חיפוש באינדקס עסקים

מרכיב הקסם שיחזיר חיים לשיער שלך

פורסם מאת: rita בתאריך: 31 אוקטובר 2022

Print Friendly, PDF & Email

מרכיב הקסם שיחזיר חיים לשיער שלך

לבעלות שיער חסר לחות, הכירו את הרכיב

שיכול להשיב חיים לשיער:

 החומצה ההיאלורונית  + טיפים ועצות בנושא


באדיבות מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

 

לא משנה מהי העונה של השנה, שיער חסר לחות יכול להשפיע בקלות על הטוטאל לוק וכמובן גם על המצב רוח.

מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז אומרת: “ככל שהשיער יותר חסר לחות, כך קשה יותר גם לעצב אותו ובטח להתאים אותו לטרנדים העונתיים. וכל זה עוד לפני שדיברנו על כך ששיער חסר לחות מקבל בקלות מראה עמום וחסר ברק”.

 

יש רכיב אחד שיכול לסייע ולהחזיר לחיים את השיער חסר הלחות והוא – חומצה היאלורונית. כן כן, גיבור הלחות שגורם לעור להרגיש רך יותר, לח וחלק – יכול גם לחולל פלאים עבור השיער בדיוק באותו האופן.

 

למי שתוהה כיצד לשלב את רכיב הפלא הזה בשגרת הטיפוח, אז דעו שניתן לכלול חומצה היאלורונית בכל שלב ושלב בשגרת הטיפוח. כמו כל שגרת טיפוח, גם כאן, יש להתחיל עם שמפו שינקה ביסודיות את הקרקפת מלכלוך ועודפי שומן. שימוש בשמפו עם חומצה היאלורונית ימריץ את השיער ויעניק לו רכות, מראה בעל נפח ויכולת תנועה קלילה על ידי מילוי השיער במאגרי לחות החיוניים עבורו. חשוב מאוד גם שימוש במרכך שיער עם חומצה היאלורונית, מלבד הרכות שהוא מעניק לשיער, הוא גם עוזר בסגירת הקשקשת, איחוד הקצוות ומאפשר עיצוב קל יותר לאחר החפיפה. קשקשת שיער סגורה תעזור לשמור על הלחות בשערה ותמנע ממנה לברוח החוצה ולהתייבש שוב.

 

וגולת הכותרת של טיפוח השיער היא כמובן הסרום! סרום המכיל פורמולה עם חומצה היאלורונית הוא החלום עבור מראה שיער מלוטש, מראה מבריק ובריא. הוא מעניק לשיער בוסט של לחות מבלי להכביד על השיער ועוזר לעיצוב קל ונוח שלו. הסרום יעניק לשיער באופן מיידי מראה בריא ומבריק לכל אורכו ממש עד לקצוות המרדניים שגם מקבלים טיפול מסור של חומצה היאלורונית לעיבוי ואיחוד שלהם.

 

חשוב לזכור – אין צורך להעמיס על השיער סרום; 2-3 טיפות של הסרום יספיקו לכל השיער. חממו מעט את הסרום בין כפות הידיים בתנועות סיבוביות עדינות ומירחו על השיער תחילה על הקצוות, אורכי השיער ואת השאריות מירחו לכיוון שורשי השיער. הסרום יעטוף את השערות בשכבה דקיקה מבלי להפוך אותן לשמנוניות ויעניק להן מיידית מראה חלק, מבריק ותחושת רכות מפנקת.

 

שימוש קבוע בשגרת טיפוח השיער עם סרום עשיר בחומצה היאלורונית, על שיער לח או על שיער יבש, ימריץ את השיער ויעניק לו מראה ותחושה מדהימה לצד טיפוח ארוך טווח שידאג למלא את השיער בלחות וימנע ממנו להתייבש ולהתקרזל.

ניב סולטן לאלביב לוריאל פריז צילום יניב אדרי

מותג טיפוח השיער מס’ 1* באירופה ‘אלביב’ מבית לוריאל פריז, משיק בימים אלה את ‘הסדרה ההיאלורונית’ – סדרת מוצרי טיפוח לשיער המכילה חומצה היאלורונית – למראה שיער מלא חיים, עטוף בברק ומועשר בלחות אינטנסיבית לאורך זמן. הסדרה מציעה :שמפו, מרכך, סרום ומסכת הזנה.


עמוד זה נצפה: 134 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן