חיפוש באינדקס עסקים

עוזי גזוז טרנד השיער הצבעוני

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

עוזי גזוז טרנד השיער הצבעוני

טרנד השיער הצבעוני באדיבות עוזי גזוז ללוריאל פרופסיונל

עוזי גזוז טרנד השיער הצבעונימה ההבדל בין צבע שיער רגיל לצבע שיער צבעוני?
ההבדל המהותי בין צבעי הקרייזי קולור (צבעוניים), לצבע שיער רגיל הוא הסגנון והגוון עצמו. בצבעי הקרייזי קולור יש מגוון צבעוני וזוהר שאין בצבעים הרגילים. בנוסף צבעי הקרייזי קולור כוללים פיגמנטים חזקים יותר והם על בסיס מים (כלומר נמחקים לאט לאט עם החפיפות, ומחזיקים פחות מצבע שיער רגיל). את צבעי הקרייזי אפשר לצבוע על שיער מובהר בלבד(צריך לחמצן קודם).

עד כמה הוא פוגע או מזיק לעומת צבע רגיל?
צבעי הקרייזי קולור פחות פוגעים כיוון שאין בהם אמוניה וחמצן, אשר קיימים ונחוצים בדר”כ לצבעי השיער הרגילים שאנחנו רגילים לראות.

איזה חידושים יש בתחום?
החידוש האחרון הוא הצללות בשיער. מדובר במעין גוונים, אך רק על הקצוות של השיער. נשים בכל הגילאים ובעיקר מבוגרות מגיעות לצבוע רק את קצה השיער בצבע זוהר ובולט.

האם בארץ נשים מתפרעות עם צבעים או שהן סולידיות יותר מחברותיהן בניכר?
זה מאוד תלוי. אצלנו במספרת גזוז ישנם נשים במגוון גילאים רחב(החל מ12 ועד 60 פלוס) והדבר משתנה בין אחת לשנייה. הצעירות לדוג’ הרבה יותר מרגישות בנוח להתפרע, אלא שכבר מעל גיל 30 יותר מתונות – בד”כ הן עושות את אותו הגוון. למרות זאת יש לנו גם לקוחות שמוכנות להתפרע, אפילו אחרי גיל 50 ולעשות שינויים קיצוניים הכוללים צבעים זוהרים ושונים בכל פעם מחדש

מה הצבעים הפופולרים כיום?
בדר”כ הגוונים הפופולארים נעים בין ורוד-אדום וסגול, ולעיתים מאוד קרובות גם הגוונים הכחולים-טורקיז.

מי מכתיב את טרנד הצבעים בחו”ל או בארץ?
בדרך כלל מספיק שאמן אחד מהותי יעשה צבע מיוחד ואנשים רואים, אוהבים ומעוניינים גם. ככה היה למשל עם אמירה בוזגלו שעשינו לה בגזוז את הצבע הורוד בפוני לפני כ6 שנים ואחריה הגיעו רבים נוספים שעשו. אין מישהו ספציפי שמכתיב את הטרנד ,מספיק שמובילת דעת קהל תצבע לצבע מסויים ואחרות יגיעו בעקבותיה. אצלנו יש מן הסכמה לא כתובה שתמיד אנחנו מחדשים, משתדלים שלא לעשות אותו הדבר אלא אם כן הלקוח מבקש. ככה תמיד אנחנו מערבבים צבעים ומתעקשים על מציאת הדבר החדש וגילוי הטרנד הבא, וזה באמת עובד. הלקוחות בגזוז נותנים לנו את ההשראה, הם אנשים בעלי אופי יוצא דופן הרוצים לגוון כל הזמן ולנסות צבעים ותסרוקות חדשים, והם אלו שיוצרים את הטרנדים לרוב.

איך היית מאפיין את הנשים הצבעוניות- גיל ועיסוק?

כאמור, זה משתנה. הגילאים נעים בין 12 ועד 50 פלוס. העיסוקים גם הם משתנים, כמובן שאנשים מחיי הלילה(די.ג’יאיים, בעלי מועדונים, פאבים, ברמנים, יחצנים, סלקטורים), מרשים לעצמם להתפרע הרבה יותר ועם זאת גם נערות ונשים מתחומי עיסוק אחרים כמו בנקאות, מסעדנות והרשימה לא נגמרת. למעשה זו שאלה של אופי ולא של מקצוע או גיל.


עמוד זה נצפה: 2,416 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן