חיפוש באינדקס עסקים

המרכז להחלקות שיער בצפון

פורסם מאת: rita בתאריך: 11 יולי 2022

Print Friendly, PDF & Email

המרכז להחלקות שיער בצפון

המרכז להחלקות שיער בעפולה היא מרכז מקצועי להחלקות שיער בצפון.
המוטו המוביל של אורטל אדרי, מעצב השיער המקצועי והמנוסה , העומד מאחורי מותג המרכז להחלקות שיער הוא אחד: ‘לא מתפשרים על פחות ממושלם’.

החלקות שיער בעפולה

הבחירה בהחלקת שיער אצל אורטל אדרי מעניקה לך את השקט הנפשי בידיעה שמקצוען אמיתי מאבחן את מצב שיערך, מקשיב לך ומתאים עבורך בדיוק את הטיפול הנכון לשיערך.

במרכז להחלקות שיער משתמשים רק בחומרים האיכותיים ביותר, רק באלה המאושרים על ידי משרד הבריאות. אורטל והצוות המקצועי שלו מבצעים החלקות שיער ללקוחות רק אחרי שהחומרים עברו את הסינון המקצועי של אורטל ועמדו בתנאים הנוקשים שהוא דורש עבור לקוחותיו.
חוסר הפשרות בנושא האיכות הוא שמאפשר לך להיות נינוחה ורגועה בידיעה שרק הטוב ביותר מונח על שיערך, ושתוצאה תהיה פשוט מושלמת.

אם זו החלקת קראטין, החלקה אורגנית, החלקה יפנית, או החלקות שיער ממותגות אחרות, אורטל אדרי פיתח שיטות מקצועיות וייחודיות להחלקת שיער המאפשרות לך ליהנות מהתוצאה של שיער חלק, מבריק, בריא ומשיי לאורך זמן.
מיד לאחר טיפול ההחלקה תיהני מייעוץ אישי בנושא השמירה על השיער ועל התוצאה לאורך זמן.
המשך טיפול בייתי, שימוש בתכשירים הנכונים שיבטיחו את שביעות רצונך לאורך כל הדרך.

המרכז להחלקות שיער בצפון
במקום מתנהל קומפלקס טיפוח שלם לאישה, הכולל: מספרה, מרכז החלקות ותוספות שיער, איפור, מרכז יופי בניית ציפורניים, מיקרובליידינג הלחמת ריסים, ומכונת שיזוף מהמתקדמות בארץ!

זה הזמן להתקשר ולקבוע לעצמך פגישת ייעוץ לשיער שלך וקביעת תוכנית עבודה מסודרת הכוללת טיפול בייתי נכון לשיער שתבטיח לך שיער מושלם.

התקשרי לקבוע פגישה :072-393-4470
הקליקי למידע נוסף על החלקות שיער


עמוד זה נצפה: 166 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן