חיפוש באינדקס עסקים

מי את זהבית מוריסי ???

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 30 ינואר 2019

Print Friendly, PDF & Email

הכתבה מאת חן בלחנס למגזין הדליין:

שעת ערב מוקדמת, אני מוצא את עצמי מגיע למספרה החדשה ב”טרמינל סנטר אור יהודה

של גברת זהבית מורסי.

יחס חם של צוות העובדים הרב שנמצא שם מקבל את פניי בצורה חמה ומלבבת.

לאחר מכן זהבית ואני יושבים בבית קפה סמוך ומשם אני פשוט נפעם מאישה חזקה ועוצמתית שמתחילה לספר לי איך היא הגיעה למקום שהיא נמצאת היום.

זהבית מוריסי אור יהודה(מבית היוצר זהבית מוריסי)

זהבית מוריסי אור יהודה(מבית היוצר זהבית מוריסי)

זהבית מוריסי החלה את דרכה בתור מעצבת שיער ביתית שעושה כימיה, תסרוקות ותספורות לנשים וגברים בתוך ביתה הפרטי ממש מהקומה השלישית . ממקום של אהבה למקצוע ורצון להיות אמא וההתעקשות לשלב בין שתי העולמות .

תוך כדי עבודה זהבית מנסה להיכנס להריון אך ללא הצלחה מיידית…

לאחר טיפולים מתמשכים מצליחה זהבית להיכנס להריון ראשון.

כשבנה הבכור מגיע גיל שנתיים זהבית נכנסת להריון שני דרך טיפולי פוריות אבל שם מתחיל סיבוך… הריון קשה ,ממש 7 חודשים שמיום ליום הרגשה לא טובה וזה הלך והחמיר … בשבוע 30 עם צירים מגיעה לבית החולים ושם הכל משתנה ..

לזהבית מתגלה מחלה קשה בצוואר הרחם אשר מקשה על תהליך ההריון התקין . ומביאה אותה ללידת חירום עם בשורה קשה שהיא חולה במחלת הסרטן. תינוק בין שנתיים ו7 חודשים,
ותינוק בן יום זהבית יוצאת למלחמה עם המון אופטימיות וכוח כשהיא מבינה שהגידול נקודתי וצפוייה  תקופה של שנה קשה, אבל זה יעבור. היא מחליטה להילחם בכל הכוח.

זהבית, כפייטרית אמיתית לא מוכנה לוותר לאף מחלה ומחליטה, עם כל הקושי של טיפולים כימיים מתמשכים להרים את עצמה ולדאוג לשני ילדייה . מתוך המקום הנמוך הזה זהבית מתחילה לראות את החיים דרך משקפיים חדשים .. עם המון אופטימיות ותובנות שרק מי שהיה שם יבין. היא מלחליטה לשנות .. לקחת צעד אחד קדימה ולהוציא את העסק מהבית משום מקום בלי שום אמצעים כלכליים היא מקבלת החלטה, מבשרת לבעלה. “זהו עוברים דירה לבית גדול יותר שיאפשר לנו הפרדה מוחלטת מהבית”.
לשמחתה מצאה את בית חלומותיה כ100 מטר מרתף שבנוי מעל פני האדמה עם כניסה נפרדת.

״לא יכולתי לחלום על משהו טוב יותר מבלי לחשוב פעמיים רק מתוך אמונה והחלטה אנחנו עושים את המעבר בתוך 3 חודשים כמו שחלמתי ותכננתי״.

עברתי לבית החדש מספרת זהבית: ״המספרה כבר מתחילה לעבוד, מקום חם אינטימי ומקצועי במרכז,הארץ ..אליו מגיעות בנות מכל רחבות הארץ״.

עם עבודה קשה, התמדה, נחישות וכוח זהבית מתקדמת ועולה לאט לאט בסולם …

רצוי לציין שאת זהבית מובילה האמונה בבורא עולם ובעצמה ״תמיד האמנתי בעצמי וידעתי שהקדוש ברוך נגע בי . הוא מאפשר לי לתת להמון נשים להרגיש טוב להרגיש יפות ומלאות בביטחון שלשמחתי הרבה אני מצליחה גם להתפרנס מזה״.

תוך כדי התמודדות עם המחלה מצליחה זהבית לפנות זמן גם לילדים וגם לפתח את עצמה ברמה המקצועית.

בעקבות המחלה מתחילה לזהבית נשירת שיער אשר מקובלת וידועה כאשר עושים טיפולים כימוטרפיים.כי מה לעשות זה לא פסך עליה טיפולים כימוטרפיים ,הקרנות וניתוח שמשאיר את זהבית מבלי היכולת ללדת יותר … אבל היא מודה לבורא עולם על השניים שנתן לה (ומחזקת בזה שהיא אומרת שיש אנשים שגם את אין להם) כזאת זהבית מוריסי מסתכלת על חצי הכוס המלאה תמיד .

וכך היא מוצאת את עצמה מחפשת פתרונות אסטטים לטיפול ושיקום השיער

זהבית מוריסי ורותם כהן בפתיחת המספרה

זהבית מוריסי ורותם כהן בפתיחת המספרה

בעצם כך מתחילה ההכרות שלה עם אופיר מחברת טייפאיט.

זהבית מתחילה לעבוד עם מותג השיער טייפאיט ומגלה קשיים בהדבקת תוספות השיער .. ממקום של התאהבות במוצר מתעקשת ללמוד אותו ביחד עם אופיר ולתת מענה ופתרונות לקשיים שפגשה .

לאחר עבודה ממשוכת ובדיקות רבות זהבית מגיעה לתוצאה מושלמת בידיעה ובביטחון מלא מוצאת את המדבקה המושלמת לתוספות עם מוצר שכיום היא מאמינה בו ב100%  ובשבילה הוא הכי טוב שיש .

זהבית מתחילה להפיץ את הבשורה ונוגעת בכל כך הרבה נשים שהתוספות שינו את החיים שלהם .

כיום זהבית חושבת ורוצה להפיץ את הבשורה לכמה שיותר נשים היא חושבת ומאמינה ש..לשיער יש המון כוח והשיער יכול לתת לאישה המון ביטחון ,יופי וכוח .

לפני כ5 חודשים לערך באחת מנסיעות העבודה שלה לסין מקבלת זהבית הודעה כואבת על מות אחיה התאום בתאונה.

הודעה זו מרסקת אותה מכיוון שהיא אפילו לא נמצאת בארץ כדי לעקל את הבשורה המרה היא עוזבת הכול עולה טיסה ישר להלוויה של החצי שלה .. עם לב שבור ונשמה כואבת היא מגיעה להלוויה ,שבעה,עם המון תחושות קשות שמלוות בכאב והמון רגשות שמעולם לא הכירה אובדן, בלבול, לב מדמם ונשמה כואבת ..היא מבינה שהחיים חזקים מהמוות

זהבית מספרת שהזמן היחידי בחייה שהיא לא הייתה עם אחיה זה ה8 דקות שהיא גדולה ממנו לכן כל כך קשה לעקל את חיה בלעדיו.

כמו שכבר למדתם להכיר את זהבית היא, כמו לביאה אמיתית מתרוממת מהאבל הכבד ומחליטה להמשיך מאיפה שהיא עצרה ולפתוח מקום חדש באזור בית דגן, למרות הצער מתכנסת זהבית ומחפשת מקום להקמת המספרה החדשה. היא עוברת באופן ספונטני בדרך להדלקת נרות חנוכה אצל המשפחה ורואה שלט גדול להשכרה …. מרימה טלפון קובעת פגישה למחרת היא מספרת שברגע שהיא נכנסה למקום היא כבר יכלה לדמיין את המספרה .ממש הצליחה לראות את המספרה שתיהיה שם .. ממקום של בלבול וחששות מצד אחד זה המקום שהיא ראויה לו מצד שני היא רוצה לדעת שזה הדבר הנכון לעשות . מתוך המקום העמוק הזה היא מבקשת מאחיה ז”ל סימן אם לעבור או לא … בתוך שעתיים מקבלת סימן ברור ..הסימן לא משאיר ספקות ומחייב אותה לעשות את השינוי ב1.1 היא סוגרת חוזה היא מחליטה

שפתיחתו של המקום החדש יהיה ל18.1.2019 וכך היה.

לפתיחה נהרו מאות אנשים,כמו גם לקוחותיה ליהי גנינר, נופר מור, דנית גרינברג ועוד.

כולל רותם כהן הזמר הנפלא אשר הגיע להביע את תודתו לזהבית שעושה את אמא שלו יפה ומאושרת בלי לדעת שהיא מעריצה גדולה שלו…

זהבית היא דמות להערצה ודמות לחיקוי לכל נשות ישראל וכלום בכלל.

כיום המספרה עובדת ובקרוב יתווסף מתחם של קוסמטיקה ואיפור.

 


עמוד זה נצפה: 2,467 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן