חיפוש באינדקס עסקים

הפאנק חוזר בגרסת העתיד

פורסם מאת: rita בתאריך: 25 אוקטובר 2022

Print Friendly, PDF & Email

הפאנק חוזר בגרסת העתיד

מעצבת השיער האוסטרלית העומדת מאחורי הקולקציה המרהיבה הזו, פולין מקביי מאוסטרליה, מסבירה:
החזון שלי עבור הקולקציה נובע מהרגע הייחודי הזה בזמן, בו פרץ דופמין משתלט עלינו כשאנחנו יוצאים מהשקט ומחבקים את התנועה. המטרה שלי הייתה לבטא את השמחה של התעוררות מחדש ושל שינוי, תוך כדי תפיסה של התחושה הקולקטיבית של התרגשות וחשש.

תהליך הבאת הקולקציה שלי לחיים הוא אורגני, זורם ומתפתח מתוך קונספט אחד או נקודת מוצא אנרגטית. אני מתחיל בקליטת הנושאים והרעיונות הקיימים בעולם סביבי. עומד על מצוק המטאוורס ומסתכל אל עתיד דיגיטלי.

בהתחלה חשבתי הרבה על נוסטלגיה של תחילת שנות האלפיים.
האנרגיה הזו משכה אותי אחורה גם לשנות התשעים והתחלתי לשקוע בדימויים של אותה תקופה – במיוחד תרבות הרייב האירופית והבריטית של שנות התשעים; אמנים כמו ביורק… והפנים… אל המוזיקה והאופנה של אמנים כמו רוקסי מיוזיק ובואי.

כשהתחלתי לבנות את הקולקציה, המחקר שלי לקח אותי רחוק יותר לתוך ההשפעות התרבותיות האדירות של תנועות גלאם, פאנק ופוסט-פאנק. הוקסמתי מתת-תרבויות הנוער שצמחו מהן. תזות חזקות החלו להתגבש סביב תרבות הפוסט-פאנק והעתידנות.
האמנים שהיוו השראה לקולקציה שלי, הנשים בו מייצגות אנשים צעירים, גולמיים, עצמאיים מאוד אבל לא נאיביים, הם מונעים על ידי תשוקה של מרד. אלה אנשים שמוצאים שמחה באופנה וביופי, אבל הם לא צריכים אישור של אף אחד. הם יצירתיים, בטוחים בעצמם ולא מתנצלים בעצמם. הסגנון שלהם ייחודי ואקלקטי, שילוב של פאנק ופופ מעורבב עם אנימה.

CREDITS for Future Loves Punks

Hair: Pauline McCabe @pauline_mccabehair

Salon: Rock Paper Scissors @rockpaperscissorsfreo

Makeup: Hendra Widjaja

Styling: Rochelle Renwick

Photography: Andrew O’Toole

Retoucher: Peter Orlik


עמוד זה נצפה: 130 פעמים

רוצים לשלוח אלינו עבודות שלכם? שלחו מייל!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן