חיפוש באינדקס עסקים

טל קדם משיקה שמלות כלה לשנת 2019

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 ספטמבר 2018

Print Friendly, PDF & Email

טל קדם גאה להשיק קולקציית שמלות כלה שנת 2019

מעצבת האופנה הישראלית, טל קדם גאה להשיק את קולקציית שמלות הכלה לשנת 2019 – הקולקציה החדשה מאופיינת בקו עיצוב עם ניחוח בינלאומי, בדי שיפון מולטי וטקסטורות בד ייחודיות.

הונג קונג, שנחאי, ברלין, לונדון, ניו יורק ומילאנו הן חלק קטן מבירות האופנה שנכבשו יל ידי עיצוביה הנחשקים של קדם. עיצוביה זכו לפופולאריות רבה היות והם מאופיינים בנגיעה אישית, סטייל יוצא דופן ופורץ דרך בתחום כדי לתת מענה לכלות בוגרות ואינטליגנטיות תוך שימוש בבחירת בדים איכותיים ובתפירת עילית שכל זה במטרה שהכלות ירגישו נוח לרקוד ולחגוג בשמלתן בערב הכי משמעותי של חייהן.

שמלת המעצבת טל קדם קרדיט יחצ תמונה samuel sarfati13

בשנה החולפת עיצוב שמלות הכלב מאופיינת בעיצובים בינלאומיים וקדם יודעת איך לנכס את הטרנד לעיצובים שלה ולכן עצבה מספר דגמים עם קו עיצוב בינלאומי בשילוב אינטגרלי ייחודי לקו העיצובי של הכלות בישראל.

קולקציית 2019 החדשה, כוללת 17 דגמים חדשים התואמים לקו העיצובי הייחודי של קדם, המשלב גזרות חדשניות וייחודיות שלא נראו בעיצובי שמלות כלה בישראל.
בנוסף, הקולקציה החדשה תכלול גם שמלות קלאסיות עם נגיעה עיצובית אישית, שמלות לבנות חלקות ללא תחרה ואוברולים שנמצאים בקולקציות באופן קבוע.

שמלת המעצבת טל קדם קרדיט יחצ תמונה samuel sarfati

את ההשראה לעיצובי השמלות קדם שואבת מתערוכות בחו”ל ומעצבים ישראלים וכמובן כל כלה באשר היא מעניקה השראה חדשה תוך כדי תהליך תפירת השמלה הייחודית לה.
את סוגי הבדים קדם בוחרת קדם בעזרת בחירת הפן העיצובי וטקסטורת הבד, כאשר בד שיפון ושיפון מולטי המאופיין בצבעים בגוונים חלביים ולא לבן מובהק הוא המקובל בסטודיו שלה.

שמלת המעצבת טל קדם קרדיט יחצ תמונה samuel sarfat שמלת המעצבת טל קדם קרדיט יחצ תמונה samuel sarfat

סוגי הטול של שמלות הכלה מאופיינים בצבעים ובדים שונים עם וריאציות של שילוב מנצנצים ומנוקדים, בשילוב משחקי שקיפות עם עבודות יד פנינים וחרוזים.

***ניתן לתפור את השמלות בסטודיו במושב משמר השבעה ובבוטיקים נבחרים בחו”ל***

אודות טל קדם:
טל קדם (36 ) הינה מעצבת שמלות כלה בעיצוב אישי עם דגש על שמלות ייחודיות ונועזות. קדם עוסקת כבר יותר מעשור בתחום של תדמיתנות ואופנת נשים עם אהבה מיוחדת לתחום של שמלות כלה.

מתחום התדמיתנות ואפנת הנשים היא מביאה ידע מקצועי ויכולת לראות איזו גזרה תתאים בדיוק לכל כלה, אילו בדים יחמיאו לה ביותר וכיצד ליצור את השילוב המדויק לתפירת השמלה המושלמת עבור כל כלה בפני עצמה.

בשלוש השנים האחרונות קדם החליטה להתרכז בשמלות כלה בלבד ושנים אלו היו פורצות דרך בתחום וקפיצה אדירה לבוטיקים ולקוחות מכל העולם בזכות היחס האישי והעיצובים החדשניים.

קדם מזמינה אתכם לבוטיק אופנה ראשון מסוגו בישראל!

שמלה כבר יש? ומה עם השיער קבלי את המצעד תסרוקות כלה הלוהט של גיורא יצחקוב


עמוד זה נצפה: 1,181 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן