חיפוש באינדקס עסקים

ג’ק קובה משיקה קולקציית בגדי ים 2016

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email

ג’ק קובה משיקה קולקציית בגדי ים 2016

רשת ג’ק קובה מציגה 3 מותגי בגדי ים מובילים:
מחטבים, שנטל פריז וגולד לייבל, לפתרונות לחוף הים למבני גוף נשיים שונים

ג’ק קובה, רשת חנויות הבוטיק היוקרתית להלבשה תחתונה, משיקה קולקציית בגדי ים עשירה ומגוונת המציעה פתרונות למבני גוף נשיים שונים: בגדי ים מחטבים, בגדי ים של שנטל פריז בהתאמה מושלמת וקו בגדי ים יוקרתיים וסקסיים של המותג האיטלקי גולד לייבל, שמשלים העונה את האוסף של הרשת לחוף הים והבריכה.

Gold Label
מותג בגדי ים איטלקי המציע מגוון רחב של בגד ים סקסיים, בעיצוב אלגנטי, שילוב של איבזור יוקרתי, בדים איכותיים ורמות גימור מושלמות.

הקולקציה העונה מושפעת מהמגמות המובילות בעולם האופנה: הדפסים אתניים, פרחים, פייזלי, פרינט חיות, צורות גיאומטריות ועוד.

הצבעוניות הנה של כתום פפאיה, כחול או אלמוג, ירוק, לבן, שחור קלאסי ועוד.

בקולקציה היצע רחב של גזרות (שלם, מונוקיני ובקיני), לצד ביגוד חוף מעוצב להתאמה מושלמת.

GOLD LABEL גק קובה צילום יחצ חול

גולד לייבל לגק קובה צילום יחצ חול

Chantelle Paris
שנטל פריז, מותג הלנז’רי היוקרתי, מציג קולקציית בגדי ים עם שילוב בין FIT מושלם, יופי, טכנולוגיה מתקדמת, ירידה לפרטים וצבעוניות הרמונית, ובעצם כל המצוינות של שנטל בחזיות מודגשת גם בקו בגדי הים החדש עם דגש על מידות גדולות בחזיות עד CUP H.

ההשראה לקולקציית בגדי הים של שנטל היא חופשה מרגיעה וחושנית בבקתה יוקרתית בלב המדבר.

הסטייל וה- FIT הידועים של שנטל, מביאים מגע של מודרניות בהשראת המדבר, הדפסים פראיים ואביזרים עם נגיעות אתניות.

הקווים בקולקציה מעוצבים בשיק הצרפתי המוכר של המותג, בשילוב מספר גוונים עם מוטיבים מוזהבים ללוק אלגנטי, על זמני וקלאסי שיתאים למספר עונות.

הדגש בקולקציה הוא בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: תפרים שטוחים, החלקים התחתונים שאינם חותכים את הרגל והישבן, התפרים במחשוף מקופלים פנימה למראה חלק ונקי לצד סוגרים מוזהבים המעניקים טאץ’ יוקרתי וגם במבחר הגדול של הגזרות של החלק התחתון ( בקיני, תחתון גבוה ועוד). להתאמה מושלמת ניתן להפריד ולשלב בין המידות של החזיות ושל התחתונים.

שנטל לג'ק קובה קיץ 2016 צילום יחצ חול
Miraclsuit
הפטנט של בגדי ים המחטבים טמון בבד הייחודי והחדשני שלו Miratex, בד היברידי שיוצר במיוחד, והוא פי 3 יותר אלסטי מהבד הממוצע המשמש לבגדי ים, ולכן בעל יכולת לחטב ולמצק את הגוף בנוחות ללא בטנות או מחוכים מסורבלים.

השילוב הבלעדי של אלסטיות גבוהה ומודולוס (כוח חיטוב) גבוה מעניק לגוף צללית מעוצבת יותר. בגדי הים מעוצבים עם חזייה מובנית המעוצבת להכיל חזה מלא ושופע ומעניקות לו תמיכה מחמיאה, מה שעומד מאחורי עיצוב בגדי הים זה: Fit – Form – Function, אשר מותאם בצורה מרבית לגוף האישה וממשיך להוות בסיס לקולקציה בדגש על פיתוח הדפסים עוצמתיים, בגדי ים בעלי מבנה חדשני וגזרות מדויקות ומגוון של עליוניות חוף להשלמת המראה.

החידוש העונה הוא בלוק הצעיר אודות לגזרות, לבדים, לחיתוכים ולתיפורים המוקפדים: בגד ים שלם עם כתף אחת מחמיאה וטרנדית, בגד ים שלם עם רוכסן בולט ומעוצב במראה סקסי וספורטיבי, בגד ים עם הדפס מנומר אקזוטי, גזרת סטרפלס אלגנטית ועוד. צבעוניות: גווני הכחול, טורקיז, מנומר, שחור ולבן.

ג'ק קובה - בגד ים מחטב צלם יחצ חול


עמוד זה נצפה: 12,853 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן