חיפוש באינדקס עסקים

המהפך של נטע ברזילי לקראת חצי גמר האירוויזיון!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 מאי 2018

Print Friendly, PDF & Email

המהפך של נטע ברזילי לקראת חצי גמר האירוויזיון!

ריהאנה, בריטני ספירס, קים קרדשיאן, ניקי מינאז’ וכוכבות הוליוודיות נוספות מהשורה הראשונה כבר מזמן מחליפות לוקים מסחררים ושינויים בשיער כמו זיקית.
לאחרונה, גם בישראל הקטנה סוף סוף קמה כוכבת ראויה שבעזרת צוות מקצועי מנצח שברה את כל הכללים והמוסכמות והפכה בין לילה לאייקון אופנה. גבירותי ורבותי, קבלו את המהפך של נטע ברזילי!

המהפך של נטע ברזילי לקראת חצי גמר האירוויזיון!

הכוכבות הגדולות כבר הפנימו מזמן שלא די בשמלה יוקרתית שעולה עשרות אלפי שקלים ונעליים מעוצבות ככל שיהיו בכדי להשיג מראה מנצח.
יותר ויותר סלבריטאיות ונשים מהשורה מבינות היום שהאקססורי החשוב ביותר ביצירת לוק מושלם אומנם לא נמצא מתחת לאף, אבל כן מעט מעליו והוא השיער.
עם קצת תעוזה וכשיוצאים מחוץ לקופסא, בביקור אצל אנשי מקצוע בעלי ניסיון ועם טבעית עין נכונה, כל אחת יכולה לשנות ולשדרג בתוך מספר שעות את המראה כולו.

המהפך של נטע ברזילי לקראת חצי גמר האירוויזיון!

הדוגמא הישראלית העכשווית ואולי הטובה מכולן למהפך קיצוני שאיש לא נשאר אליו אדיש הוא זה של הכוכבת הישראלית הכי חמה בארץ ובקרוב בעולם, שעתידה לייצג אותנו בתחרות האירוויזיון, נטע ברזילאי או בשמה המסחרי NETTA! ברזילי שמתכוננת בימים אלו בקדחתנות להופעה בליסבון לא מסתפקת בחזרות על השיר ובחימום מיתרי הקול.
יחד עם הצוות המיומן המלווה אותה, שכולל את סטייליסט העל איתי בצלאלי ומעצב השיער של הכוכבות אסי שדה, הגיעה למומחי השיער של דורון פסקינו שהפכו אותה כמעט בין לילה לסטייל אייקון מדובר, כשהכל למעשה התחיל בשיער!

אי לכך, מעבר להתאמת הביגוד בצורה נכונה למידותיה, החליט הצוות המיומן יחד עם דורון פסקינו, שכוכבת בסדר גודל בינלאומי זקוקה לטאץ’ תואם.
כך, בעודה ממתינה בסבלנות, מחדר רחב ידיים הכולל את כמעט כל סוגי תוספות שיער אירופאי טבעי מובחר, ממנו מתאימים בפסקינו את תוספות השיער במדויק ללקוחות, הוציאו בפסקינו את התותחים הכבדים.

המהפך של נטע ברזילי לקראת חצי גמר האירוויזיון!
בין היתר אלו כללו פאה מדליקה בצבע ורוד ניאון וגולת הכותרת- קוקו שיער אדם טבעי נדיר וארוך עד ברכיים שאורכו מטר ושלושים!!

לאחר שאלו הותאמו לה בקפידה, התוצאה המרשימה והתגובות האוהדות מרחבי העולם לא איחרו לבוא.
בקליפ המושקע לשיר TOY ששוחרר לאוויר היוטיוב והדהים את העולם החליפה נטע בזו אחר זו לא פחות מחמש תלבושות שונות, כאשר לכל אחת הותאמו הבחירות המדויקות שבלעדיהן המהפך לא היה שלם.

המהפך של נטע ברזילי לקראת חצי גמר האירוויזיון!

החל מהפאה הורודה שהותאמה לקפוצ’ון שחור מקושקש בסט הקליפ בו הופיעה נטע עם הלופר ועד תוספת הקוקו שהגיעה עד ברך ושולבה עם קימונו טרנדי ונועז.

ומה מתכננת נטע לגמר האירוויזיון בליסבון שישודר ב- 10 במאי? הסוד שמור בינתיים בין נטע, הסטייליסט, מעצב השיער והצוות של דורון פסקינו..לנו אסור לגלות, אך צפו להפתעות!

המהפך של נטע ברזילי לקראת חצי גמר האירוויזיון!

דורון פסקינו פתרונות שיער- ז’בוטינסקי 90 ר”ג. 03-7516681
www.doronfascino.co.il


עמוד זה נצפה: 1,251 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן