חיפוש באינדקס עסקים

נייל סטודיו מארחת את המאסטריות

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 12 מרץ 2019

Print Friendly, PDF & Email

רשת “נייל סטודיו”, בתי הספר למקצועות היופי, אירחה בישראל את המאסטריות הבינלאומיות לשיטת הפדיקור הרפואי ‘פוטלוג’יקס’  להכשרות של נשות מקצוע בכל הארץ

רשת בתי הספר “נייל סטודיו” ללימוד מקצועות היופי, מארחת בימים אלה בישראל מאסטריות בינלאומיות, מקנדה ומרוסיה, להטמעת שיטת הפדיקור הרפואי פוטלוג’יקס.  במהלך כל ימות השבוע, נאספו מאות מדריכות ומורות מכל הארץ, מנהלות הסניפים ברשת ופדיקוריסטיות מקצעיות, להכשרות מקצועיות של טיפול הפדיקור שנחשב לסטנדרט הזהב בכל העולם,   FOOTLOGIX , שפותח כמענה לכל הבעיות הבריאותיות של כף הרגל.

המאסטריות  אולגה פסטרובה וויקי מאלו  התארחו בישראל ביוזמת רשת “נייל סטודיו” במספר מוקדים ברחבי בארץ , במטרה להקנות לנשות המקצוע הישראליות את הכלים ושיטת העבודה הייחודית לפדיקור מקצועי ובריאותי. במקביל, השתיים דאגו לעדכן את המומחים הישראלים בכל הטכניקות החדשות והפורמולות הייחודיות  שיש ל FOOTLOGIXלהציע.

מותג הפדיקור הרפואי הנחשק בעולם, FOOTLOGIX , כבר מציע בישראל  ליין של מעל 20 מוצרים ייחודיים ומקצועיים המעניקים מענה ספציפי לכל אחת מבעיות כף הרגל הנפוצות וגם הנדירות. סדרת מוס לכף הרגל, מייחדת את פוטלוגי’קס ומבססת את מעמדו כמותג ייחודי.

FOOTLOGIX פועל ברחבי העולם, כבר מעל לעשרים שנה, ונחשב למותג מוביל בתחום בריאות וטיפוח כפות הרגליים.

המוצרים של המותג מיועדים גם לנשים בהריון, חולי סכרת ובעלי מחלות ויראליות.

הביקור הנוכחי הוא חלק מתהליך מתמשך של השקת המותג בארץ, במסגרתו התארחה בישראל לפני מספר חודשים   קטרין וון גאבל, מייסדת ומנכ”לית החברה.

במסגרתו , גאבל דאגה להדגיש את המוטו העיקרי של החברה ועד כמה החינוך לפדיקור בריאותי חשוב במיוחד בתקופה בה המודעות הולכת וגדלה: “הייעוד שלי הוא להגדיל את המודעות לחשיבותן של כפות רגליים בריאות ולמנף את עולם הפדיקור על ידי פיתוח מוצרים המעניקים פתרונות לצד המקצועי והמטפל שיקבל השכלה מתקדמת שתעצים את הידע בקרב טכנאים ובעלי מכוני פדיקור- כך שיציעו את רמת השירותים הגבוהה ביותר “.

בישראל, היבואנית הגדולה למוצרי קוסמטיקה וטיפוח ‘ברייסון שיווק‘ בניהולם של בריאן ליידן ומרטין קופר, העומדים בראש רשת “נייל סטודיו“.

 


עמוד זה נצפה: 536 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן