חיפוש באינדקס עסקים

קרסטס פריז סיפורו של מותג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

קרסטס פריז סיפורו של מותג

קרסטס, המותג היוקרתי והמומחה לשיער וקרקפת, חוגג 50 שנה. המותג הושק בצרפת בשנת 1964 על ידי “לוריאל העולמית”

בשנת 1964 השיקה חברת “לוריאל” העולמית את המותג “קרסטס”. מאז, במשך 50 שנה “קרסטס” רותם את המומחיות שלו למען הנשים, כדי להדגיש את יופיו של השיער של כל אישה ואישה. “קרסטס” נוסד כדי לענות על צרכי נשים הרוצות להרגיש טוב נפשית ופיזית, מהקרקפת ועד קצוות השיער. הנשים הללו מקשיבות לעצות מעצב השיער שלהן, עצות העונות על הצרכים האישיים שלהן, ומאפשרות להן לשפר ולהגביר את הייחודיות שלהן.
למען הנשים הללו, המודעות לדימוי שלהן ולעובדה שהדימוי שלהן משקף את המיטביות החיצונית והפנימית שלהן – שיער יפהפה הוא אכן סימן ההיכר שלהן.
קרסטס, המותג היוקרתי והמומחה לשיער וקרקפת, חוגג 50 שנה.
מראשיתו מגלם “קרסטס” את המשימה המכוננת של “לוריאל”: 
להנגיש את טיפוח היופי למספר גדול של אנשים באמצעות מחקר, והתעניינות תמידית עם חדשנות מועילה ושימושית. עם זאת, לא ניתן היה להשלים את המשימה הזו ללא התמיכה המתמדת של מעצבי השיער של קרסטס ברחבי העולם. ולכן, בראש סדר העדיפויות של קרסטס זה להעניק למעצבי השיער את המוצרים המעולים ביותר ואת השירותים הטובים ביותר כדי שהם יוכלו להפוך את המספרות שלהם למקום בו הסיפורים היפים ביותר עם הנשים ממשיכים להיכתב.
K האות הראשונה בשמו של המותג Kérastase:
סיפורו של מותג פורץ דרך הדואג לצרכים של כל אישה ואישה. מותג – ששמו מתחיל באות הגדולה K – אשר מוטבע בהיסטוריה של טיפוח שיער מותאם אישית. מרגע השקתו נכחו ב- DNA  שלו, שתי מוזות מנחות, מסבירות-פנים, כל אחת מגלמת את המהות של לוריאל: “איכות גבוהה” ו”טכנולוגיה גבוהה”.
כמו כן, בשלב מוקדם מאד, קרסטס הבליט את מיצובו כ”מותג של פתרונות”, חוליה המקשרת בין מי שנהנה מהטיפוח (“הלקוח”) לאמן המספק את הטיפוח (“מעצב השיער”), “מענה לצרכים העומדים בפני הלקוחות של מעצבי השיער” כשלמעשה הכוונה כמובן היא למעצבי השיער עצמם. אבל הדברים היו מרומזים ולא נאמרו, כדי לשמור על מידת הענוה אותה המותג מעולם לא זנח.
בהיסתמך על המדע ועל אמנות עיצוב השיער, המותג פעל כערובה לאיכות המוצרים של מעצב השיער-היועץ ולאיכות הטכניקה שלו. כך, קרסטס יכול היה לכבוש באופן מיידי את שוק טיפוח השיער, שוק שאת צמיחתו המהירה פרנסואה דאל, מנכ”ל קבוצת לוריאל ומייסד קרסטס צפה מראש בחזונו.
קרסטס, המותג היוקרתי והמומחה לשיער וקרקפת, חוגג 50 שנה.
פרנסואה דאל François Dalle – אדם בעל חזון והגבר שהבין נשים:
יורשו של יוג’ין שולר מייסד “לוריאל”. כבר ב-1957 ובמהלך 27 שנותיו כמנכ”ל, פרנסואה דאל היווה מקור השראה והניע את אנשי המקצוע בנחישות, בהחלטיות ובחזון שלו.
דאל גייס את המחקר המתקדם לטובת רעיון חדש: “קרסטס”. בתנופה של יצירתיות טהורה יזם והשיק את מותג טיפוח השיער לפני כ-50 שנים; מותג המיועד לאפשר למעצבי שיער להעניק טיפוח לשיער. (עד אז, מעצבי שיער הצטיינו בעיקר בצביעת שיער ובטיפולי פרמננט). “מועדון” של מעצבי שיער החל להתגבש, אמנים לטיפוח השיער שהתנסו בפעם הראשונה בתחליב העשיר rich emulsion hydro-active divalent, בסרום משקם וכיו”ב. מעצבי השיער התגאו בטיפולים החדשים האלה, שהעלו את המוניטין שלהם, והנשים רצו עוד ועוד טיפולים.
פרנסואה דאל מימש את שאיפותיהם. הוא הציע להם קו קמעונאי מקביל המיועד להימכר במספרות. דרך להאריך את הרגע המיוחד של טיפוח השיער, להעניק לו ערך רב יותר ולסייע לנשים להבין שהן צריכות לטפל בשיערן ובעצמן מדי יום ביומו. הקידמה הגיעה לחייהן הפרטיים של הנשים.
שנות ה-60 התוססות: החירות של מקצוע חדש שקשור למדע טיפוח השיער – 
שנות ה-60 –קתרין דנב הבלונדינית נמצאת בכל מקום, חצאיות מיני מגלות רגליים חשופות ו”קרסטס” מאפשרת לנשים להתפאר בשיער הבריא שלהן. פרנסואה דאל, מנכ”ל לוריאל, הגה את הרעיון של הענקת שירות לטיפוח אמיתי של השיער במספרה לכל אישה ש”לא יודעת מה לעשות עם השיער שלה, עם השבריריות שלו”.
זה היה צעד נועז שחיסל את המוצרים הבסיסיים של תקופה שהייתה ואיננה. המהפכה יוצאת לדרך. נפרדים מהשיטה הפשוטה של “סלסול וקיבוע”, כדי לפנות את הדרך לפורמולות יעודיות ומתוחכמות המטפחות את טבעו של השיער, עם פתרונות אמיתיים לבעיות אמיתיות.
מ-1967 קרסטס לוקח את החוויה רחוק עוד יותר. המוצרים זמינים עכשיו למכירה קמעונאית במספרות והחוויה מתעצמת עם ההתלהבות וההערכה העמוקה של מעצבי שיער-יועצים
קרסטס, המותג היוקרתי והמומחה לשיער וקרקפת, חוגג 50 שנה.
שנות ה-70: “קרסטס” מבדיל ומייחד את עצמו מהמותגים האחרים – 
שנות ה-70 – קרסטס מעניק למוצרים שלו מיצוב פחות “פרמצבטי” ומשיק סדרה לגברים המתמקדת בבעיות המיוחדות שלהם כגון: נשירת שיער וקשקשים. בשעה שהדאגה לאקולוגיה צומחת בקרב הדור הפוסט-היפי, “קרסטס” מפתח את סדרה המבוססת על צמחים. “יותר מסתם אופנה חולפת, התלהבות מתמשכת” – אומרת מודעת הפרסומת.
שנות ה-80: ממהפכות קטנות לחידושים חשובים, שינוי מדהים ומופלא של השיער – 
שנות ה-80 –. נשים עם שמלות מחויטות ושורשים מלאי נפח לוקחות אחריות על המראה שלהן כמנצחות עם “שיער מלא עוצמה”. זוהי תקופת השיא של “קרסטס” בכל הקשור למגוון ולמבחר המוצרים והטיפולים שהמותג מציע. “עשי זאת עכשיו, שמרי על עורך בהרמוניה עם שיערך” הופך ל”שמרי על שיערך יפהפה בדיוק כמו עורך”. כתוצאה מכך, השמפו הופך לתכשיר ניקוי, וב-1983 מושקים 7 תכשירי ניקוי של “קרסטס” העונים על מגוון צרכים.
עם תפאורת רקע שכזו, קרסטס יכול להביט קדימה לעבר עתיד מזהיר. עם “נוטריטיב”. המותג ממציא מחדש טיפוח לשיער יבש, המתבצע לעומק השיער והשקת סדרת מוצרים להגנה מפני נזקי השמש. לבסוף, המקומות הטובים ביותר (קבוצה יותר ויותר מובחרת של מעצבי שיער) ומוצרים יוקרתיים מעבירים בבטחה את הרוח של “K” בצרפת וברחבי העולם.
 
שנות ה-90: “קרסטס” מציע פתרונות מיידיים ובמקביל מקדם את רעיון המיטביות – 
שנות ה-90 – זהו המקרה עם “נוטריבייס” (Nutribase) שהושק ב-1991. הפורמולה הראשונה המטפחת את הקרקפת עם וקטורים של ליפידים המיועדים לשחרר מרכיבים פעילים היישר ללב הבעיה. לאחר מכן “אקווה אולאום” (Aqua-Oleum) המסוגל להעביר מרכיבים פעילים לתוך השיער כדי להזין את השיער מבלי להכביד עליו.
שנות ה-70: "קרסטס" מבדיל ומייחד את עצמו מהמותגים האחרים – שנות ה-70 – קרסטס מעניק למוצרים שלו מיצוב פחות "פרמצבטי" ומשיק סדרה לגברים המתמקדת בבעיות המיוחדות שלהם כגון: נשירת שיער וקשקשים. בשעה שהדאגה לאקולוגיה צומחת בקרב הדור הפוסט-היפי, "קרסטס" מפתח את סדרה המבוססת על צמחים. "יותר מסתם אופנה חולפת, התלהבות מתמשכת" - אומרת מודעת הפרסומת. שנות ה-80: ממהפכות קטנות לחידושים חשובים, שינוי מדהים ומופלא של השיער - שנות ה-80 –. נשים עם שמלות מחויטות ושורשים מלאי נפח לוקחות אחריות על המראה שלהן כמנצחות עם "שיער מלא עוצמה". זוהי תקופת השיא של "קרסטס" בכל הקשור למגוון ולמבחר המוצרים והטיפולים שהמותג מציע. "עשי זאת עכשיו, שמרי על עורך בהרמוניה עם שיערך" הופך ל"שמרי על שיערך יפהפה בדיוק כמו עורך". כתוצאה מכך, השמפו הופך לתכשיר ניקוי, וב-1983 מושקים 7 תכשירי ניקוי של "קרסטס" העונים על מגוון צרכים. עם תפאורת רקע שכזו, קרסטס יכול להביט קדימה לעבר עתיד מזהיר. עם "נוטריטיב". המותג ממציא מחדש טיפוח לשיער יבש, המתבצע לעומק השיער והשקת סדרת מוצרים להגנה מפני נזקי השמש. לבסוף, המקומות הטובים ביותר (קבוצה יותר ויותר מובחרת של מעצבי שיער) ומוצרים יוקרתיים מעבירים בבטחה את הרוח של "K" בצרפת וברחבי העולם. שנות ה-90: "קרסטס" מציע פתרונות מיידיים ובמקביל מקדם את רעיון המיטביות - שנות ה-90 – זהו המקרה עם "נוטריבייס" (Nutribase) שהושק ב-1991. הפורמולה הראשונה המטפחת את הקרקפת עם וקטורים של ליפידים המיועדים לשחרר מרכיבים פעילים היישר ללב הבעיה. לאחר מכן "אקווה אולאום" (Aqua-Oleum) המסוגל להעביר מרכיבים פעילים לתוך השיער כדי להזין את השיער מבלי להכביד עליו.
2000: קרסטס יוצא לכבוש את המאה החדשה ומתמקד בלב סיב השערה ומקיף אותה בזוהר רוגע – 
עכשיו, נשים חולמות על טיפוח מותאם אישית אשר גורם להן ולשיערן להרגיש נפלא. במספרות, “קרסטס” מתחיל בעיסויים לקרקפת המבוססים על טכניקות אסיאתיות, הנלמדים במרכזי הכשרה. בשילוב עם מוצרים עתירי טכנולוגיה, יוזמה זו מאפשרת קשר חדש ושונה בין הנשים למעצבי השיער שלהן. השיער והקרקפת הופכים לאלמנטים חושיים בדיוק כמו העור. ועם תחילתה של המאה החדשה, משיק “קרסטס” מוצרים רבים בעלי ביצועים גבוהים לדוגמא: “אייג’ פרימיום” (Age Premium) המטפלת בשיער בוגר חלש ושברירי, רגיש לשמש ובעל קרקפת יבשה ו”אמינקסיל” Aminexil הפועלת להזנה, הגנה על שורשי השיער וחיזוק סיב השערה.
מ-2010 קרסטס מעניק לנשים פורמולות המדגישות באופן טבעי את יופיו של שיערן:
יותר מאשר “פתרונות” לבעיות, “קרסטס” מציע שיפור עצמי אמיתי המורגש בכל הגוף. הפילוסופיה של “שיער-טיפוח עור-מקצועי”, פירושה להפיק תועלת מהדינמיקה הביולוגית שבין העור והשיער עבור טיפולים כמו “דנסיפיק”. הטיפול בשיער יבש מקבל חשיבות חדשה ושם חדש: “נוטריטיב איריסום” Nutritive Irisome. זאת ועוד, קרסטס מעניק לנשים מגוון רחב של אפשרויות אינסופיות לטיפוח השיער לעיצוב זוהר ומושך מאין כמותו.
50 שנים של שאפתנות טהורה:
הולכים למקום שם הכול קורה, שבו הכול מתחיל. שיער יפה הוא פרי מחקר מקיף בדומה לחיפוש אחר עור מושלם. רעיון כל כך ברור ופשוט עד שקל לשכוח עד כמה הוא מהפכני.
“קרסטס”, שהתחיל עם המרכיבים הפעילים הראשונים אשר פותחו במעבדות המחקר באמצעות המצאתן של ביוטכנולוגיות בוטניות ותרכובות כוכב כמו “אמינקסיל” או “סטמוקסידין”, היה מאז ומתמיד מותג המכניס חידושים. עם כישרון טבעי לחזות את העתיד. מעבדות המוקצות בלעדית למותג עובדות ללא לאות כדי לנתח את השיער והקרקפת למצוא פורמולות חדשות ולהכניס לשימוש מולקולות חדשות.
שאיפה לידע מקצועי:
“קרסטס” המציא מחדש מצוינות מקצועית, נתן דגש חדש לשלבים השונים ולתחכום האמנות והטכניקה של עיצוב שיער.
במהלך השנים, המספרות עם האווירה הייחודית שלהן הפכו למקום אמיתי של דיאלוג בו השירות השתבח באמצעות יצירתם של קשרים רגשיים. נקודת מבט, טכניקה, דרך של טיפוח שהיא אותנטית ו”שונה”: שלושת הגורמים האלה פועלים בסינרגיה כדי ללכוד את מהות הרצונות האמיתיים של הנשים: בתיווכו של היופי כמקור השראה. הן רוצות לחוות חוויה מלאת חיים: החוויה מלאת החיים של מעצב שיער-יועץ הממליץ להן על מוצרי הטיפוח להם הן זקוקות.
שגרה ייחודית עם ביצועים גבוהים לכל אישה:
“קרסטס” יצר שגרת יופי מותאמת אישית, בת שלושה שלבים: ניקוי, טיפול, שיקום מרקם השיער עם שיטות שפותחו בקפידה כדי ליפות את השיער.
חוויה לכל החושים:
שגרות הטיפוח של “קרסטס” מציעות שירות מותאם אישית ללקוחות מועדפים. הפורמולות, המרקמים עשירים, עדינים וחושניים. הניחוחות ענוגים וממכרים. עם פירוט מדוקדק המסביר איך לבצע עיסוי עדין ועמוק המרגיע כליל את הגוף ואת הנפש.
“קרסטס” נתמך ברחבי העולם על ידי חטיבת המחקר המתקדם של לוריאל, עם 700 מדענים (ארה”ב, ברזיל, סין, הודו, יפן), 3,420 עובדים מ-60 לאומים שונים, 612 פטנטים רשומים בשנת 2010 ויותר מ-1,000 מוצרים בכל שנה.
שאיפה ליוקרה:
המותג מייחד את עצמו באמצעות מתן מענה גם לציפיות התובעניות ביותר. הרעיון של התאמה אישית שהתפתח בשנות ה-60 הועשר ושופר בעזרת ידע מקצועי יוצא דופן.
ניתן למצוא את “קרסטס” במספרות המפוארות ביותר בעולם כשמעצבי השיער היוקרתיים ביותר בעולם משתמשים במוצרים של המותג, מפריס, ניו יורק ולונדון ועד מילאנו, טוקיו והונג קונג, מישראל, הודו ולבנון ועד מרוקו ואוסטרליה.
מאחר שניתן למצוא את קרסטס במקומות המרהיבים ביותר ומאחר שהמומחים המוכשרים ביותר משתמשים במוצרים של קרסטס, המותג מסמל יעילות יוקרתית עם אבחנות מתוחכמות וטיפוח מותאם אישית.
שנות ה-70: "קרסטס" מבדיל ומייחד את עצמו מהמותגים האחרים –
לסיום, במהלך השנים “קרסטס” פתח מוצרים שהפכו לפולחן. החל מהמסכה הראשונה לשיער, “מאסק או מייס” שהושקה בשנת 1979 וכיום, המוצר הזה נקרא “מסקינטנס”; דרך “קרסטס סוליי”, ב-1987 סדרת המוצרים הראשונה להגנה על השיער מפני נזקי השמש ואלקסיר אולטים, ב-2010 התכשיר הראשון עם ארבעה שמנים יקרי ערך ועד “לאק קוטור”, ב- 2013, הספריי הראשון לשיער המעניק לשיער קלות תנועה.
קרסטס, בכל מקום בעולם במשך 50 שנה, הוא פועל כיום, ב-67 מדינות וכבש את העולם עשור אחרי עשור.
חמישה דברים שלא ידעתם על “קרסטס”
1. כל 7 שניות נמכרת ברחבי העולם מסכה לשיער של קרסטס – מוצר הדגל של המותג.
2. קייט מוס, דוגמנית העל הבריטית ואייקון אופנה, היא הפרזנטורית של מוצרי העיצוב קרסטס.
3. סלבריטאיות בינלאומיות מספרות בראיונות ברחבי העולם על שימוש במוצרי קרסטס, כמועדף עליהן, ביניהן: קייט מידלטון, הדוגמנית גיז’ל, השחקנית בלייק לייבלי, אן האת’ווי ועוד. בישראל הצהירו על גבי העיתונים שמשתמשות בסדרה סנדרה רינגלר, יובל שרף, לירון וייצמן ועוד.
4. שמן “אלקסיר אולטים” הושק בשנת 2010, והפך מיד למוצר הכוכב החדש של קרסטס. מוצר חובה בקרב מעצבי השיער ואייקון יופי וחושניות לנשים רבות ברחבי העולם.
5. בשנת 2013 |קרסטס, שעד כה הציגה מוצרים לטיפוח השיער, נכנסת לראשונה לתחום מוצרי עיצוב השיע, עם סדרת “קוטור סטיילינג.


עמוד זה נצפה: 2,257 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן