חיפוש באינדקס עסקים

החלקות שיער הגיע הזמן להגשים את החלום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

החלקות שיער

הגיע הזמן להגשים את החלום

החלקות שיערבא לך לצאת מהים וששיערך יישאר חלק – ערכנו בשבילך תחקיר מעמיק אצל מגוון מעצבי השיער בארץ כדי להגשים לך את החלום

נשים רבות חולמות על שיער חלק, ללא שימוש במייבשי שיער, מחליקים וביקורים דחופים אצל מעצב השיער לצורך החלקת שיערן. בעיקר בעונת הקיץ, הן חולמות להיכנס לבריכה או לים או סתם לחפוף מתי שבא להן וששיערן יתייבש באופן טבעי ויישאר חלק ונעים למגע.

ערכנו תחקיר מעמיק בנושא כל סוגי ההחלקות המצויות כיום אצל מגוון מעצבי השיער בארץ ואנו מגישים לכן אותו על מגש הכסף, מכאן הבחירה באיזו החלקה להשתמש ואיזו מתאימה לכן היא בידכן ובידי מעצב השיער שלכן.

*חברת mimon & co מייבאה ומשווקת את החלקת יוקו סיסטם ההחלקה היפנית המקורית. השיטה פועלת ע”י שינוי סיב השערה על ידי מינרלים בפטנט יפני ומאפשרת לעצב באופן קבוע את מבנה השערה כך שאם הייתה מתולתלת לפני ניתן באמצעות גיהוץ ליישר אותה .

החלקות שיעריוקו סיסטם  משקמת את השיער ומשיבה לו את הברק הטבעי והלחות שאורח החיים בישראל השמש וזיהום האוויר משאירים בו את חותמם. בשיטת החלקה יפנית יוקו סיסטם משתמשים בכימיקאלים ומינראליים אשר מחזקים את מבנה השערה הפנימי, מוסיפים לו ויטמינים הנותנים לו ברק לאורך זמן.

לאחר החלקה יפנית מבית יוקו סיסטם השיער בריא וחזק וניתן לצבוע אותו או לסלסל מחדש.
מעצב השיער רוני חתוכה ליוקו סיסטם מוסיף: “ככימאי ואחד החלוצים בתחום החלקת השיער יוקו סיסטם אני משתמש במיטב חומרי הטיפוח האיכותיים ביותר כך שאני יכול להעיד שלא נתקלתי בפורמולה כל כך הרמונית וידידותית לשיער משוכללת על כל מרכיביה, המבטיחים שיער נכון למראה וטיפוח אפקטיבי בנוסף לברק הייחודי המתקבל.

מניסיוני הרב היום יומי בנושא החלקות שיער יוקו סיסטם מכילה את כל מרכיבי הטיפוח הקיימים בחומר הפעיל, עוזרים תוך כדי תהליך ההחלקה ותוך כדי שמירה על הלחות המוחדרת לשיער וטכנולוגית הגנה של כל כך הרבה מרכיבי הטיפוח של יוקובתהליך העבודה השוטף תורמים ליצירת מראה חיצוני מרענן ומגבירים את הבריאות הכללית של השיער.החלקת יוקו סיסטם הינה מערכת מסועפת ומורכבת של ידע אדיר ולכן הנני חוקר תהליכים ודרכים תוך כדי פיתוח שיטות חדשניות ופורצות דרך ולהביא לשינויים חדשים ולדרכים בטוחות לנשים החוששות משינויים ולשביעות רצון הלקוחות.”

החלקות שיערליוקו סיסטם ישנן שתי סוגי החלקות המתאימות למגוון סוגים של שיער:
החלקת הכסף – החלקה מרוכזת המיועדת לשיער טבעי, חזק, עבה, מתנגד, ואגרסיבי ומועשר בקולגן  משי חלבונים וקרטין לפתיחת הקשרים בתוך מבנה השיער הפנימי ושיחזור השיער תוך כדי החדרת החומר בתהליך הגיהוץ למראה החלק והנכון הבריא ביותר עבור שיערך.

החלקת זהב-החלקה במינון נמוך של חוזק המיועדת לשיער פגום, יבש, צבוע, עדין, ולמראה הבטוח והטבעי לסוגי שיער קשיםובעייתיים תוך החדרת חומרי הטיפוח לקשקשת הפגומה ולשיקום הנכון של מבנה השערה מבפנים כלפי חוץ.
במרכז יוקו סיסטם תוכלו לקבל תמיכה ויעוץ מקצועי
.
יוקו סיסטם החלקה יפנית
לוריאל פרופסיונל מציגה: אקסטנסו מויסטוריס, החלקת שיער צרפתית בטכנולוגיית נוטרי קטיאונית השומרת על בריאות השערה. אקסטנסו מויסטוריסט – החלקה מקצועית וטבעית לכל סוגי השיער. הפעולה הכימית המתבצעת בזמן ההחלקה משנה את המבנה הבסיסי של סיב השערה שבזכותה מתקבל מראה שיער חלק.

אקסטנסו מויסטוריסט מאפשרת קבלת מראה שיער חלק וטבעי הודות לרכיבים המעשירים את סיב השערה בחיוניות שולטים בנפח השיער, מזינים לעומק השערה ומעניקים אפקט ברק יוצא דופן.

טכנולוגיית NUTRI – CATIONIC TECHNOLOGY עשירה במולקולות מרככות ומחליקות מעניקות טיפול אינטנסיבי תוך שימוש ברכיבים אנטי קטיאונים פעילים המתמקדים באזורים חלשים של השערה ומטעינים אותה מחדש. קומפלקס המרכיבים מרככים את השערה והופכים את השיער לחלק ובריא מאין כמוהו, עשיר בברק יוצא דופן ועטוף בניחוח ניטרלי.

החלקות שיערלאקסטנסו מויסטוריסט 3 קרמי החלקה המבטיחים תוצאות מושלמות לכול סוגי השיער: רגיש, צבוע וטבעי. במהלך טיפול ההחלקה ניתן לצבוע את השיער בגוון על גוון ובנוסף, ההחלקה אפשרית גם על שיער שהוא עם עד 30% גוונים! בסיום ההחלקה, סיב השערה מוזן ברכיבים חיוניים והשיער נעטף בשכבת הגנה מבריקה השומרת עליו מפני נפח ופותחת את התלתלים, מעניקה מראה חלק ועם זאת טבעי ורך ומנטרלת את החשמל הסטטי. תוצאות לאורך זמן. הטכנולוגיה החדשנית והטבעית מאפשרת החלקת שיער לתקופה של 3 חודשים (בהתאם לקצב צמיחת השיער).

תהליך ההחלקה פשוט למעצב השיער ולוקח פחות זמן במספרה. הטיפול ניתן במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ובייעוץ מעצבי השיער בלבד.


* חברת גדעון קוסמטיקס, מציגה את סדרת
Q8, החלקה יפנית מתקדמת הפועלת להחלקת מבנה השערה ומעניקה תוצאה חלקה ומלאת ברק. החלקה יפנית Q8 מבוססת על טכנולוגיה חדשנית הפועלת בשני חלקים. החלק הראשון משנה את המבנה הפנימי של השערה והחלק השני משקם אותה.הפורמולה של החלקת ה Q8 מועשרת בחומרים מזינים של קולגן, מינרלים ומולטי-ויטמינים, המחזקים את השיער במהלך התהליך ובכך תורמים לשמירה על בריאותו וטיפוחו. החלקת ה Q8 מכילה PHנמוך בהשוואה להחלקות אחרות אודות לרכיב חדשני, “אתניל אמין”.

סדרת Q8 מעניקה 3 פתרונות להחלקה לסוגי שיער שונים:
Q8 RESISTIVE – החלקה לשיער טבעי עבה מאוד או מקורזל.
Q8 HEALTHY – החלקה לשיער טבעי דק ובינוני
Q8 DAMAGE – החלקה לשיער צבוע דק, בינוני ועבה עד טון בהירות
לאחר פעולת ההחלקה של
Q8, מומלץ להשתמש במוצרים המשלימים מאותה הסדרה הכוללים שמפו ומסכה. המוצרים מעניקים הזנה אינטנסיבית ופועלים לשיקום השיער אודות לחלבון חיטה, קומפלקס פרוטאינים וחומצות אמינו צמחיות המספקות הגנה, הזנה וברק.

עידו לביא מנהל ההדרכה של אינדולה מציג טיפים חשובים בדרך להחלקת שיער בטוחה:
תיאום ציפיות לגבי התוצאה הסופית.
לכל סוג שיער (שיער טבעי, שיער חלק, שיער מקורזל) ההחלקה הייעודית לו.
חשוב לעמוד את התוצאה הסופית בטרם ביצוע ההחלקה יחד עם מעצב השיער. בקשי שיתאים לך את סוג ההחלקה המותאם לשיערך.
ניטרול השיער משאריות ומשקעים של חמצן ואמוניה:
לפני שאנו ניגשים לביצוע החלקה על שיער שעבר פעולה כימית כמו צבע ושטיפה חובה לנטרל את השיער משאריות ומשקעים של חמצן ואמוניה. יש לוודא שמעצב השיער מקפיד להשתמש לפני תחילת ההחלקה בנטור אציד – חומר בעל רמת
PH נמוכה במיוחד. פעולה זו מותירה שיער נקי משאריות של חמצן ואמוניה ומבטיחה שיער חלק גמיש ומבריק.
פעולת הגיהוץ:
פעולת גיהוץ השיער היא גורם ארוך וקריטי בעת ההחלקה. חשוב לוודא שמעצב השיער מקפיד להשתמש במגן חום לשיער המונע נזקים ושומר על סיב השערה.
טיפים לתחזוק שיער שעבר החלקה:
בשביל להגיע לתוצאות אופטימליות בהחלקת השיער חשוב להימנע מפעילות ספורטיבית במשך 3 ימים כדי למנוע הזעה ורטיבות של השיער.
מומלץ להימנע משימוש בקליפסים, סיכות וכל פעולה שיכולה להשאיר סימן על השיער
החלקה מכל סוג שהיא, תישמר טוב יותר עם שימוש החומרים המשלימים הנכונים. חשוב להקפיד להשתמש בחומרים המיועדים לשיער שעבר החלקה, במוצרים אלו רמת החומציות נמוכה יותר והם שומרים על תוצאות ההחלקה לאורך זמן.
להשיג במספרות המורשות
Q8 ברחבי הארץ. לברורים: 03-6963018
Q8 החלקה , גדעון קוסמטיקס – החלקת Q8 ויז’ואל , גדעון קוסמטיקס – החלקת Q8 , שמפו ומסכה לאחר החלקה Q8
*”סטרייט תרפי” מבית “שוורצקופף פרופשיונל” הנה החלקת שיער תרמית חדשנית המותאמת אישית לפי כל סוג שיער. סטרייט תרפי, הינה החלקת שיער תרמית חדשנית מבית “שוורצקופף פרופשיונל”, המשלבת כלים מקצועיים ומוצרים איכותיים המותאמים אישית על פי סוג השיער ועוצמת ההחלקה. התוצאה:
שיער חלק כמשי, מבריק וזוהר לאורך זמן וקל לעיצוב!
החלקת “סטרייט תרפי” כשמה כן היא – משלבת חומרים איכותיים, כגון: מיצוי זרעי ענבים, נבט חיטה ועוד. ההחלקה מבצעת תהליך של שיקום בנוסף לפעולת ההחלקה עצמה, כך השיער נשמר ויתרה מכך- נראה בריא הרבה יותר, זוהר ומלא ברק. בעת החלקת השיער הייחודית, נעשה שימוש במוצרי
Strait Styling (“סטרייט סטיילינג) אשר פותחו בטכנולוגיה מתקדמת לצורכי ההחלקה. סדרת “סטרייט סטיילינג” מציעה מגוון מוצרים היוצרים שיער חלק כמשי עם רכות וברק טבעיים. תוצאת ההחלקה הינה מדהימה ונשמרת לאורך זמן.
סטרייט תרפי- שלבי ההחלקה:
הגנה:
Protection Balancer – פרוטקשן באלאנסר של סטרייט תרפי – זהו שלב הכנה והגנה ייחודי! ספריי הגנה לפני כל טיפול. מאזן ומתקן את השכבה החיצונית של השערה (קוטיקולה). מומלץ לשימוש לפני הטיפול, בכדי להשיג תוצאות חלקות ואחידות.
יישור:
Straightening Cream – קרם החלקה של סטרייט תרפי- תהליך ההחלקה בטכנולוגיית איחוי בחום, בעל תרכובת חלבוני משי לברק אולטימטיבי. מתאים לרוב סוגי השיער.
קרם ההחלקה זמין ב-3 דרגות חוזק:
0 – לשיער טבעי, עבה, מרדני ומתולתל מאוד.
1-  לשיער טבעי / צבוע, גלי עד מתולתל.
2 – לשיער צבוע.
תיקון:
 Neutralizing Milk– תחליב נטרול מנטרל של סטרייט תרפי- תחליב לייצוב תוצאות התהליך ושמירה על השיער המוחלק. תחליב הנטרול מקבע את תוצאות ההחלקה בצורה אחידה ומושלמת. מוכן לשימוש מיידי.  טיפול: Strait Styling Treatment – מסכת סטרייט תרפי – לריכוך אינטנסיבי ושמירת הברק הטבעי.
לדברי שחר מלכה, מעצב השיער ושגריר “שוורצקופף פרופשיונל”: “ההחלקה היפנית מבית “שוורצקופף פרופשיונל”-
STRAIT TERAPHY(“סטרייט תרפי”), היא המענה המושלם לאותן נשים המנהלות “מאבק” יומיומי עם שיערן בניסיון להחליק אותו, ליישר ולהוריד את הנפח. ההחלקה מעניקה פתרון אידאלי לאותן הנשים שרצונן הוא לקום בבוקר, להיכנס למקלחת ולצאת מהבית עם שיער חלק, בלי תסכול והתעסקות מיותרת במוצרי עיצוב וכמובן במחליקים ופנים. אין ספק שההחלקה היפנית תפסה את מקומה בלב השוק הישראלי ואין לה כוונה לעזוב אותנו בשנים הקרובות.  את ההחלקה היפנית, יש לחדש בממוצע אחת לחצי שנה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שאופן הצמיחה משתנה משיער לשיער וכן יש להתחשב גם בסוג וטיב השערה ועל כן קיימים מקרים בהם צריך לחדש את ההחלקה לעיתים קרובות יותר. חשוב לזכור כי מדובר בחידוש של השורש ולא של כל אורך השערה. לצורך הצלחת ההחלקה באופן מלא, חשוב מאוד, להישמע להמלצות של מעצב שיערך בכל הקשור ל- 48 השעות שלאחר ההחלקה, כגון: לא לאסוף את השיער ולא להרטיב אותו”.
Time Restore Shampoo Q10- Professional שוורצקופף , שוורצקופף STRAIT THERAPY
*קיון ישראל מציגה: החלקת
SMOOTHING TREATMENT KERATIN, טיפול ייחודי המשלב החלקת שיער (חומר כימי) וקראטין. השילוב של שני החומרים הללו בטכנולוגיה מתקדמת, מעניק לשיער מראה חלק, בריא, מבריק, זוהר וגמיש לאורך זמן. טיפול בSMOOTHING קראטין של קיון, מעניק קראטין פעיל לחלק החיצוני, עמוק לתוך הקורטקס והופך את השיער לחלק, מגע משי וקל לשליטה ועיצוב. נוסחת הקראטין הפעיל מכילה גישרי דיסולפיד ההופכים את מבנה השיער לחזק יותר. טיפול ב SMOOTHING קראטין בעל 5 מהלכים קלים והחומר 100% נטול פורמולהיד. מתאים לכל סוגי השיער כולל בלונד (לא שיער מובהר), מאושר ע”י משרד הבריאות בישראל ובעולם. לפרטים: ה.ל. הגיינה וקוסמטיקה 08-9315797. Keratin Smoothing Treatment קיון
*חברת “מון פלטין” מתגאה בהחלקת
MULTY-SYSTEM HAIR STRAIGHTENING אותה מגדיר מנכ”ל החברה, ארז מזרחי, כ”החלקת הצדק החברתי” המתאימה לכל כיס. ההחלקה מתאימה לשיער טבעי או צבוע עד טון 7 (אינה מתאימה לשיער מובהר, שיער שנצבע בטונים גבוהים מ-7, שיער שברירי ודק, שיער שעבר סברה, חנה, שמפתחת את המוצר, מייצרת ומשווקת אותו ללא מתווכים בדרך, אי לכך המוצרים זולים יותר וניתן לבצע את ההחלקה לכל לקוחה שתחפוץ בכך בעלויות נמוכות משאר ההחלקות. 2. הטכנולוגיה שמשתמשים בה מצמצמת את מגוון המוצרים שהספר צריך להשתמש בהם בכדי לבצע את ההחלקה (חומר החלקה ומנטרל).     3. החומר הפעיל תוקף את הקשרים ומחליש אותם בהדרגה ההחלקה עובדת בטור רציף, החומר נחלש במקביל לתקיפת הקשר, התהליך אמנם ארוך יותר אך שומר על בריאות השערה ומצמצם את מרווח הטעויות של הספר.
ארז מזרחי, מנכ”ל “מון פלטין” מעניק טיפים לטיפול החלקה מושלם:
אבחון השיער: תהליך אבחון השיער הנו התהליך החשוב ביותר טרם ביצוע ההחלקה. בכדי לדעת לאבחן היטב את השיער יש להגיע למרכז ההדרכות וללמוד כיצד מאבחנים שיער. לימוד תהליך האבחון כולל לאיזה שיער ניתן לעשות החלקה ואיזה שיער לא, מתי לשטוף את השיער לאחר שהחומר הפעיל נמרח, בדיקת אלסתיות – חשובה ביותר. מעצב שיער לאחר הדרכה מגיע לאחוזי הצלחה גבוהים ביותר.
מריחת החומר הפעיל של ההחלקה כ-1 ס”מ מהשורש.
ניטרול ההחלקה: חלק בלתי נפרד מתהליך ההחלקה הנו מריחת המנטרל, לאחר שטיפת חומר ההחלקה חובה למרוח את המנטרל אשר בולם את פעולת ההחלקה בשלבים ומשקם את השיער. מומלץ להשאירו הרבה זמן על השיער ליצירת קרקע נוחה לשיקום השערה.
החלקת שיער הנה פעולה כימית אי לכך לאחר פעולה זאת על הלקוחה לרכוש ממעצב השיער 3 מוצרים ההכרחיים לשיקום והגנה על שיערה: שמפו ברמת
PH 5.5, מסכה וסרום.
החלקת  
MULTY-SYSTEM HAIR STRAIGHTENING  של “מון פלטין” הנה תחת רישיון משרד הבריאות ועומדת בתקנים ישראלי, אירופאים ואמריקאים. לבירורים: 03-9512017.
החלקת
MULTY-SYSTEM HAIR STRAIGHTENING , ויז’ואל מון פלטין, סרום קוויאר שחור, קונדישינר קוויאר שחור, שמפו קוויאר שחור
*החלקת במבוק צרפתית
CONCEPT  LISSIT  מבית יוג’ין פרמה פריז. שחר שקורי מנכ”ל ובעלים של החברה המשווקת בארץ מסביר: “קיימים סוגים שונים של מוצרי החלקה המיועדים לשימוש מקצועי אצל מעצבי השיער והמבחר הגדול לעיתים יוצר מעט בלבול וקושי מסוים בכל הקשור לתהליך של בחירת המוצר הטוב שנבחר לשימוש בסלון על שיערן של הלקוחות. ידוע כי בחומרים המאפשרים שינוי צורה בשיער באופן קיצוני משולבים רכיבים כימיים וקוסמטיים בכמויות ובחוזקים היוצרים את השינוי. כמעצב שיער אתה ודאי מודע לכך שחומרים אגרסיביים עלולים ליצור סיטואציה בה השיער הופך לרגיש ופגיע הרבה יותר, נוצר קושי ביכולת לעצב אותו בטבעיות והסיכונים איתם אתה מתמודד יחסית גבוהים מהרגיל.
מוצר איכותי בשילוב של טכניקה נכונה לאחר שבוצעה דיאגנוזה מתאימה מבטיחים תוצאה איכותית ללא “תקלות”.
סדרת מוצרי ההחלקה השם המסחרי שלה הוא 
CONCEPT  LISSIT  התשובה הצרפתית לכל תחום החלקות השיער כיום, מבוססת על חומרים פעילים אשר הופקו מצמח הבמבוק ומתאימה לשימוש על כל סוגי השיער טבעי,צבוע,שעבר החלקה,גוונים,צבוע בהיר. בין החומרים שולבו מינרלים,ויטמינים BE ו- B2  העוזרים לשמור על מראה שיער בריא,מעניקים לו לחות,רכות ונוחות בזמן הסירוק והעיצוב.
פעולת ההחלקה מאפשרת ללקוחה ליהנות ממראה שיער חלק יותר, עם מראה פחות “נפוח” או מקורזל תוך שהיא שומרת על הברק ומעצימה את החיוניות לה זקוק השיער.האפקט המצטבר מטיפול לטיפול (בתדירות של בין ארבע לשישה חודשים ) משפרת באופן משמעותי את כל הקשור לטקסטורה של השיער והופכת אותו לחלק ונעים למגע –תוצאה זו תישמר לאורך זמן.
הסדרה כוללת – חומר מחליק,קרם מטפל השומר על השיער אשר בעזרתו יוצרים תרכובת לשימוש על השיער בארבעה חוזקים שונים בהתאם לשיקול דעתו המקצועית של מעצב השיער.
טיפ מיוחד: בשלב נטרול השיער מהחומרים המחליקים ניתן לשלב בקרם המנטרל צבע שטיפה מסדרת
BLUSH ותוך זמן קצר משיגים תוצאה כפולה- נטרול השיער מתהליך ההחלקה וגוון אופנתי עם ברק והכול בפעולה אחת”.

החלקה יפנית סנסיאנס והחלקה יפנית QUANTUM
החלקת שיער יפנית סנסיאנס – שיסיידו יפן והחלקה יפנית
QUANTUM הינן החלקות בעלות נוסחה המחליקה שיער מתולתל או גלי, מעשירה את השיער בברק, מונעת נזקים ומגנה על השיער ומשפרת את מבנה השיער והנפח שלו. הפורמולה הייחודית של החלקה יפנית זו עשירה במינרלים, קולגן ומולטי ויטמינים הנותנת ל כל השיער חוזק פנימי.
מעבדות שיסיידו יפן הצליחו להגיע לחומר החודר אל תוך השערה ומפרק את השדרה הקובעת כיצד תראה השערה, להבדיל מההחלקות רגילות שאנו מכירים, חומרי ההחלקה חודרים לתוך השיער במהירות.
בתהליך החלקת השיער . מיישרים את כל השיער במחליק קראמי ממוחשב ששומר על טמפרטורה קבועה בזמן העבודה. ההחלקה מתקנת את מבנה כל השיער ובסוף התהליך כל השיער רך ומבריק ,להבדיל מהחלקה כימית רגילה שבסופה כל השיער נפגם , מתייבש ומאבד מגמישותו. לאחר ההחלקה ניתן לצבוע את כל השיער , לגוון את כל השיער ולסלסל בחזרה את כל השיער .
שיטת החלקה יפנית זו מתאימה לכל סוגי השיער (שיער עבה , שיער דק , שיער גלי , שיער מסולסל, שיער צבוע שיער פגום שיער יבש ו שיער מובהר),למעט שיער שעבר שימוש במוצרים המכילים סודייום הידרוקסייד, קלציום הידרוסייד או מנטאל גואנדין קרבונט הידרוקסייד או שיער פגום מאוד (שרוף בצורה קיצונית) ולשיער קצר (באורך של כ-10 סמ’). שיער מובהר מעל 40% ושיער שעבר החלקה מסוג קליאופטרה – סברה לא יעמדו בהחלקה יפנית! אורך התהליך כולו הוא בין 3-5 שעות לערך, תלוי באורך כל השיער סוג השיער ובנפחו. לאחר שהשיער הוחלק, הוא לא יחזור להיות מסולסל ויושאר חלק תמידי, אך כאשר יצמח שיער חדש נצטרך לחדש את ההחלקה בשורשים שצמחו. בשיער מסולסל מאוד נצטרך לחדש את ההחלקה כל 4-7 חודשים, בשיער פחות מסולסל מחדשים את ההחלקה פעם בשנה. לכן בשיער שהוא מקורזל ממש מהצמיחה לא מומלץ לבצע את ההחלקה היות וזמן חידוש ההחלקה על הצמיחה יהיה לעיתים תכופות ביותר.
ברישיון משרד הבריאות וה-
FDI האמריקאי. 
סנסיאנס  קואנטום
*ערכת החלקה איטלקית מבית קלרל סיסטם משווקת ע”י ברזילי יבוא ושווק למספרות, מיועדת לשיער טבעי שלא עבר טיפולים כימיים. בערכה : החלקה, קרם מנטרל, אנרגייזר להשלמת הטיפול ושמירה על השיער לאחר פעולת ההחלקה. לפרטים והזמנות: ברזילי שווק 04-8759977  קלרל סיסטם החלקה איטלקית
*
CHI Transformation System – החלקת משי טהור בטכנולוגיה אמריקאית מתקדמת, על ידי שימוש בחום קרמי, ללא כימיקליים וללא אמוניה.
להזמנות: איוב עלם: 050-7267317, 050-3767317,ניבל קזל: 054-5363480, 054-5363960,
אנטון עלם: 050-2225613  CHI Transformation System החלקת משי
אז אחרי שבאמת סיפקנו לכם את כל המידע האפשרי בנוגע להחלקות, אנו מקווים שתשכילו ללמוד היטב כיצד לאבחן את שיער הלקוחה, להתאים לה את ההחלקה הנכונה עבורה, לעבור על כל השלבים שהיצרנים והמשווקים מדריכים אתכם ואם יש לקוחה שלאחר אבחון ראית שלא ניתן לבצע החלקה ופעולה זאת רק תהרוס את שיערה, כדאי מאוד שלא תבצע את הפעולה עדיף להרוויח לקוחה לתמיד שתביא אחריה עוד לקוחות בשל האמינות והמקצועיות שלך מאשר להרוויח סכום מסוים ולאבד את הלקוחה ואת שימך הטוב.


עמוד זה נצפה: 3,297 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן