חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים ומגמות באופנת עיצוב השיער לשנת 2020

פורסם מאת: rita בתאריך: 17 פברואר 2020

Print Friendly, PDF & Email

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל מציג טרנדים ומגמות באופנת עיצוב השיער לשנת 2020

 

באדיבות מעצב השיער חיים סיוון – שגריר לוריאל פרופסיונל

 

נשים בכל גיל הופכות דינאמיות יותר, נשים קרייריסטיות ונמצאות בחיפוש מתמיד אחר המושלמות בחייהן המקצועיים והפרטיים. הן מחפשות את מוצרים נוחים לעיצוב וסידור השיער, מוצרים שיאפשרו להן ליצור מראה לא מושקע מדי ועדיין עדכני, מלא שיק וסטייל.

שלא כבעבר הטרנדים היום נשלטים מגיע בעיקר מלמטה, מהצעירות שנותנות את הטון ואנחנו מעצבי השיער יודעים להוסיף את החותמת האישית שלנו שמקפיצה ומדייקת את הטרנד.

השנה מתאפיינת בצבעים עם אמירה חזקה, הן בצבעים והן בעיצוב השיער. כשהגוונים השולטים: אפור כסוף, בלונד קרח, אדום נחושת, חום שוקולד, מוקה ובלונד בז’. מה שיפה השנה שכל הגוונים הנ”ל יהיו מתוחכמים יותר עם משחקים של גוונים קרים וחמים. יכולה להיות נגיעה קטנה של צבע נוסף עם טוויסט של תחכום כמו המולטי קולור, שזה משחק של 2-3 גוונים שונים על אותה שערה. ואם אמרנו אמירה אז פה רואים אותה בצורה חזקה.

בנוסף נראה בצורה חזקה מאוד את הכניסה של הקונטורינג טכניקת צביעה להדגשת מסגרת הפנים במילים אחרות איפור שיער.

טרנדים ומגמות באופנת עיצוב השיער לשנת 2020

המגמה הולכת למקום הפחות מתוחכם, פחות מעוצב ויותר משחק של מרקמים וטקסטורות טבעיים- תלתלים, שיער גלי טבעי beach waves (פחות ביביליס) והמון דרוגים.

את מקום הפן יתפסו מוצרי העיצוב.
השיער הקצר תופס מקום מכובד מאוד ודוחק הצידה את השיער הארוך שליווה אותנו בשנים האחרונות.

מלכת התספורות הקצרות, הקרה תשלוט על כל הווריאציות שלה… הבולט בסגנונות ל- 2020 הוא השאג (shag) המון שכבות וטקסטורות בשיער, נראה לא מתאמץ ועם תנועה שלא נגמרת, מה שנקרה רוק אנד רול, את השאג נראה בקצר וגם בארוך, בחלק ובמתולתל… השאג מקבל קאמבק רציני כמעבר ביניים מהארוך שהיינו לקצר ,תופס את המקום של אורכי הביניים עם טיפול מינימליסטי והדגש על הטקסטורה. הפוני על כל גזירותיו עושה רטרו מקצר ועד ארוך.

טרנד הצמות ימשיך ללוות אותנו גם בשנת  2020  ולו בגלל המראה הטבעי הנוח והלא מתאמץ. יבלוט בנוכחותו גם הפוני הקצר עד קצר מאוד, גם הקארה חוזר בגדול על כל הווריאציות שלו ובעיקר הא-סימטרי

את מוצרי לוריאל פרופסיונל ניתן להשיג במספרות מורשות בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער

התקשרו לפרטים: 0723934467


עמוד זה נצפה: 442 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן