חיפוש באינדקס עסקים

קסם הלילה לשיער שלך – סרום לילה

פורסם מאת: rita בתאריך: 16 אוגוסט 2020

Print Friendly, PDF & Email

KÉRASTASE – מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי
משיק חדשנות: H8 Magic Night Serum  –
קסם הלילה – סרום לילה לשנת היופי המושלמת

מותג הטיפוח המקצועי והיוקרתי לשיער KÉRASTASE מרחיב את הסדרה הקלאסית נוטריטיב ומשיק: סרום לשיער Magic Night Serum 8H –  סרום לילה לשנת היופי המושלמת, לשגרת טיפוח ללא כל מאמץ, הזנה עמוקה לשיער יבש לאורך הלילה. 8 שעות של הזנה עמוקה במשך הלילה*,

בבוקר למחרת, שיערך מרגיש שְׁמֵימִי רכות אינסופית, תחושת קלילות ומעטפת הגנה.

סרום קסם הלילה - צילום חו'לממש כמו קרם לילה עשיר לעור פנים, הסרום החדשני מספק טיפול אינטנסיבי, מזין ומתקן את השיער בן לילה ומעניק טיפוח מקצועי לשגרת השינה. הסרום פועל באופן רציף ללא מאמץ, נספג לאורך הלילה ומשנה את השיער אט-אט במשך 8 שעות. בבוקר הוא מותיר את השיער רך ובעל מראה בריא, מבושם בניחוח מתמשך ומרומם.

45% מהנשים משתמשות במוצר לטיפוח העור בלילה כחלק משגרת טיפוח העור שלהן, כשהן שומרות את המוצרים המרוכזים ביותר והעוצמתיים ביותר לשימוש בשעות הלילה.

הגנה במהלך הלילה –  החיכוך עם הכרית עלול לגרום נזק לשיער, ולגרום לקוטיקולה (השכבה החיצונית של השערה) להפוך למחוספסת, בעוד חימום ומיזוג אוויר גורמים לתנאים המייבשים את השיער. הסרום Magic Night Serum 8H מספק לשיער הזנה עמוקה וכך מגן עליו מפני יובש.

שעות הלילה הן הזדמנות אידיאלית להעניק לחות לשיער הודות ל-8 שעות שינה, המאפשרות למרכיבים מזינים להחזיר לשיער את הלחות שאבדה לו במשך היום כתוצאה מסירוק/הברשה ועיצוב השיער, וע”י גורמים סביבתיים.

סרום קסם הלילה - צילום חו'ל

לפני ואחרי – סרום קסם הלילה – צילום חו’ל

המדענים של KÉRASTASE מעמיקים את היתרונות המועילים של שנת יופי פיתחו פורמולה חדשנית המגבירה את ההזדמנות הייחודית לשקם את השיער במשך שנת הלילה. מיועד לשימוש ממש לפני השינה, ללא כל צורך בשטיפה או בהרטבת השיער, זהו הסרום הראשון מבית קרסטס המועשר במרכיבים פעילים המחזירים לשיער את ההזנה הדרושה לו בן לילה. בבוקר, לא נותרות על השיער כל שאריות מוצר. כל שנותר הוא שיער רך להפליא בגימור משיי, עם אפקט קליל.

הפורמולה של סרום הלילה מועשרת בקומפלקס ויטמין B ובתמצית שורש איריס.  מכילה שילוב של 5 ויטמינים ומאפשרת פעילות מתמשכת של חומרים מזינים לסיב השערה, אוטם את הקוטיקולה עם גימור סאטן. הסרום מעניק חוויה סנסוריאלית מוגברת עם ניחוח מתפתח ומתמשך שיעניק לך חוויה יוקרתית ובלתי נשכחת.

הסרום אורז את עוצמת הלחות של מסכה לשיער בתוך פורמולה חדשנית ונוחה לשימוש שאינה דורשת שטיפה או הרטבת השיער. מספר  הנמרחות בלילה מעניקות לשיער באופן רציף מרכיבים מזינים הנעלמים באורח קסום בבוקר. השיער רך, קל לסירוק, עם גימור סאטן, מבושם בניחוח מתמשך המעשיר את הפעילויות בשעות היום.

*נבחן במבחן אינסטרומנטלי בשימוש באמבט חפיפה (שמפו (בן סטן 2, מסכת מסקינטנס וסרום.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד

סרום קסם הלילה - צילום חו'ל

סרום קסם הלילה – צילום חו’ל


עמוד זה נצפה: 424 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן