חיפוש באינדקס עסקים

דיטר קייזר באירוע של האקדמיה מס’ 1 בארץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 ינואר 2017

Print Friendly, PDF & Email

דיטר קייזר באירוע של האקדמיה מס’ 1 בארץ

הפתיחה של אקדמית שוורצקופף פרופשיונל ממשיכה לערוך אירועים מפוארים.

אתמול נערך “האירוע” כאשר מי שהגיע לאקדמיה הוא בכיר שגרירי “שוורצקופף פרופשיונל” מעצב השיער

דיטר קייזר שמופיע ומדריך בכול האקדמיות של שוורצקופף בעולם .

לאירוע הוזמנו כ 80 מעצבי שיער מהבכירים בארץ שנלחמו על הכרטיסים ובצדק .

את הערב פתח בנאום מר שמוליק כהן ,מנכ”ל שוורצקופף פרופשיונל בישראל בנאומו אמר :

אנחנו בשוורצקופף ממשיכים ונמשיך להשקיע בכם מעצבי השיער ונביא לכם את המדריכים הכי טובים שאפשר לבקש על מנת לשפר ולחדש לכם וללקוחותיכם , אתם מוזמנים להגיע לאקדמיה מתי שתרצו על מנת להתרשם ולשאול על המוצרים וגם להגיע למגוון ההדרכות שאנחנו מקיימים באקדמיה ”

מר שמוליק כהן ,מנכ"ל שוורצקופף פרופשיונל בישראל

מר שמוליק כהן ,מנכ”ל שוורצקופף פרופשיונל בישראל

אחרי הנאום של מר שמוליק כהן , עלתה לבמה דבי פסח מנהלת שיווק והדרכה חטיבת “שוורצקופף פרופשיונל” שבאומנות שאופיינית רק לה הציגה את המצגת המושקעת של מראות Essential Looks לסתיו-חורף 2016-17 שנבחרו ע”י שגרירי שוורצקופף העולמי ובניהם דיטר קייזר.

לאחר המצגת הגיע זמן “השואו” של מעצב השיער דיטר קייזר ובעזרתו של שגריר שוורצקופף בישראל רפאל טפלוב שביצעו על הבמה את המראות המהממים , כמובן שמעצבי השיער שהיו נוכחים התפעמו מהטכניקות ומהמוצרים שבהם השתמש דיטר .

בין מעצבי השיער אפשר היה לראות את נדייה מכפר נוגידאת ואת ראשה זריעני מכפר טוראן וגם את גיזל פוני המהממת , ומעצב השיער שאנחנו בטוחים שתשמעו עליו עוד רבות בדא חורי מכפר יאסיף ועוד רבים וטובים …

מלבד מעצבי השיער שהוזמנו לאירוע הזמנו גם כמה אנשים מכובדים ובניהם אפשר היה לראות את הבעלים מר דודי איבגי ומר איציק קרקו של חברת “נעה שיווק” שהם החל מתחילת השנה המפיצים הבלעדיים בישראל של המותג “אינדולה” מבית חברת “הנקל” העולמית .

ומר זוהר עלימי הבעלים של חברת “סטייל קוסמטיקס” המשווק המוביל בצפון של מוצרים ומכשור למספרות ומכוני יופי, והמשווק הגדול ביותר בצפון של חברת שוורצקופף פרופשיונל,  שהגיע עם אמו  מעצבת השיער אודט אלימי שעובדת עם חברת “שוורצקופף פרופשיונל” מהיום הראשון שלהם בארץ .

אודט שהרשימה והתרשמה מעיצובי השיער אמרה לכתבנו ” איזה יופי כאן פשוט מדהים רק חברה כמו שוורצקופף יכולה לתת לנו מעצבי השיער את כול הידע והכלים שאנחנו צריכים כדי שלקוחותינו יצאו מרוצים מהמספרה ” .

כמובן שחברת שוורצקופף דאגה לבאי האירוע לקייטרינג כיד המלך שכלל סושי ואלכוהול מהמשובחים שיש ומנות אחרונות ללקק את האצבעות .

ואך אפשר שלא להזכיר את האיש שמאחורי כול הפקות האירועים של שוורצקופף בישראל אלון אודלסמן הבעלים של חברת אישונים הפקות .

אז כמו שהבטחנו לכם קבלו גלריה של תמונות מהאירוע המפואר של “האקדמיה של שוורצקופף פרופשיונל”

מאחורי הקלעים מי שעזרו לדיטר על מנת להכין את הדוגמניות היפיפיות הם שגריר שוורצקופף רפאל טפלוב , יגאל ביטון  מדריך ראשי “שוורצקופף פרופשיונל” ישראל , ומעצב השיער אורטל אדרי מעפולה שעמלו שעות רבות כדי להגיע לצבעים ולתספורות הנכונות.

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 2,354 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן