חיפוש באינדקס עסקים

רשת נייל סטודיו מציעה – קורס לק ג’ל לנערות בחופש הגדול

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 22 מאי 2019

Print Friendly, PDF & Email

אמהות מודאגות המחפשות תעסוקה לבנות העשרה שלהן בחופש הגדול המתקרב, נערות שאוהבות יופי וטיפוח ומחפשות משהו כייפי לעשות בחופש  שימו לב!

נייל סטודיו, בית הספר הגדול בארץ למקצועות הטיפוח והיופי מצע לבנות עשרה בחופש הגדול חוויה בלתי נשכחת ופתרון מושלם לתעסוקה שהיא כולה כיף שיש בה ערך מוסף קורס לק ג’ל לנערות.

החזון הכללי של רשת נייל סטודיו הוא העצמה של נשים ועצמאות כלכלית המשחררת נשים מתלות ומאפשרת להן להתקדם לחיים עצמאים כלכלית אישית. במהלך השנים הכשירה הרשת מעל 70,000 בוגרות ובכך הפכה לרשת המובילה את ענף ההכשרה המקצועית בתחום הטיפוח והיופי בישראל.
מתוך אותה מחשבה נפתח קורס הקיץ לנערות בגילאי 14-17 ללימודי לק ג’ל בחופש הגדול.

בתוכנית הקורס:

קורס ג’לים מרוכז ומקצועי על ידי טובות המורות של בית הספר ‘נייל סטודיו’, שיעניקו לבנות את הכלים הנכונים לעבודה איכותית, טיפים וייעוץ בתחום לאורך תקופת הלימוד.

“למעשה תוך חודש ימים הבנות מסיימות קורס ויכולות להתחיל לעבוד ואף להרוויח כסף”, מסכמים בסיפוק בנייל סטודיו. “המטרה שלנו לפני הכל היא לתת דרור ליצירתיות, לנתב אותה למקומות הנכונים והטובים. מספיק להסתכל על הדור של היום ולראות את החיפוש אחר משמעות ותעסוקה בטכנולוגיה מתקדמת. ברגע שבנות יוצאות לחודשיים שלמים של חופש – הן חייבות לחפש תעסוקה ובצדק. אם יש לנו את האפשרות להיות חלק מהקידום שלהן, נעשה זאת ללא ספק”.
20 סניפים בכל רחבי הארץ מחכים לבנות העשרה לקורס חוויתי מהנה ובעל אופק כלכלי.

התקשרו לפרטים והרשמה: 072-3934530

הקליקו להשארת פרטים – ונציג נייל סטודיו יחזור אליכם בהקדם
קורס לק ג’ל לנערות בחופש הגדול

 

 

 

 


עמוד זה נצפה: 1,234 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן