חיפוש באינדקס עסקים

מעצב השיער שחר מלכה מציג קולקציית מראות שיער מרהיבה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

מעצב השיער שחר מלכה מציג קולקציית מראות שיער מרהיבה

מעצב השיער שחר מלכה לשוורצקופף פרופשיונל גאה להציג קולקציית מראות שיער מרהיבה, עשירה בסיפורי שיער

מעצב השיער שחר מלכה לשוורצקופף פרופשיונל גאה להציגTime To Cut – קולקציית מראות שיער מרהיבה, עשירה בסיפורי שיער. רכות, זרימה, תנועה. הכל אפשרי. שיער יודע לספר סיפורים, למי שיודע לראות, לספר ולהקשיב.

שחר מלכה, 32, נמנה על נבחרת מעצבי השיער המבטיחים של ישראל. למרות גילו הצעיר, שחר חי את עולם השיער, האופנה והיופי כבר יותר מ-18 שנים. כבר כילד, שחר היה מוקסם מהעולמות שאליהם נחשף אצל אביו, יהודה, בעליה של אחת המספרות המוצלחות בחולון, בשנות התשעים. שם למד שחר להקשיב – ולספר. בגיל 21 זיהו ברשת “שוקי זיקרי” את הכישרון והוא נבחר לנהל את אחת המספרות המובילות של הרשת, אותה הוביל במשך שנים.
כיום שחר מלכה הינו הבעלים והמעצב הראשי של הסלון המוביל לעיצוב שיער באזור השרון. בסלון Shahar Malka, הממוקם ברח’ הכרמל 18 בכפר סבא והמתפרש על פני 3 קומות של 300 מ”ר מעוצבים, ניתנים מעבר לעיצובי שיער עדכניים, גם מכלול שירותי השיער, שירותי קוסמטיקה, טיפולי פנים, מניקור, פדיקור ועיסויים.
בזכות הכישרון והקו הייחודי, נבחר שחר מלכה לכהן כאחד משגרירי “שוורצקופף פרופשיונל” בישראל. השפה אותה הוא מביא, הרעננות, הזרימה והדיוק – היכולת “לספר את הסיפור”, הפכו אותו למעצב השיער המועדף על מעגלים רחבים של נשים וגברים המגיעים אליו מכל הארץ.
לדברי שחר מלכה: “לדעת לראות מחשבות, להפוך אותן לתנועה, לאפשר משחק בין קלילות לעומק, זוהר, מסתורין, שובבות והקפדה- זה הסיפור שחיפשתי בקולקציית קיץ 2012. לראות את האפשרויות, לגעת באווריריות, לשחק עם הזמן, עבר ועתיד, כאן ועכשיו. להבטיח יכולת השתנות, עדכנית ומפתיעה, בכל פעם מחדש. קלילות, אווריריות, גמישות. מה עוד צריך בקיץ הזה?”
שחר גאה להציג בפניכם מבחר מראות מקולקציית 2012 שלו:
נגיעות אוונגרד מהולות בקלאסיות והקפדה, קארה אוורירי ופתוח, קום דה גרסון – שילוב בין נשיות לנעריות, המראה הקלאסי המאופק, אל מול המראה המשוחרר והסקסי, קארה חצוף וחינני.
קרדיטים:
צילום: גיא כושי ויריב פיין
סטיילינג: סיימון אלמלם
איפור: אסף באבו
דוגמניות: קסיה סוואן
ל-elite models רימה לביץ ל- MC2 ואוליאנה לסוכנות DE JAVU
עיצוב שיער: שחר מלכה מעצב שיער ושגריר “שוורצקופף פרופשיונל”
מוצרים: שוורצקופף פרופשיונל

 

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 2,615 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן