חיפוש באינדקס עסקים

“חסכן המים של לוריאל” טכנולוגיה פורצת דרך לחיסכון במים במספרה ובבית

פורסם מאת: rita בתאריך: 27 ינואר 2021

Print Friendly, PDF & Email

לוריאל מעמיקה את השקעתה בביוטי-טק:

חושפת לראשונה בעולם את “חסכן המים של לוריאל”

טכנולוגיה פורצת דרך לחיסכון במים במספרה ובבית

משיקה בישראל כלים דיגיטליים חדשניים

 

ביוטי זה כבר מזמן לא רק המוצר עצמו. זו החוויה כולה, של הרכישה וההתאמה הפרסונלית, שמתאפשרת כשלצד המוצר, נלווה גם שירות או ערך מוסף. מתוך תפיסה זו, קבוצת הביוטי המובילה בעולם לוריאל, מרחיבה משמעותית את השקעתה ומומחיותה בביוטי-טק (טכנולוגיות לתעשיית היופי).

בימים אלו, חושפת לוריאל לראשונה בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה ביותר בעולם – 2021 CES שמתקיימת השנה וירטואלית, את החדשנות האחרונה שלה בתחום הביוטי-טק: ‘חסכן המים של לוריאל’, L’Oréal Water Saver, מערכת חדשה לחפיפת השיער וטיפוחו המיועדת למספרות ומפחיתה עד 80% בצריכת המים ובעלויות.

המנגנון של “חסכן המים” משנה את חווית חפיפת השיער המסורתית על ידי שילוב בין טכנולוגיה רבת עוצמה ואופטימיזציה של המים, לבין מוצרי טיפוח השיער של מותגי לוריאל פרופסיונל וקרסטס שעוצבו ספציפית למטרה זו ומוזרמים ישירות לזרם המים. L’Oréal Water Saver נוצר באמצעות שותפות בין החממה הטכנולוגית של לוריאל לבין החברה השוויצרית לחדשנות סביבתית גיוזה Gjosa. התוצאה היא מוצר

ראשון מסוגו, שעושה שימוש בטכנולוגיה שמיועדת במקור למנועי טילים ומיישמת אותה על מים המיועדים לחפיפה.

איך זה פועל? טיפות המים מתנגשות על פי כיוון מוגדר ותפרוסת אחידה –  פעולה המקטינה את גודלן ומאיצה את מהירותן, ובכך מבטיחה את השימוש בכל טיפת מים בתהליך חפיפת השיער ושטיפתו, ומקלה על שטיפת השמפו, הקונדישנר ומוצרים טיפוליים אחרים.

חווית טיפוח השיער עם L’Oréal Water Saver  זמינה כעת במספרות נבחרות של לוריאל בניו יורק ובפריז; ההשקה העולמית תתפרס על פני 2021 ו-2022. בשנים הקרובות, L’Oréal Water Saver צפוי להיכנס לאלפי מספרות נבחרות בכל העולם, כולל בישראל, כשבשלב זה יהיה בעל פוטנציאל לחיסכון מרשים במים – עד 4 מיליארד ליטרים של מים בכל שנה, התורם הן להפחתת הוצאות המים בקרב מעצבי השיער והן ליעדים הסביבתיים שלוריאל הציבה לעצמה, להפחית ב-25% את תצרוכת המים הקשורה לשימוש במוצרים שלנו, עד 2030. מכשיר דומה המיועד לשימוש ביתי במקלחת בבית יושק גם הוא בשלב שני.

בישראל, במסגרת העמקת ההשקעה בתחום הביוטי-טק, משיקה לוריאל לראשונה שירותים דיגיטליים חדשניים במגוון רחב של מותגים, המייצרים חווית ביוטי חדשנית לצרכניות בכל העולם, כולל בישראל. בין שירותי הביוטי הדיגיטליים החדשים המוצעים, גם כמענה לרוח התקופה:

Hair / Make Up Virtual Try On – אפליקציה המאפשרת לצרכנית “למדוד” את המייק-אפ שלה או צבע השיער שלה, באמצעות אפליקציה או העלאת תמונה, ולראות כיצד תראה ברמת דיוק מושלמת, זמין למותגי לוריאל פרי ולנקום.

 

Skin Analysis, Spot Scan – אפליקציות המאפשרת למשתמשים לאבחן את פגמי העור שלהם ולקבל המלצות לשגרת טיפוח מותאמת אישית, זמין למותגי לנקום, וישי ולה רוש-פוזה.

Style My Hair Pro – שירות חדש מבוסס אפליקציה למעצבי שיער, המאפשר להם להראות ללקוחות המספרה כיצד ייראה גוון על שיערם בצורה מדויקת עוד לפני הצביעה עצמה; זמין למותג לוריאל פרופסיונל.

לראשונה בעולם, כלים אלו, ועוד רבים אחרים שהושקו על ידי לוריאל, מאפשרים חווית שימוש ייחודית לצרכניות תוך שהם מעניקים פתרונות המותאמים אישית למאפייני העור או השיער שלהן. שירותים אלו נותנים ערך מוסף ייחודי במיוחד בתקופת המשבר הבריאותי שפקד אותנו, המונע את השימוש בטסטרים והמצריך שמירת מרחק.

אלי שגיב, מנכ”ל לוריאל ישראל מסר: “יופי זה מושג אוניברסלי שמתפתח ללא הפסקה ובעידן של היפר-פרסונליזציה, לוריאל ממשיכה להציע דרכים חדשות להביא ערך לצרכנייה. המסע שלנו לעבר היותנו חברת הביוטי-טק המובילה בעולם, לצד הטמעת טכנולוגיות ושירותים דיגיטליים במודל העסקי שלנו, הפכה למרכיב מכריע באופן בו אנו מציעים מוצרים, שירותים וחוויות טובים יותר לכל הצרכנים שלנו. חדשנות היא חלק בלתי נפרד מה-DNA של לוריאל. אנו נמשיך, גם בישראל, להציע לצרכניות שלנו את חוויות הביוטי המבוססות על איכות, בטיחות, אחריות סביבתית והמונעות ע”י  הטכנולוגיות החדשניות ביותר”.


עמוד זה נצפה: 441 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן