חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות בחורף ובכלל ? קל ופשוט כשיודעים איך

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

תסרוקות בחורף ובכלל ? קל ופשוט כשיודעים איך

מעצב השיער קובי כהן בטיפים לתסרוקות בחורף ובכלל !

נכון, עונת הקיץ מוגדרת כעונת החתונות, אך יש כאלו שבוחרים להתחתן דווקא בעונת החורף, ובל נשכח אירועים כגון בר/בת מצווה, בריתות וכדומה. קובי כהן, מומחה תסרוקות בנתניה מעניק לנו מעט מן הטיפים שאותם אסף במהלך שנות עבודותיו הרבות בנוגע לעיצוב שיער בכלל ותסרוקות בפרט. לגזור ולשמור!
“Less is More” – המראה הקלאסי הוא המראה המנצח: 
נשות נתניה, השרון והסביבה הרוויחו בגדול! הן יכולות להגיע אל סלון “Beauty Station” בבעלותו של קובי כהן, לבחור משלל תסרוקות בנתניה בעיצובו ולהתהדר בתסרוקת חדשה לקראת המאורע הגדול. אך, גם אתם הנשים מכל קצוות הארץ, אל תאמרו נואש; אתן יכולות להגיע אל הסלון של כהן גם אם אתן אינכן גרות בסביבה או לבחור במעצב שיער שאתן סומכות עליו ממש. אך רגע לפני שאתן מגיעות אל הסלון, הנה הטיפ החשוב והעיקרי של כהן: הטרנד של החורף הקרוב הוא בהחלט הטרנד הקלאסי – עיצוב שיער נקי ומאוד מעודן, אך עדיין פרוע במקצת ובעל ייחודיות ואמרה. בין אם אתן מעצבות תסרוקות בנתניה או בכל מקום אחר בארץ, הקפידו על מראה נקי וטבעי, אך שיביע את טעמכם האישי.
kobihair

חשוב אך הכרחי!

טיפ חשוב נוסף לגבי תסרוקות בנתניה ובכלל הוא להתאים את התסרוקת למבנה הפנים. כלומר, אם את בעלת מצח מעט גבוה, תסרוקת המשולבת בפוני יכולה להתאים לך מאוד. כמובן, שזה לא מסתכם בכך. היום יותר מאי פעם ישנה חשיבות לטוטאל לוק – הבגד, התספורת והאיפור. ולכן, יש להתאים את התסרוקת גם לאיפור. לרוב ולבגדים, כדי שתתקבל תסרוקת מושלמת ומלאת נפח לא אחת יש צורך להיעזר בתוספות. אם כן, גם את התוספות לתסרוקת, יש להתאים לצבע השיער ולסוג השיער.

קצת על קובי כהן וסלון “Beauty Station”:

קובי כהן מגיע אלינו היישר מלוס אנג’לס והקים סלון מופלא המעוצב עד לפרטים הקטנים ביותר. כהן מביא את כל מה שחם בחו”ל אל ישראל ומתמחה בכל תחום עיצוב השיער כולל: תסרוקות בנתניה, החלקות שיער, תוספות שיער וכדומה. בסלון שלו תוכלו ליהנות מכל שירותי עיצוב השיער במקום אחד תוך יחס אישי, טיפול מסור בשיער ושימוש בחומרים הטובים ביותר הקיימים היום בשוק. כהן מאמין כי לשיער שלך מגיע הטוב ביותר, בוחן כל פרט בשיער בחרדת קודש ומייעץ.

רוצה לשמוע עוד על תסרוקות בנתניה ושאר טיפולים בסלון “Beauty Station”? עכשיו זה הזמן להיכנס לאתר או לחייג:
077-5044544, 050-7474094 .

kobihair700

עמוד זה נצפה: 2,133 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן