חיפוש באינדקס עסקים

טיילור מלכוב בקמפיין נועז

פורסם מאת: rita בתאריך: 14 יולי 2020

Print Friendly, PDF & Email

המותג הבריטי הבינלאומי MISSGUIDED שכבש כבר את כל העולם, מגיע לישראל.

MISSGUIDED היא רשת אופנה בינלאומית שנולדה ברשתות החברתיות, משווקת ומוכרת בעיקר בחנויות אונליין בכ-150 מדינות בעולם. מותג חי, צעיר, בועט, “גלאמי” ומלא בסטייל המציע קולקציות של בגדים, שמלות, אביזרים כולל נעליים ותיקים, וכן מוצרי ביוטי איכותיים. המותג שעוד לא נראה כמותו, מותג מעז ונועז.

ייחודו והמובילות של מותג MISSGUIDED הוא בפעילותו הדיגיטלית ובקשר הבלתי אמצעי ברשתות החברתיות. המותג בנה פלטפורמה העוקבת אחרי משפיעניות ופשניסטיות מכל העולם, מנתח את הפוסטים שלהן

ואת תגובות העוקבים לבגדים שהן לובשות, ומשם לוקח השראה לבניית דגמים וקולקציות עדכניות, אופנתיות ועכשוויות.

המודל התפעולי הייחודי של מותג MISSGUIDED עם זמן תגובה סופר מהיר של שבועיים בלבד בין ניתוח הנתונים הדיגיטליים העולמיים ותרגומם לדגמים מדויקים ועדכניים במדפי המכירות, מעמיד את המותג בשורה הראשונה במובילות אופנתיות. מהיום גם הקהל בישראל שעוקב מרחוק אחרי אושיות האופנה הבינלאומיות, יוכל לרכוש קולקציות בהשראתם, עם הטרנדים, הצבעים וההדפסים הכי חמים באופנה. כאן ועכשיו. בכל שבוע 1000 פריטים חדשים מתווספים לקולקציות.

 

ומה עם המחירים? סופר אטרקטיביים ונגישים לכל כיס. מחירים כאלה מאפשרים לכל אחד ואחת לרכוש פרטי לבוש ואביזרי אופנה איכותיים ומהקולקציות הכי חמות בעולם. ואת כל הטוב הזה תמצאו רק ברשת MISSGUIDED .

ב-5 השנים האחרונות הרשת החלה פותחת גם חנויות פיזיות ובישראל ניתן יהיה לרכוש את הקולקציות בשתי האפשרויות. לרכישה מהאתר www.missguided.co.il

 

להחדרת המותג לארץ נבחר משרדו של “גולן נהרדעא תקשורת”.

המותג מיובא לישראל ע”י חברת סקאל הולדינגס, יו”ר חיים סקאל.

את הקמפיין בישראל נבחרה הפרזנטורית טיילור מלכוב, כוכבת אינסטגרם ומובילת דעת קהל, דוגמנית, זמרת ושחקנית.


עמוד זה נצפה: 1,704 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן