חיפוש באינדקס עסקים

סדרת מוצרי טיפוח לשיער איזבלה – מכה גלים ברשת

פורסם מאת: rita בתאריך: 26 פברואר 2020

Print Friendly, PDF & Email

מוצרי טיפוח לשיער שמסעירים את הרשת

מעצבת השיער זהבית מוריסי השיקה סדרת מוצרי טיפוח לשיער בשם Izabella
הסדרה כוללת (בשלב זה) חמישה מוצרים: שמפו לשיער יבש ופגום, שמפו לשיער מובהר, סרום לשיער, מסיכה טיפולית ואמפולה לשיער, כל אחד מהם מותאם ברמה המקצועית לשיער הישראלי ולדרישות הספציפיות של הנשים הישראליות שאינן מתפשרות ודורשות מהשיער שלהן להיראות לא פחות מנפלא.
מוצרי שיער Izabella מותאמים לאקלים וסוג השיער הישראלי ובמיוחד לשיער שעבר תהליכים כימיים מורכבים כמו הדבקת תוספות שיער, החלקה, צביעה, או הבהרת שיער.

די אם נגיד שסלביות מובילות בארץ הפכו את מוצרי איזבלה לחלק משגרת טיפוח השיער שלהן, ולא מפסיקות לשבח אותם. בין הנשים  שאימצו באהבה את מוצרי איזבלה נכללות נסרין קדרי, אלין כהן, ליהיא גרינר, שמחה גואטה, רותם רבי, לונה מנסור ועוד.

מוצרי טיפוח לשיער Izabella – ב’סלונה’

מוצרי טיפוח שיער Izabella מעניקים טיפול עמוק לשיער,מעניקים לו הגנה אופטימלית בפני פגעי מזג האוויר נזקי הסביבה וחומרים לעיצוב השיער בהם אנו נוטות להשתמש, הם משקמים נזקים כימיים, מחזקים את סיב השיערה ומחדשים  את הרכות והברק בשיער.
החומרים הפעילים בסדרת איזבלה מובילים תהליכים של שיקום השיער. הם כוללים סיליקונים, בטאין, ויטמין E וקראטין, שומרים על רמת PH מיטבית של הקרקפת והשיער ומאפשרים לשיער לצמוח בריא, מבריק ומשיי למגע.
לבחירתך בסדרה המקצועית של מוצרי הטיפול והטיפוח לשיער – שמפו לשיער יבש, שמפו לשיער מובהר ובלונדיני, מסיכה לשיער מובהר ובלונד, סרום לשיער יבש ופגום ואמפולה לטיפול ושיקום שיער חלש ופגום.

לסובלות מקצוות מפוצלים, משיער דהוי וחסר חיים, משיער חסר גמישות וקופצני, משבירה של השיער – זה הזמן להפסיק את התסכול ולהכיר מקרוב את מוצרי איזבלה לשיער.

את מוצרי סדרת Izabella ניתן לרכוש בסלון המפואר של זהבית מוריסי בטרמינל סנטר באור יהודה. בסלון אפשר ליהנות מגוון טיפולי יופי כמו שירותי איפור קבוע מתקדמים ועיצוב גבות, שזירת ריסים, קוסמטיקה ושיזוף.
זהבית, מעצבת השיער המובילה בארץ בתחום תוספות שיער בשיטת tape it ועיצוב שיער, מציעה את מוצרי סדרת איזבלה גם אונליין.

הקליקו לפרטים ורכישה אונליין של מוצרי הטיפוח לשיער מסדרת Izabella

מוצרי טיפוח לשיער איזבלה

מעצבת השיער זהבית מוריסי עם אלין כהןת לקוחה קבועה ובעלת אימפריית מוצרי האיפור (צילום אינסטגרם)

מוצרי טיפוח לשיער איזבלה

נסרין קדרי ומוצרי איזבלה לשיער (צילום אינסטגרם)

 

הקליקו לאתר מוצרי טיפוח לשיער איזבלה
התחברו אל זהבית מוריסי בפייסבוק
עיקבו אחריה באינסטגרם

התקשרו לפרטים והזמנות : 072-3934505


עמוד זה נצפה: 609 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן