חיפוש באינדקס עסקים

ריקי דלאל כבושת את שוק שמלות הכלה האנגלי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 אוקטובר 2016

Print Friendly, PDF & Email

ריקי דלאל כבושת את שוק שמלות הכלה האנגלי

בזמן שכל מעצבי שמלות הכלה מנסים את מזלם בימים אלו בניו-יורק, ממשיכה מעצבת שמלות הכלה ריקי דלאל בצעדי ענק לכבוש את שוק שמלות הכלה האנגלי, לאחר שפתחה את חנות הדגל שלה ברחוב אוקספורד הלונדוני, ממשיכה דלאל את חיבורה ללונדון ומצלמת שם את הקולקציה השביעית שלה.

Mayfair Collection מעצבת שמלות הכלה ריקי דלאל

השבוע היא כבר קיבלה מקום של כבוד בלונדון שדגמיה הוצגו השבוע על בימת שבוע הכלות של מגזין BRIDES

בימים אלו משיקה המעצבת ריקי דלאל את קולקצית הסתיו החדשה שלה שנקראת – Mayfair collection , על שם האזור היוקרתי בלונדון בו הקימה את חנות הדגל הראשונה שלה מחוץ לישראל, הקולקציה המרהיבה כוללת מגוון רחב של דגמים וסגנונות ותדבר למגוון רחב של כלות.

Mayfair Collection מעצבת שמלות הכלה ריקי דלאל

Mayfair collection הנה קולקציה אשר הולכת לכבוש את קהל הכלות באמצעות הקו המנחה החדש שלה וכוללת גזרות מדהימות ומרהיבות, דפוסי תחרה שונים ומגוונים ומשחקי צבעים שלא אופייניים לעולם שמלות הכלה.

דלאל הצליחה לייצר קולקציה חדשנית המשדרת פאר והרמוניה כפי שלא נראה מזה זמן רב בעולם שמלות הכלה.

כל אחת מהשמלות בקולקציה מאופיינת באלמנים סקסיים, מתוחכמים ועכשוויים אשר מתכתבים עם עולם הנשיות ומשווים לשמלות סגנון עשיר, ייחודי, נשי ונועז.

הקולקציה כוללת תחרות ובדים ייחודים אשר מעניקים חיות ומבשרים על עידן חדש בעולם ההוט קוטור. גזרות נשיות חיתוכים עמוקים וטקסטורות מפוארות הנם חלק בלתי נפרד מהקולקציה מה שהופך אותה אהובה במיוחד עבור מושבעי האופנה עכשוויות. כל שמלה מאופיינת בגזרה מחמיאה על מנת לתת מענה למגוון רחב של כלות ולכל כלה באשר היא.

Mayfair Collection מעצבת שמלות הכלה ריקי דלאל

הקולקציה מאופיינת בקו נקי אך מאוד פונקציונלי וכמובן כמצופה מהמותג שלה ניתן דגש על איכות וטיב עשיית השמלה.

כמו כן, השמלות הן עם משחק רב של צבעי השמלות בקולקציה הנוכחית ושימוש בווריאציות נוספות של הצבע הלבן כגון : צבעי פודרה על כל גווניו , שנהב וצבעי ניוד.

לדברי ריקי דלאל “אני מאוד אוהבת כאשר כלות מוסיפות מעט צבע לשמלות שלהן”, ומדגישה “זה מוסיף שיק וסטייל ויוצר אלמנט של הפתעה”.

הקולקציה השנה מאופיינת בגישה קצת פחות שמרנית, השקיפויות חוגגות בשמלות וגם השנה לא ויתרה דלאל על אוברול בעל גזרה מחמיאה ומושלמת, עם שרוולי נסיכה ומחשוף עמוק, מתוך כוונה לשנות מעט את סגנון הכלה המוכר והסטנדרטי.

אין ספק שהעיצוב הזה יביא עמו בשורה לעולם הכלות. כפי שעשתה שמלת הבטן המפורסמת שלה מקולקציית פרובנס.

Mayfair Collection מעצבת שמלות הכלה ריקי דלאל

העיצובים ותשומת הלב הייחודיים של דלאל לפרטים מספקים מענה עבור כלות אשר משתוקקות לדגמים אלגנטיים, ייחודים וגזרות מודרניות .

השקת Mayfair collection מפיחה חיים בעולם שמלות הכלה שכן היא כוללת בתוכה את הטרנדים העכשוויים ביותר בעולם האופנה ואת היכולת להפוך כל שמלה בקולקציה ייחודית ושונה.

קבלו את הקולקציה המלאה

 

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 2,115 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן