חיפוש באינדקס עסקים

עושים סדר בראש מה יותר טוב?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

שוק תכשירי השיער המקצועיים הנמכרים במספרות, צומח בשנים האחרונות. מה ההבדל בין המותגים המקצועיים לבין
tipim_merakej_tipohah_sear_003 המותגים הנמכרים ברשתות הפארם? ומה משתלם יותר לרכוש?

בדקנו מה ההבדלים בין השוק המקצועי לעומת המוצרים הנמכרים ברשתות השונות, האם יש פערי מחירים, ולמה מומלץ לבקר במספרה כדי לרכוש את התכשירים המקצועיים.

כמעט כל לקוחה שמבקרת במספרה מתחבטת בשאלה האם לרכוש מוצרי טיפוח משלים במספרה, שם ימליצו על התכשיר הטוב ביותר עבורה בעלי מקצוע אשר מתאימים לה אותו אישית. להחלטה מספר שיקולים – החל בהיכרות עם מעצב השיער, דרך היכרות עם המוצר ועד המחיר.

ההבדל: כימיה ומינון החומר

אחד ההבדלים המשמעותיים בין תכשיר הנמכר במספרות לעומת תכשיר מדף הוא מינון החומרים הפעילים. במרבית הפעמים, מוצרי המדף יכילו מינון נמוך יותר של חומרים פעילים בכדי להתאים למכנה משותף רחב וגדול ככל האפשר של לקוחות.

עידו לביא מנהל ההדרכה של חברת אינדולה: “ההבדל בין מוצרי השיער המיועדים לשימוש מקצועי לבין מוצרי המדף השונים אותם יכולה הלקוחה לרכוש ברשתות השונות הוא הבדל עצום והפער גדל יותר כאשר מדובר במגוון מוצרי הכימיה.

תופעה שכיחה בקרב נשים היא רכישת ערכה לצביעה ביתית. לכאורה, תהליך פשוט, אך פעמים רבות הוא מסתיים בעוגמת נפש של הלקוחה שלא מצליחה להגיע לגוון בו היא חושקת. לעיתים אף מקבלת תוצאה שונה לחלוטין מהתוצאה הרצויה.

מעבר לעובדה שמוצרי הכימיה הנמכרים במספרות שונים בתכלית מאלו הנמכרים ברשתות בשל הרכבים כימיים וריכוזי חומר שונים, העבודה עימם מצריכה יידע מורכב, ניסיון עבודה ויד מיומנת. הפורמולות המקצועיות מבוססות על ריכוז חומרים גבוה יותר ומותאם לקבלת תוצאות מקצועיות, ואילו מוצרי הטיפוח והעיצוב הנמכרים ברשתות מטרתם להעניק תוצאה בסיסית ביותר.”

ארז מזרחי, מנכ”ל ובעלים של חברת מון פלאטין פרופשיונאל: “מוצרי הפרופשיונאל מאופיינים בדרך כלל בטכנולוגיה גבוהה ומתקדמת ובהתאמה אישית ללקוחה על פי מצב שיערה. חשוב לציין כי בדרך כלל מוצרי הפרופשיונאל מותאמים לחומרים בהם עובדים במספרה ומהווים טיפול משלים ומתוכנן לחומרים בהם השתמש הספר”.

התאמה אישית

מעבר למרכיבי התכשירים ישנו היבט ההתאמה האישית. מהבחינה הזו, קיים יתרון גדול של ייעוץ מבעל מקצוע שימצא את הפתרון הטוב ביותר והמקצועי ביותר ללקוחה שלו.

שוורצקופף פרופשיונל מבית קונצרן הנקל: “לקוחות המבקרים אצל מעצבי שיער סומכים על המומחיות שלהם ומחפשים אחר פתרונות המותאמים עבורם אישית, בכדי להשיג את המראה הייחודי והבריא ההולם אותם.

כמו כן, לקוחות הנוהגים להסתפר ולצבוע שיערם במספרות, מעריכים את השילוב בין הייעוץ המקצועי שהם מקבלים יחד עם המוצרים המקצועיים המתאימים התאמה מושלמת לשיערם, והנמכרים בלעדית במספרות”.

“מעצב השיער עובר לימודים הכוללים הכשרות מורכבות בעולם הכימיה של השיער. מטרת ההכשרות האלו היא להביא את מעצב השיער לרמת הידע המקסימאלית, בה הוא יודע לרקוח את החומרים הנכונים על מנת להגיע לתוצאה המבוקשת”, מוסיף לביא.

להתאמה האישית המקצועית ישנו יתרון ברור מעבר להדרכה והייעוץ האישיים והוא הקשר האישי שנוצר בין מעצב השיער ללקוחה כך שאם נוצרה בעיה כלשהיא – יש אל מי לפנות. “הלקוחות, מחפשים באופן אקטיבי את היתרונות שהם מקבלים
ממוחיות מעצבי השיער המקצועיים, וסומכים על המלצותיהם, לא רק לגבי הצבע המושלם לשיערם, אלא גם לגבי השימוש במוצרים הנכונים ביותר לטיפוח ועיצוב שיערם, בין הביקורים במספרה” מוסיפים שוורצקופף פרופשיונאל.

בחברת שמן מרוקאי מוסיפים כי כמה שהמוצר יהיה מעולה, אם הלקוחה לא תפעל באופן מדויק עפ”י ההדרכה שנותן לה מעצב השיער, היא עלולה לקבל תוצאה הפוכה ולקבל רושם שלילי ושגוי על המוצר בפרט ועל כלל המוצרים, ולכן חשוב שתהיה הדרכה אישית. מחיר היופי למרות שיש טווח פערים בין מוצרי המדף למוצרים המקצועיים, הרבה לקוחות רוצות ומוכנות להישאר נאמנות למעצב השיער שלהן הן בצבע השיער והן במוצרי הטיפוח המשלימים עליהן הוא ממליץ.

“השיער הוא חלק מכרטיס הביקור שלי ולכן חשוב לי מאוד לטפח אותו” מספרת לקוחה. “לכן, אני אעדיף מוצר מקצועי שהוא יקר יותר אך מתאים במיוחד עבורי ונותן לי תוצאה מושלמת. מעבר לזה, מחיר יקר מעיד על מוצר שהוא פרימיום ובמוצרי טיפוח לא כדאי להתפשר.


עמוד זה נצפה: 1,831 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן