חיפוש באינדקס עסקים

יש לך שיער טבעי? חד וחלק…שלא ימרחו אותך. רק ההחלקה של “יוקו סיסטם” תשמור על שיערך

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 5 מאי 2019

Print Friendly, PDF & Email

 

הגיע הרגע שאת חושבת לעשות החלקת שיער, לפתע כולן סביבך מדברות על השיער החדש, הנעים, מלא הברק ובעיקר קל ונוח לסידור, את שומעת סיפורים ובדרך שומעת גם על החוויות השליליות של שיער שניזוק בהחלקה. במאמר זה אשתדל למפות עבורך את הנושא באופן כזה שיאפשר לך לקבל החלטה מושכלת ומקצועית.

נתחיל עם הסוד הראשון שלא מסופר והוא יתרון גדול לנערות ונשים בעלות שיער טבעי. שיער טבעי זה נכס, בשביל לשמור עליו עם החלקת שיער את כלקוחה צריכה שיהיה לך את המידע הנכון איזו החלקה מתאימה לשיער טבעי. זכרי, קל להרוס שיער בתהליך החלקה וקשה יותר לשקם אותו. בציבור הרחב ישנן גם נשים המגיעות להחלקת שיער כתוצאה מריבוי של תהליכים כימיים ששיערן עבר, זה כולל צביעת שיער, חומרי הבהרה, חומצות, מגע ממושך של שנים עם מגהצי שיער ומייבשי שיער, ככה שאם יש לך שיער טבעי הדבר הכי חשוב הוא באיזו החלקה תבחרי.כיום מחולק השוק למס’ קטגוריות שרובן מנסות לצייר תמונה מושלמת כנהוג בשיווק קוסמטי הקושר בין הציפיה הפסיכולוגית של הצרכנית לבין המוצר המוצע. לכן, את בטח תתקלי בשמות מפוצצים כמו ; החלה אורגנית, החלקת קארטין, ועוד סוגי החלקות המתהדרות בשמות והכי חשוב זה לבדוק האם קיים עבורן רישיון של משרד הבריאות.

יש לך שיער טבעי

בסוף שנות התשעים מעצבת שיער יפנית בשם יוקו יאשמיטה סיימה מחקר ופיתוח מורכב עם קונצרן הענק היפני ‘פייטן’ של חומרי גלם להחלקת שיער. מאחרי המדע המקצועי שלה לשיער עמדו עקרונות ברורים להעניק לשיער טיפול איכותי שישאיר אותו חלק ובה בעת יתמודד עם סוגי שיער שונים, שינוי ועמידות באקלים, יכולת לעמוד במי כלור (בריכה), מי ים (מלח), יכולת להישאר חלק לאחר חפיפה, ובעיקר התוצאה הדרמטית שלאחר החלקה, השיער יישאר חלק ללא שימוש במייבש או מגהץ שיער או תכשירי החלקה. בתחילת שנות האלפיים הושקה בעולם סדרת החלקת השיער ‘יוקו-YUKO סיסטם (שיטה), עם צאתה לשוק שינתה יוקו סיסטם באופן דרמטי את ההבנה למהי החלקת שיער ומאות מיליוני נשים בעולם הפכו ללקוחות קבועות. למעשה, היפנים הצליחו לייצר החלקת שיער מבוססת על ננו טכנולוגיה ומי זהב שבפעם הראשונה יכלה לחדור לשיער, להשפיע עליו לחיוב מבפנים ולא רק בציפוי חיצוני וכתוצאה מכך להביא את השיער למצב של שיער חלק בעל מראה טבעי, גמיש, אוורירי ובעיקר החלקה לצמיתות כשלאחר תקופה ארוכה מחדשים רק את השורש לאחר צמיחה של 10-14 ס”מ. בשנת 2004 נחנך בישראל מרכז ההדרכה של ‘יוקו סיסטם ישראל’ שהכשיר מעצבי/ות שיער לעבוד עם השיטה ועם חומרי הגלם האיכותיים של החברה.

החלקת השיער של יוקו סיסטם היא למעשה ההחלקה היחידה בישראל שמומלצת לשיער טבעי. בנוסף היא מתאימה למגוון סוגי שיער; אפרו, מקורזל, מרדני ועיקש, וגם צבוע.

רגע לפני שהולכים למרוח לך חומר גלם של החלקה על הראש…מוטב שתזכרי שנכון להיום אין בישראל החלקת שיער בעלת ותק ומוניטין של 15 שנה כמו ‘יוקו’ אשר נוסתה בהצלחה מיליוני פעמים על ראשן של נערות ונשים כשבכל פעם היא משאירה תוצאה איכותית לאורך זמן ומאות אלפי לקוחות מרוצות.

יוקו סיסטם היא ברישיון משרד הבריאות, אינה מכילה חומרים של ‘פורמלין’ האסורים על פי משרד הבריאות ולצערנו נמצאים בחומרי גלם רבים שמגיעים ללקוחות מבלי שאפילו מעצבי השיער מודעים לכך. כמו כן ההחלקה של יוקו סיסטם היא כיום ההחלקה היחידה שתשמור על שיערך הטבעי, כפי שאין הרמב”ם ממליץ לאדם הבריא להשתמש בתרופות המיועדים לחולה, כך חבל מאוד שכלקוחה תשתמשי בהחלקת שיער שמיועדת לשיער שמצריך שיקום, אם יש לך שיער טבעי, בחרי רק בחומרי הגלם של יוקו סיסטם.

חב’ יוקו סיסטם ישראל היא חברה אשר מקיימת הדרכה והשתלמות מקצועית למעצבי/ות שיער על מנת לעבוד עם חומרי הגלם של החברה. החברה מעניקה אבחון שיער חינם ללקוחותיה ב”מספרה מוסמכת” של ‘יוקו סיסטם’. חומרי הגלם אינם מיועדים להחלקה ביתית ו/או לשימוש עצמי.

לרשימת מעצבות שיער באזור מגורייך התקשרי לייעוץ חינם לשרות הלקוחות 1-800-326-326 / 5903* 

יש לך שיער טבעי

 


עמוד זה נצפה: 608 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן