חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקת לאם הכלה – סלון גיורא לאם החתן או הכלה

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 4 אוגוסט 2019

Print Friendly, PDF & Email

 

אם הכלה או אם החתן, הן אמנם לא המלכות של הערב כשמדובר בחתונת הבת או הבן, אבל האימהות הן חלק ממשפחת המלוכה של האירוע ולכן תסרוקת אם הכלה או תסרוקת אם החתן חשובה מאוד.
אם הכלה ואם החתן ייחשפו באינספור צילומים במהלך האירוע, פלאשים יסנוורו אותן, הם יככבו על רחבת הריקודים ובמרכז ההתרחשות כולה.
עיניים רבות ייתלו בהן, כולם יסתכלו ולכן חשוב להעניק גם לאם הכלה או אם החתן תסרוקת מושלמת.

גיורא יצחקוב, אומן תסרוקות הכלה והערב מומחה לעיצוב שיער לאם הכלה או אם החתן.

במהלך תכנון התסרוקת לאם הכלה או אם החתן, הוא לוקח בחשבון את הלוק הכללי אותו מתכננת האישה, את הלבוש והסטייל הכללי, כמו גם את תווי פניה, גווני העור והעיניים והמראה הכללי שלה.

תסרוקת לאם הכלה או אם החתן, אצל אומן תסרוקות הכלה והערב גיורא יצחקוב, תשמור על מראה רענן לאורך כל הערב, תחמיא ותצטלם היטב, ותשאיר רושם מעולה על כל האורחים בני המשפחה שיישאו עיניים אל האימא המאושרת והנרגשת של הערב.

תסרוקת לאם הכלה – סלון גיורא לאם החתן או הכלה  אם הכלה או אם החתן, הן אמנם לא המלכות של הערב כשמדובר בחתונת הבת או הבן, אבל האימהות הן חלק ממשפחת המלוכה של האירוע ולכן תסרוקת אם הכלה או תסרוקת אם החתן חשובה מאוד. אם הכלה ואם החתן ייחשפו באינספור צילומים במהלך האירוע, פלאשים יסנוורו אותן, הם יככבו על רחבת הריקודים ובמרכז ההתרחשות כולה. עיניים רבות ייתלו בהן, כולם יסתכלו ולכן חשוב להעניק גם לאם הכלה או אם החתן תסרוקת מושלמת. גיורא יצחקוב, אומן תסרוקות הכלה והערב מומחה לעיצוב שיער לאם הכלה או אם החתן. במהלך תכנון התסרוקת לאם הכלה או אם החתן, הוא לוקח בחשבון את הלוק הכללי אותו מתכננת האישה, את הלבוש והסטייל הכללי, כמו גם את תווי פניה, גווני העור והעיניים והמראה הכללי שלה. תסרוקת לאם הכלה או אם החתן, אצל אומן תסרוקות הכלה והערב גיורא יצחקוב, תשמור על מראה רענן לאורך כל הערב, תחמיא ותצטלם היטב, ותשאיר רושם מעולה על כל האורחים בני המשפחה שיישאו עיניים אל האימא המאושרת והנרגשת של הערב.  הילד מתחתן? הילדה מתחתנת? הקדימי וקיבעי לעצמך פגישת יעוץ ותכנן תסרוקת לאם החתן או אם הכלה אצל המאסטר גיורא יצחקוב. התקשרי:  סניף תל אביב  072-3934545 / סניף ראשון לציון  072-3934546  התחברי אל גיורא יצחקוב בפייסבוק https://www.facebook.com/GiyoraHairStyling/  עיקבי אחריו באינסטגרם https://www.instagram.com/giyora_izhakov/

הילד מתחתן? הילדה מתחתנת?
הקדימי וקיבעי לעצמך פגישת יעוץ ותכנן תסרוקת לאם החתן או אם הכלה אצל המאסטר גיורא יצחקוב.

התקשרי:
סניף תל אביב  072-3934545 / סניף ראשון לציון  072-3934546

תסרוקת לאם הכלה – סלון גיורא לאם החתן או הכלה

התחברי אל גיורא יצחקוב בפייסבוק

עיקבי אחריו באינסטגרם


עמוד זה נצפה: 1,325 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן