חיפוש באינדקס עסקים

בגדי ים 2012 – קיץ לוהט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

בגדי ים 2012 – קיץ לוהט

המותגים השונים משיקים קולקציות בגדי ים לעונת קיץ 2012. הכל על הבגד לים


בגדי ים 2012 – קיץ לוהטקולקציות האופנה לעונת קיץ 2012 שופעות צבעים והדפסים. הקו האופנתי הלוהט הזה בא לידי ביטוי גם בקולקציות בגדי ים של המותגים השונים, הכוללים בגדי ים בצבעוניות עזה, הדפסים מושכי עין ונוכחות בולטת בשטח. קולקציות בגדי ים 2012 הם לא פריט שאפשר להתעלם ממנו – הם מושכים תשומת לב על שפת הים או הבריכה ומשאירים חותם ורושם על הסביבה. גווני הניאון לא נשארים רק על מכנסי הסקיני, בגדי הים בגווני הצהוב, ירוק וכתום ניאוני, מככבים גם בקטלוגים ובמסלולי התצוגה.
טקסטורות עשירות בהשארה שבטית והדפסים עשירים מהווים את הבסיס ועליו נבנות הגזרות של בגדי הים. קו המותניים של תחתוני הביקיני עולה מעלה. הביקיני של שנה שעברה, עם התחתון הקטן והנמוך מוחלף בקו מותניים גבוה יותר שמאריך את הרגליים ומחמיא לגזרה הים תיכונית שלנו.

לצד הביקיני הנצחי, ניתן למצוא גזרות מהממות של בגדי ים שלמים. בגד ים שלם, השנה הוא לא רק מנת חלקן של אלה המעוניינות לכסות קצת עור. הוא הופך להיות אמירה אופנתית בפני עצמו. מוטיבים מעוצבים א-סימטריים וקישוטים בולטים, מעטרים את בגד הים השלם.
בגדי ים 2012 – קיץ לוהטמותג בגדי הים SILVER מבית גוטקס השיק קולקציה מרהיבה של בגדי ים וחוף בגווני הקיץ הלוהטים, מג’נטה, סגול עמוק, כחול רויאל ובהדפסי שחור לבן משולבים גווני ניאון.

מותג האופנה קסטרו מתמקד העונה בגזרת הביקיני ומציע מגוון פריטים mix&match בגוונים תואמים המאפיינים את הקיץ.

המעצב גדעון אוברזון יצא עם קולקציה של בגדי ים בהדפסים ובגדי ים חלקים, לבחירתך. העיצוב היוקרתי ניכר בגזרות הא-סימטריות ובטקסטורות העשירות.

המותג אינטימה השיק קולקציית בגדי ים mix&match מרהיבה של ביקיני בהדפסים צבעוניים עזים, הדפסים גיאומטריים, הדפסים בסגנון הוואי ועוד.

בגדי הים של מורנה מעוצבים להבלטה של הנתונים הטבעיים, עם מחטבים, פוש אפ או מינימייזר ובגוונים לוהטים.

במותג בגדי הים פלפל מתמקדים העונה באופנת הפופ והגרפיטי עם הדפסי צבע עזים, בגווני פוקסיה, סגול, ירוק דשא, אדום-כתום, כחול וצבעי ניאון.

רשת האופנה ml, משיקה בימים אלה בגדי ים מחטבים, המתאפיינים בצבעוניות, בהדפסים ואלמנטים נוספים. לצד בגדי הים קולקציה רחבה ותואמת של בגדי חוף. הגזרה השלמה הפכה לטרנד כובש בהשראת שנות ה-50.

בגדי ים 2012 – קיץ לוהט


קולקציית בגדי ים לנשים של נאוטיקה נוצרה ברוח המותג, בהשראת עולם הימאות, השיט, והחיים הטובים וכוללת גזרות מגוונות וצבעוניות המחמיאות לנשים ולנערות.

מותג בגדי הים גוטקס משיק קולקציה בעיצובה של מולי גרד – שילוב אופנתי ומרענן של צבעים חלקים, הדפסים ססגוניים, גזרות חדשניות וקלאסיות במקביל.

עם תחילת עונת הרחצה רשת האופנה רנואר משיקה קולקציית בגדי ים במגוון רחב של גזרות וצבעים המתאימים הן מבחינת הגזרה והם מבחינת הצבעוניות לכל נערה ואישהבגדי ים 2012 – קיץ לוהט

yam_005 בגדי ים 2012 – קיץ לוהט

 

בגדי ים 2012 – קיץ לוהט

yam_013 בגדי ים 2012 – קיץ לוהט


עמוד זה נצפה: 3,121 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן