חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים לשיער לאביב – קיץ 2022

פורסם מאת: rita בתאריך: 27 מרץ 2022

Print Friendly, PDF & Email

טרנדים לשיער לאביב – קיץ 2022

לוריאל פרופסיונל מציג, טרנדים לשיער לאביב- קיץ 2022.
עונות אלו, תמיד עושה לנו חשק להתחדשות וריענון השיער. הטרנדים החמים השנה יהיו עם המון שיק וסטייל, ויביאו איתם את טרנד הגולדן, הסמוקי והגלואו.

טרנדים לשיער לאביב - קיץ 2022

לוריאל פרופסיונל טרנדים בשיער 2022 צילום חול

 

הגולדן , הבלונד נשאר איתנו. רק שבניגוד לחורף, שהביא איתו גווני בלונד יותר אפורים וקרים, הפעם נזכה לראות את גווני הבלונד הזהובים. בהשראת  השיזוף תחת השמש הקיצית, הבלונדים החמימים יחמיאו לעור הפנים וידרשו הרבה פחות איפור ומאמץ!

 

הסמוקי התחילו לתרגל את השם: שיער בסגנון סמוקי (מעושן). לא התבלבלתם, לא מדובר על איפור ערב, אלא על טכניקת צביעת שיער בהשראת המראה המעושן, שייתן גוון קר בשורשי השיער ויתחבר בצורה מושלמת לטונים בהירים יותר! טכניקת הצביעה תייצר מראה מתוחכם, כזה שדורש תחזוק מינימלי!

 

ה- GLOW תופס מקום של כבוד, בהשראת עולם הארכיטקטורה והאיפור הטבעי והזוהר, מה שאומר שאנחנו הולכים לראות הרבה יותר ברק בשיער שלנו! השיער יקבל מראה בריא, טבעי, חיוני עם הברקות שיגרמו לכל סטורי להראות כאילו יצאתן מתוך מגזין.

 

התלתלים חוזרים לחיינו עם פורמולות חדשות שהופכות את החיים עם התלתלים לפשוטים הרבה יותר וקלים לסידור השיער. אז דיפיוזר Out ותלתלים בייבוש טבעי In.

 

בגזרת התספורות אנחנו נראה את תספורות הקארה הקלאסי מככבות עם טקסטורות טבעיות של גלים רכים.  מהצד השני השיער הארוך גם יככב, עם תספורות ישרות באורך קו החזה ודירוגים פנימיים, שיתנו מראה קליל שלא דורש יותר מידי תחזוקה. בנוסף, נראה גם תספורות קצרות, מדורגות ובעיקר דירוג שמתחבר לפוני שובב קצר, גלי, ישר קדימה.

טרנדים לשיער לאביב - קיץ 2022

לוריאל פרופסיונל טרנדים בשיער 2022 צילום חול

 

 


עמוד זה נצפה: 750 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן