חיפוש באינדקס עסקים

חברת Moroccanoil נותנת חסות לארוויזיון 2020

פורסם מאת: rita בתאריך: 27 פברואר 2020

Print Friendly, PDF & Email

חברת Moroccanoil נותנת חסות לארוויזיון 2020

כחלק מההסכם שנחתם, קיבלה Moroccanoil לידה זכויות מדיה ודיגיטל גלובליות נרחבות עד שנת 2024. אירועי האירוויזיון מתקיימים מדי שנה ונצפים ע”י יותר מ-200 מיליון צופים.

חברת Moroccanoil תמנה צוות מעצבי שיער מקצועי אשר יהיה אחראי על תסרוקות המתמודדים במהלך חזרות האירוויזיון וההופעות החיות המשודרות במדינות רבות באירופה ומחוצה לה.

יון אולה סאנד, המפקח על האירוויזיון מטעם ה-EBU: “אנחנו נרגשים לצרף את חברת Moroccanoil לשורותינו, חתימת ההסכם בין אירוע המוזיקה הגדול בעולם לבין אחת מחברות הטיפוח המובילות בעולם מהווה שותפות מושלמת. אנחנו מחכים בציפייה לעבוד עם מרוקנאויל בתחרות הבאה, מדהים.”

“זוהי זכות גדולה להיבחר ע”י ה-EBU כנותנת החסות הרשמית של תחרות האירוויזיון, Moroccanoil שמחה ונרגשת לחלוק את מוצרי הפרימיום והערכים שלה עם אירופה, אוסטרליה ועם אירוע פורץ דרך זה,” אומר דיוויד כהן, יו”ר מרוקנאויל. “כמותג טיפוח שיער מקצועי המתמקד בפיתוח קהילת מעצבי השיער אנו מאמינים כי תחרות האירוויזיון היא השותף והפלטפורמה המושלמים לעזור לנו לקדם קריאטיביות ובלחשוף את מהפכת מוצרי הטיפוח מבוססי שמן הארגן בפני צרכנים מסביב לעולם.”

שיתוף הפעולה בין Moroccanoil לתחרות האירוויזיון מבוססת על הצלחת המותג בתעשיית האופנה העולמית. מעצבי שיער מובילים משתמשים במוצרי Moroccanoil בצילומי מגזינים נחשבים, בתצוגות אופנה מסביב לעולם ובתחרויות פרסים כמו “טקס פרסי האקדמיה” ו”הגראמי.”

טלי אשכולי, המפיקה הראשית של אירוויזיון 2019 היא שייצגה את חברת Moroccanoil בחתימת ההסכם עם איגוד השידור האירופי. אשכולי מפיקת טלוויזיה ומומחית לאירוויזיון הינה חברת צוות בכירה במשלחת הישראלית לתחרות מזה 16 שנה, ושימשה אחראית תחרות האירוויזיון 2019.

תחרות האירוויזיון לשנת 2020 תתקיים בהולנד.

חברת הטיפוח הבינלאומית, MOROCCANOIL מציעה קו מוצרים לשיער ולגוף המבוסס על פורמולות חדשניות המועשרות בשמן ארגן. MOROCCANOIL הינה החברה החלוצה שהשתמשה בשמנים במוצריה והפכה תוך פחות מעשור לאייקון בתעשיית האופנה והביוטי. החברה הוקמה לפני כ-12 שנים ובפרק זמן קצר כבשה את השוק הבינלאומי. כיום החברה משווקת את מוצריה ביותר מ-67  מדינות ברחבי העולם.

MOROCCANOIL משיקה שמן טיפולי מהדורה מוגבלת לכבוד האירווזיון

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil , הינה  החברה הראשונה בתחום אשר החלה את השימוש בשמנים במוצריה ויצרה באז עולמי סביב שמן הארגן.

כחלק מפעילותה הענפה והחל משנת 2020 ועד לחמש השנים הבאות ,תהיה החברה נותנת החסות הראשית והמציגה הרשמית של תחרות האירוויזיון.

במסגרת פעילות זו יצאה החברה עם  מהדורה מיוחדת , לזמן מוגבל,  עם מוצר הדגל ועטור הפרסים שלה  –  השמן הטיפולי המקורי, בגודל 125 מ”ל ובמחיר שמן טיפולי 100 מ”ל (160 ש”ח)

‘שמן טיפולי’ מסדרת מוצרי “מרוקנאויל”, הינו מוצר מהפכני לעיצוב, גימור וריכוך השיער.  מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה שמן ארגן מועשר בנוגדי חימצון וויטמינים המעניקים לשיער ברק ריכוך וגמישות .

שיער רך כמשי , בריא, מלא ברק ומלא חיים הן רק חלק מהתכונות שמעניק השמן הטיפולי. הפורמולה המיוחדת והרבגונית במוצר זה מזינה את השיער ונטולת כל משקעים שמנוניים.

השמן טיפולי משתלב נפלא עם מוצרי עיצוב וטיפוח אחרים, מאיץ את זמן עיצוב השיער בפן ומשפר את גמישות השיער בכל שימוש בו מחדש.

ל“שמן טיפולי” יש את היכולת לשקם שיער פגום שנפגם ע”י הכימיקלים היום יומיים אותם ניתן למצוא בשמפו, צבע לשיער, תהליך הסלסול ובהשפעות סביבתיות מזיקות אחרות.

הפורמולה במוצר זה מיועדת לשימוש על שיער לח או יבש  ומתאימה לכל סוגי השיער .

את סדרת מוצרי MOROCCANOIL ניתן להשיג במספרות נבחרות

כמה נתונים מעניינים שקיבלנו מאיגוד השידור האירופי, EBU

תחרות האירוויזיון הינו אירוע המוזיקה הגדול בעולם, עליו אחראי איגוד השידור האירופי מדי שנה.
התחרות מתקיימת מדי שנה במדינה שזכתה בתחרות שנה קודם.
התחרות משודרת ע”י ה-EBU וע”י גוף השידור המקומי במדינה שייצאה את השיר המנצח. בשנת 2019 לקחו חלק 43 גופי שידור. המדינה שניצחה הייתה הולנד עם השיר ARCADE של דאנקן לורנס.
תחרות האירוויזיון מתקיימת מדי שנה מאז 1956.
27 מדינות ניצחו בתחרות לפחות פעם אחת.
בתחרות האירוויזיון 2019 צפו מעל 180 מיליון איש בטלוויזיה ועוד מיליונים אונליין.
ה-EBU מייצג 116 גופי מדיה ב-56 מדינות באירופה, במזה”ת, באוסטרלי ובאמריקה. לאיגוד גם 34 שותפים באסיה, אפריקה, אוסטרליה ואמריקה.


עמוד זה נצפה: 355 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן