חיפוש באינדקס עסקים

השיער שלך – יכול להיות כל שתרצי איך שתרצי…

פורסם מאת: rita בתאריך: 12 פברואר 2020

Print Friendly, PDF & Email

TECNI ART- להפיק מהשיער את המיטב

לוריאל פרופסיונל מותג השיער המקצועי מס’ 1 בעולם משיק את סדרת עיצוב השיער טכני ארט לוריאל פרופסיונלTECNI ART
11 מוצרים מגוונים לעיצוב השיער המככבים בתצוגות האופנה בבירות העולם מלונדון, פריז ועד מילאנו

מוצרי העיצוב מעניקים מראות שיער שונים החל מלוק מתוחכם וזוהר, קארה מחוספס, גלי וסוער, צמה מרושלת ועוד.

טכני ארט – סדרה הכוללת 11 מוצרי לעיצוב השיער המתאימים לכל סוגי השיער ויוצרים מפגש של מומחיות טכנית ואומנות מקצועית.
לוריאל פרופסיונל מתכתב עם מגמות האופנה המובילות, מחובר באופן קבוע לטרנדים מאחורי הקלעים בתצוגות האופנה ומביא את העיצובים האחרונים והמראות האופנתיים והעדכניים למספרות ברחבי העולם.
טכני ארט – הישג טכנולוגי, הודות למרקמים העדינים, שניתן להניח אותם בשכבות ולשלב ביניהם, מבלי לחשוש ממראה מוגזם או מופרז.
לוריאל פרופסיונל, יצר באמצעות ה- “סטיילינג” של טכני ארט, תפריט רחב ומגוון של מראות שיער.

25 שנה של מומחיות בסטיילינג ומורשת פריזאית הביאו לפיתוח של סדרת TECNI ART שפותחה על ידי מעצבי השטכני ארט לוריאל פרופסיונליער עבור מעצבי השיער. מוצרי עיצוב השיער המקצועיים מסדרת טכני ארט, כוללים 11 מוצרים אייקונים אוהבים ופורמולות משופרות עם ביצועים מקצועיים מוכחים.

צוות המחקר של לוריאל פרופסיונל, משקיע זמן רב בפיתוח מוצרים חדשניים, המתכתבים עם מגמות האופנה המובילות. פיתוח פולימרים חדשים ומרקמים חדשים, כדי שמעצבי השיער יוכלו ליצור מראות ייחודיים, הקובעים טרנדים חדשים. בימים אלו מושקת סדרת מוצרי עיצוב השיער הכולל 11 מוצרים שונים ומגוונים המותאמים לכל סוגי השיער.

טכני ארט כוללת מגוון רחב של מוצרים, המעניקים למעצבי השיער ביטוי אומנותי ויצירתי בלתי מוגבל, המחובר באופן קבוע לטרנדים העולמיים של מאחורי הקלעים בתצוגות האופנה בבירות העולם ומביאים את העיצובים האחרונים והמראות האופנתיים והעדכניים לכל המספרות ברחבי העולם.

טכני ארט רושמת הישג טכנולוגי ייחודי הודות למרקמים העדינים שלה, שניתן להניח אותם בשכבות זה על זה או חופשיים ועד רעמות חסרות שליטה ולא מסודרות, מנפח לא ייאמן ועד תלתלים פרועים ומושלמים.
טכני ארט לוריאל פרופסיונל

סדרת סטיילנג טכני.ארט כוללת 11 מוצרים מגוונים:
טרנספורמר ג’ל למוס – מוצר חדש! ג’ל ההופך לקצף, המאפשר השגת שליטה, נפח ותנועתיות בשיער. ניתן להגיע לאינסוף אפשרויות של מראות מלאים נפח, וביניהם מראות שיער קצר ותלתלים קופצניים. טיפ מהמומחים: שחקו עם המרקמים של המוצר על שיער יבש או רטוב. כל מרקם מתאים לצורך עיצובי אחר.

טכני ארט לוריאל פרופסיונלטרנספורמר קרם למשחה  – מוצר חדש! משחת טרנספורמר המאפשרת השגת שליטה, מרקם והגדרה בשיער. ניתן להגיע לאינסוף אפשרויות של מראות מלאים שליטה וביניהם מראות שיער קצרים, מוגדרים ובעלי טקסטורות שונות. טיפ מהמומחים: מומלץ לפזר על השיער לפני שימוש במייבש שיער לקבלת מראה ותחושה רכה במיוחד.

פלי, מוצר כוכב – ספריי לעיצוב השיער, המאפשר זיכרון צורתי, לקבל מראה גלי או גמיש בשימוש עם מכשיר עיצוב חם. טיפ מהמומחים: מתאים כ”פריימר” הכנה לכל תספורת.

פיקס מקס – ג’ל לעיצוב השיער לאחיזה מקסימלית, המתייבש מהר ולא מותיר שאריות נראות לעין על השיער. לקבלת מראה חלק או מחוספס. טיפ מהמומחים: ניתן להשתמש גם על שיער רטוב לאחיזה חזקה יותר.

פול ווליום אקסטרה – מוס מייצב ליצירת נפח ומראה מלא של השיער, בייצוב חזק מאוד.
טיפ מהמומחים: המוס מתאים לשיער צבוע וגם טבעי.

פול ווליום ליפט – מוס מרים שורשים לקבלת מראה בעל נפח. טיפ מהמומחים: מומלץ להתיז מעט חומר על מסרק ולסרק את השורשים.

אנטי פריז – ספריי מייצב דוחה לחות, המועשר בברק, מתייבש מהר ואינו מותיר עקבות על השיער. אידיאלי לשיער הנוטה להתקרזל. טיפ מהמומחים: מומלץ להשתמש במוצר לצורך הצמדת שיערות סוררות.

דיפוליש – משחה קרמית לעיצוב השיער והגדרתו, לקבלת מראה מחוספס ומאט.
טיפ מהמומחים: מומלץ להשתמש על שיער יבש.

ביץ וויבס – ספריי מלח לעיצוב השיער וקבלת מראה ביץ’ וויבס פרוע. טיפ מהמומחים: ניתן להשתמש על שיער שלא נחפף (למשל, יום אחרי החפיפה) לעיצוב מראה תלתלים, לקבלת מראה שיער שזה עתה נחפף.

סאבאג’ פאנאג’ – ספריי אבקה יבש לקיבוע ועיצוב השיער, לקבלת מראה שערורייתי. טיפ מהמומחים: ניתן להשתמש על שיער שומני כדי לספוח את השומן באמצעות המרקם האבקתי.

ווב – קרם אולטרה סיבי לעיצוב השיער למראה פרוע או מסודר. טיפ מהמומחים: מומלץ להשתמש על קצוות השיער.

L’OREAL PROFESSIONNEL – מותג השיער המקצועי מס’ 1 בעולם, משלב את התשוקה לאופנה עם פסגת הטכנולוגיה, על מנת להעניק מגוון מוצרים מתקדמים, העונים על כל צורך של שיער – החל מיצירת טרנדים ואופנה של “גזירה וצבע”, דרך מוצרי הסטיילינג ועד להשלמת המראה המושלם ולשמירה על שיער בריא לאורך זמן.

להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער

 

 


עמוד זה נצפה: 390 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן