חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לתחזוקה ועיצוב של תלתלים

פורסם מאת: rita בתאריך: 17 אפריל 2023

Print Friendly, PDF & Email

טיפים לתחזוקה ועיצוב של תלתלים

מאלפים את התלתלים:

כל הטיפים הטריקים, המוצרים והמידע הנחוץ לתחזוק ועיצוב התלתל המושלם.

 

בשנים האחרונות יחד עם השינוי של מגמות הביטוי לכאלו משוחררות, טבעיות ובריאות יותר, התהפכה גם הגישה לשיער מתולתל. במקום לישר, להחליק ולגהץ נשים וגברים בוחרים להתגאות ברעמה שהעניק להם הטבע. עם זאת, כל מי שנולדה עם רעמה מפוארת יודעת שעד כמה שהם יפים, לתחזק תלתלים סוררים היא משימה לא פשוטה בלשון המעטה. סידור ועיצוב שיער מתולתל דורשים מיומנות רבה, אך הידע נכון והמוצרים מתאימים, אפשר להפוך את החיים להרבה יותר קלים. ריכזנו את כל הטיפים הנכונים לאילוף תלתלים סוררים.

 

רעננו את התלתללים על ידי גזירת הקצוות אחת לחודשיים גזירת קצוות תלתלים , מרעננת את השיער, מעניקה לו נפח ומונעת את התייבשותו. איך עושים זאת? לאחר מקלחת כשהשיער עדיין רטוב, סובבי חלקים וגזרי חצי ס”מ מהם. רצוי לחזור על הפעולה כל 8-12 שבועות.

החליפו מברשת שיער – מברשת שיער היא הדרך הקלה ביותר לשחרר קשרים בשיער, אך, לבעלות שיער מתולתל מברשות לא נכונות עלולות לגרום לשבירת שיער ואף לשינוי במבנה השערה. השתמשו במסרק בעל שיניים עם מרווחים גדולים בין הסיבים . לפני הסירוק הפרידו בידיכם את הקשרים הגדולים ואת הקטנים באמצעות המברשת.

המלצה לסירוק נכון: בזמן המלקחת, תוך כדי שימוש במרכך. הקשרים ייפתחו במהירות ולא תהיה תלישת שיער. התחילו בהברשת הקצוות ולאחר מכן לעבור לכיוון השורשים.

הפחיתו חפיפות יום יומיות – תלתלים דורשים תחזוקה וחפיפה יומיומית, אך הדבר אינו בריא לעור הקרקפת ופוגע בהפרשת השומן הטבעי. הפחיתו את החפיפה ליומיים בשבוע וביתר הימים השתמשו בשפריצר מים ובתוכו ערבבו מים עם מעט מרכך שיער או מסיכת שיער המיועדת לשיער מתולתל. בדרך זו השומן הטבעי אינו נשטף מהקרקפת ואילו השיער המתולתל מקבל את המים והלחות אותם צריך בכדי להראות נהדר.   רצוי ומומלץ להשתמש במוצרי שיער ללא סולפטים, פארבנים ונטולי מלחים. כאלו המכילים מרכיבים מטפחים ומזינים. הדבר נכון גם למרכך ולמסיכת שיער .

המלצה לשימוש במרכך שיער – השתמשו בעיקר על קצוות השיער כדי לקבל מקסימום לחות.

ייבוש שיער לאחר חפיפה – מומלץ להשתמש במגבת מיקרופייבר לייבוש השיער. מגבות אלו עשויות מסיבי מיקרופייבר סופגות היטב את המים מהשיער ואינן הורסות את שכבת הקוטיקולה ושוברות את השיערה. שיטה זו גם תמנע מהשיער להיות פריזי.

את החפיפה אגב מומלץ לסיים בזרם מים קרים, הם סוגרים את השיערה, כך שתראה מבריקה יותר ומלאת חיים. כאשר השיער עדיין לח, זה הזמן הנכון למרוח חומרים מזינים כמו קרם לחות לתלתלים, סרום לשיער וכד.

לא להזין את השיער בשמן– אנו נכנסים לעונת האביב, אשר בה צפויים ימים שמשיים. לא מעט נשים בוחרות להזין את שיערן באמצעות שמנים שונים, אשר יחדיו עם חום השמש והיובש, גורמים לייבוש השיער ולנזקים לטווח הארוך.

שולטים בנפח- כדי להימנע או להפחית נפח בשיער, יש לשמור רמת לחות סבירה והימנעות מיובש באופן מתמיד. לשם כך יש להשתמש במסכה ייעודית לתלתלים. בסיום התהליך יש לשטוף את השיער במים פושרים.

טיפ נוסף למניעת היווצרותו של חשמל סטטי, הוא לא לשחק עם השיער באמצעות הידיים לאחר החפיפה ולהניח לו להתייבש בטבעיות. כמו כן, במידה ומעסים את השיער, רצוי לעשות זאת באמצעות שימוש בקצות האצבעות ולא בציפורניים.

אל תעמיסו על השיער – ישנם מוצרים רבים ומגוונים לטיפול בשיער מתולתל, נסי על עצמך מעט מוצרים ובחרי את אלו שמתאימים לך. אין להעמיס על השיער מספר תכשירים בבת אחת, שכן השיער יהפוך כבד ושמנוני. בשימוש בתכשיר מסוג מסוים, יש להניח לו להיספג כראוי ורק לאחר מכן להשתמש בתכשיר נוסף.

שינה על ציפית משי- ציפיות כותנה עלולות לגרום לחיכוך, מה שעלול להוביל לקרזול ושבירה. ציפיות משי עדינות יותר ועוזרות לשמר את צורת התלתלים.

ספריי לריענון בין חפיפות לשיער מתולתל או מקורזל של קרסטס לדיל קוסמטיקס, יחצ חול


עמוד זה נצפה: 80 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן