חיפוש באינדקס עסקים

פטריק קמרון בסמינר תסרוקות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

פטריק קמרון בסמינר תסרוקות

פטריק קמרון ערך סמינר תסרוקות בפני מאות מעצבי שיער בתל אביב

פטריק קמרון בסמינר תסרוקותב- 07.08.2012, התקיים אירוע עיצוב שיער ייחודי ומרשים של האקדמיה לעיצוב שיער מוטיה רובין אשר אירחה את מעצב השיער הבינלאומי פטריק קמרון מניו-זילנד שערך בפני מאות מעצבי שיער סמינר תסרוקות.
את האירוע פתחה תצוגת שיער מרהיבה במגוון סגנונות של הצוות האומנותי של האקדמיה לעיצוב שיער מוטיה רובין שסחטה תשואות רמות מהקהל שנכח באירוע.
לאחר מכן עלה על הבמה פטריק קמרון שהדגים ביצוע של תסרוקות צעד אחר צעד. בסגנונו המיוחד ובדרך הנחייתו השונה הצליח קמרון לשבות את לב הקהל בתצוגה מרשימה שהוצגה לראשונה בישראל (זהו ביקורו הראשון של פטריק קמרון בארץ הקודש).
בין האורחים באירוע נצפו: היבואן של מוצרי בייביליס פרו בישראל יניב שושן שפרס את חסותו על האירוע ונקלט במצלמה בין היתר עם מעצבי השיער יגאל סיץ’ (פתח תקווה) ואבנר מלכה (תל אביב), דוד בלחנס – מנכ”ל בראש פרסום ושיווק (פורטל בראש ומגזין הדליין), חיים (פורטל בראש), לימור קפון (מגזין הדליין), מעצבי השיער אבי משיח (חולון) שתפס את פטריק בצילום אישי, מעצבת השיער החיפאית סיון מדמונישהגיעה במיוחד מהצפון ולאחרונה השיקה אתר אינטרנט חדש, מעצב השיער אבי ניר מוטולה (מספרת ידברו עליך, ראשון לציון, המתמחה בעיצוב תסרוקות ערב וכלות) הגיע להתרשם מיכולותיו של קמרון, מעצב השיער והתסרוקות גיורא יצחקוב (ראשון לציון), יאיר מנדל (בנימינה) – מדריך בחברת שוורצקופף פרופשיונל, מעצבת השיער קרן בניסטי(חיפה), מעצבת השיער דנית אנקר (חולון), מעצב השיער עופר דנה (קרית ביאליק), מעצב השיער ניסים מור ואורחים רבים נוספים.
פטריק קמרון בסמינר תסרוקות פטריק קמרון בסמינר תסרוקות פטריק קמרון בסמינר תסרוקות

עמוד זה נצפה: 3,053 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן