חיפוש באינדקס עסקים

טרנד הזהב, שמוכר מעולם האופנה ומטיפוח הפנים, מגיע כעת גם לטיפוח השיער

פורסם מאת: rita בתאריך: 14 יוני 2020

Print Friendly, PDF & Email

טרנד הזהב, שמוכר מעולם האופנה ומטיפוח הפנים,

 מגיע כעת גם לטיפוח השיער:

“טפלי בשיער שלך כאילו היה זהב”

L’OREAL PROFESSIONNEL, מותג השיער המקצועי המוביל בעולם,

משיק לקיץ 2020 את סדרת טיפוח השיער לשיקום עמוק מנזקי הים/ברכה/שמש: ABSOLUT REPAIR GOLD

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משלב את הטרנדים בעולם הטיפוח והאופנה, עם פסגת הטכנולוגיה, על מנת להעניק מגוון מוצרים מתקדמים, העונים על כל צורך בטיפוח השיער, בהתאם לטרנדים החמים ביותר בעולם.

בימים אלה יושק בישראל טרנד הזהב, המוכר  מעולם האופנה וטיפוח הפנים, ומגיע כעת גם לטיפוח השיער המקצועי, עם סדרת זהב חדשה: אבסולוט ריפייר גולד, המשלבת פורמולה מקצועית המכילה תמצית קינואה זהובה וחלבון חיטה.

סדרת טיפוח השיער אבסולוט ריפייר גולד , מיועדת לשיער פגום ופגום במיוחד, ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות משקמת את השיער מבפנים.  השיקום העמוק לא פוגע בתחושת הקלילות של השיער ולא מכביד עליו, כך שניתן מעכשיו להנות גם משיער משוקם ובריא וגם מתחושה קלילה ורכה.

סדרת אבסולוט ריפייר גולד, משקמת את השיער מבפנים מבלי להכביד עליו, ומתאימה בדיוק לשיקום השיער בתקופת הקיץ, בזמן שאנו מבלים בים ובבריכה והשיער סופג המון שמש, כלור ומלח. מה שגורם לשיער נזקים בטווח המיידי והארוך.

סדרת ABSOLUT REPAIR GOLD כוללת 5 מוצרים:

שמפו – שמפו מחדש לשיער פגום מאוד המחדש אותו באופן מיידי ומותיר תחושה קלילה. פורמולה מקצועית המכילה תמצית קינואה זהובה וחלבון חיטה. לאחר השימוש השיער מתחדש ונותר רך ומלא ברק.

מחיר מומלץ לצרכן:  141 ₪ , תכולה: 500 מ”ל.

מסכה – מסכה מחדשת לשיער פגום.  מחדשת את השיער באופן מיידי ומותירה תחושה קלילה. המסכה עשירה וחמאתית ומעניקה לשיער הזנה עם  פורמולה מקצועית, המכילה תמצית קינואה זהובה וחלבון חיטה. לאחר השימוש השיער מתחדש ונותר רך ומלא ברק. מחיר מומלץ לצרכן: 209 ₪ , תכולה: 500 מ”ל.

מסכת זהב  – מחדשת שיער פגום באופן מיידי ומותירה תחושה קלה. המסכה קלילה ובמרקם ג’לי, אשר לא מכבידה לא השיער. פורמולה מקצועית, המכילה תמצית קינואה זהובה וחלבון חיטה. לאחר השימוש השיער מתחדש ונותר רך ומלא ברק. מחיר מומלץ לצרכן: 209 ₪ תכולה: 500 מ”ל

סרום שמן חיטה מזין לשיקום עמוק – סרום מזין ללא שטיפה לשיער פגום מאוד. השיער מוזן באופן מיידי ונותר קל יותר לעיצוב ובעל מגע רך במיוחד. פורמולה מקצועית. מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪, תכולה: 50 מ”ל.

ספריי 10 ב-1 לשיער פגום – ספריי רב תכליתי מטפח לשיער פגום מאוד, לקבלת 10 יתרונות מידיים: הזנה, שיקום, רכות, תחושה קלילה, התרת קשרים, פריימר טרם ייבוש השיער, שליטה בפריז, הגנה מחום, צמצום קצוות מפוצלים, הגנה מפני זיהום אוויר, המוצר האהוב והמוכר מסדרת ויטמינו, עכשיו גם לשיקום עמוק!

מחיר מומלץ לצרכן: 101 ₪ , תכולה: 190 מ”ל.

L’OREAL PROFESSIONNEL – מותג השיער המקצועי מס’ 1 בעולם, משלב את התשוקה לאופנה עם פסגת הטכנולוגיה, על מנת להעניק מגוון מוצרים מתקדמים, העונים על כל צורך של שיער – החל מיצירת טרנדים ואופנה של “גזירה וצבע”, דרך מוצרי הסטיילינג ועד להשלמת המראה המושלם ולשמירה על שיער בריא לאורך זמן.


עמוד זה נצפה: 603 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן