חיפוש באינדקס עסקים

קורס החלקות שיער בצפון

פורסם מאת: rita בתאריך: 14 ספטמבר 2022

Print Friendly, PDF & Email

טרנד החלקות השיער שתפס כל כך חזק בארץ לא הולך להיעלם. להיפך, עוד ועוד טכניקות וסוגים של החלקות שיער נכנסות לשוק ודורשות ידע מקצועי והבנה בתחום על מנת להיות מסוגלים להציע לציבור הלקוחות את החלקת השיער הטובה ביותר ברמה המקצועית ביותר.

זו הסיבה שאורטל אדרי, מעצב השיער הנחשב למומחה מספר אחת להחלקות שיער בצפון, החליט להציע קורס החלקות שיער שיאפשר לימודי החלקת שיער ברמה מקצועית גבוהה למעצבי שיער המעוניינים לשדרג את הידע שלהם בתחום, להתמקצע ולהציע ללקוחותיהם רק את הטוב ביותר, שיער חלק, מבריק, גמיש ובריא בבטיחות מלאה.
בוגרי הקורס להחלקות שיער בצפון יוכלו לקחת את הידע המקצועי שלהם אל לקוחותיהם בעסק של עצמם או להשתלב במספרות אחרות כבעלי מקצועי במהירות וקלות יחסית.

החלקות שיער דורשות שימוש בחומרים כימיים שונים שחייבים ללמוד איך להשתמש בהם על מנת להבטיח תוצאות מושלמות ללא סכנות מיותרות לשיער וללקוחות עצמן.
לימודי החלקת שיער אצל אורטל אדרי מתייחסים לכל סוגי החלקות השיער המובילים בשוק עיצוב השיער בארץ ומעמיקים בידע ובהבנה בהבדלים ביניהם ובטכניקות העבודה שמבטיחים בטיחות מירבית ותוצאות ללא פשרות.
מעצב שיער ששולט בביצוע מספר סוגים של החלקות שיער ברמה מקצועית גבוהה, שיודע להבדיל בין הסוגים השונים ולהתאים לכל לקוחה את החלקת השיער הנכונה לה, יוכל לבנות לעצמו חוג לקוחות מרוצה ולהצמיח את הקריירה שלו לגבהים חדשים.

קורס החלקות שיער בצפון

 

לפרטים נוספים על קורסים למעצבי שיער וקורסים להחלקות שיער אצל אורטל אדרי המומחה להחלקות שיער בצפון –

התקשרו 072-393-4470


בקרו באתר

התחברו אל אורטל אדרי בפייסבוק

עיקבו אחריו באינסטגרם


עמוד זה נצפה: 167 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן