חיפוש באינדקס עסקים

היכולת לתקן את מה שלא ניתן לתיקון…

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email

היכולת לתקן את מה שלא ניתן לתיקון…

KÉRASTASE PARIS מותג מוצרי השיער היוקרתי

המוביל בעולם מציע לראשונה את RESISTANCE THERAPISTE

שגרת טיפוח מותאמת אישית, המתמקדת במדויק בשיער פגום או שיער שלא טופל כהלכה ומעניקה לו הזדמנות שנייה ו”חיים חדשים”.

שיקום אופטימלי לשיער

• רזיסטנס תרפיסט- הושקה לראשונה ב-1995, עם גישה מותאמת אישית לשיקום שיער פגום על מנת לתמוך ולענות על צרכי השיער של הנשים.

• רזיסטנס תרפיסט 2016 – מציגה תגלית מהותית על מבנה השיער, גילוי יכולת של צמח עתיק יומין על בריאות השיער ושגרת טיפוח חדשה, המוטמעים יחדיו בתוך פורמולות חדשניות רב חושיות.

• FIBRA-KAP™ – תגלית מהותית על מבנה השיער, תרכובת רבת-עוצמה, בלעדית לקרסטס, המיועדת לפצות על אובדן ה- KAPs, שותפים מרכזיים בשמירה על המבנה התקין של השיער.

התרכובת כוללת: נגזרת של פרוטאין חיטה, 6 חומצות אמינו ו-94 SP- גלוקו-פפטיד רב עוצמה, המפעיל את סינתזת ה-KAPs.

• ה- MYROTHAMNUS FLABELLIFOLIA- פלא הבריאה – הצמח שחוזר לחיים. צמח דמוי צינור, הצומח באזורים הצחיחים ביותר בעולם.

הוא מייבש את הגבעולים שלו על מנת לרכז יסודות חיוניים יקרי ערך בבסיס הליבה שלו, כאשר הוא שוב בא במגע עם מים, הוא מתחיל מחזור חדש של חיים.

היכולת שלו להתאים את עצמו לתנאים קיצוניים הובילה את החוקרים להרכיב אותו עם צמחים אחרים, כדי להעניק להם את אותן התכונות של עמידות.

אחרי בדיקות מעמיקות, הבחינו החוקרים, בהימצאות סוכרים ופוליפנולים ספציפיים בתוך עלי הצמח.

• רזיסטנס תרפיסט – 4 מוצרים חדשים: קונדישנר טרום-חפיפה, שמפו, מסכה וסרום תרפיסט, ליצירת שתי שיגרות טיפוח המותאמות אישית, לשיער דק ולשיער עבה.

קרסטס רזיסטנס תרפיסט קונדישינר טרום חפיפה 200 מל צילום יחצ חול• קונדישנר טרום-חפיפה – “סווה פרמייר תרפיסט”, ממלא תפקיד של “סטרטר” חכם – טכניקה מהפכנית של קרסטס, המזכירה את טרנד “שגרת חפיפה הפוכה”, שפירושה, ראשית משתמשים בקונדישנר ורק לאחר מכן בשמפו על מנת לא להכביד על סיב השערה.

• רזיסטנס תרפיסט – “באן תרפיסט”, אמבט חפיפה (שמפו) . בעל טכנולוגיה חדשה, ומטען של פולימרים קטיונים המסייעים לשפר את יכולת התיקון והשיקום. “דאבל סרום תרפיסט”, מתאים ל-2 שגרות הטיפוח בעל יעילות כפולה, משלב חומר מטפח עם סגולה ייחודית המזינה בעדינות את סיב השערה ומעניקה לו שכבת הגנה. מציע תוצאות ייחודיות והגנה על השיער מפני חום עד 230°C.

• מאסק תרפיסט – מסכה
שגרת טיפוח לשיער עבה, מסכה במרקם קטיפתי, עשיר ומשקם, המתמזג עם השיער על מנת למלא אותו בתרכובות משקמות, המחדשות את הסיב ומעניקות לו תחושה כמו נולד מחדש.
התחושה – השיער מטופל עם המרקם הקוסמטי האיכותי ביותר, המעניק תחושה של נוחות, שיער עבה מקבל “חיים חדשים” ונראה כמו מלא חיים.

תכולה:500 מ”ל

• דאבל סרום תרפיסט
שגרת טיפוח לשיער דק ולשיער עבה, הסרום בעל יעילות כפולה, משלב חומר מטפח, עם סגולה ייחודית המאפשרת לו להזין בעדינות רבה את הסיב, לעטוף אותו בשכבת הגנה צפופה יותר, במרקם של קרם, המטפלת בקצוות ואוטמת אותם. עם שילוב מעודן של תרכובות מתוחכמות ומתקדמות, מציע תוצאות ייחודיות והגנה על השיער מפני חום עד 230°C.
הטכניקה – לאחר שהשיער יובש במגבת, יש להשתמש בשני מינונים מהמשאבה, להניח בתוך כפות הידיים, לערבב עד לקבלת תחליב ולמרוח על הקצוות ולאורך השיער.
התחושה – גימור שמבחינים בו מיידית, מנה נוספת של רכות כטאץ’ הסופי.

תכולה:30 מ”ל

קרסטס רזיסטנס תרפיסט צילום יחצ חול

קרסטס רזיסטנס תרפיסט צילום יחצ חול


עמוד זה נצפה: 1,664 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן