדי, הקווים החדים והנקיים בעיצוב השיער, מונעים מגווני בלונד מפתים ואדום-זהוב דקדנטיים מלהיראות שגרתיים מדי. צבע השיער נועד למשוך תשומת לב, עם תספורות מחמיאות מאוד ליצירת רושם מקסימאלי. צבע השיער לוכד את תשומת הלב עם תספורת רב-תכליתית דייה, המאפשרת לדלג מהמסעדה היוקרתית ביותר למקומות הבילוי הצעירים והתוססים ביותר… זוהר ורב-תכליתיות הם המפתח, אך הייחודיות החשובה מכל היא החיונית באמת.


עמוד זה נצפה: 2,126 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן