חיפוש באינדקס עסקים

קמפיין קיץ 2016 Summer Dream

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

קמפיין קיץ 2016 Summer Dream

קאלה- Cala  מציגה  קולקציית קיץ  ססגונית ומגוונת הכוללת  פריטי אופנה בשלל הדפסים, צבעים ובגזרות נשיות. הקולקציה היא פספס של פריטים חלקם בניחוח של  חופשה אקזוטית ובמראה שנות ה- 70 וחלקם יתאימו לבחורה האורבנית המקומית.

בקולקציה:

בגדי ים וינטג’ שלמים, כל אחד הוא דגם מקורי “וואן פיס” . מדובר בקולקציה עשירה בטקסטורת, הדפסים וצבעים.  טווח המידות XS- L , כמובן שיש רק מידה אחת מכל דגם.

בנוסף: קולקציית שמלות עשירה במגוון סגנונות כמו: אתני, בהשראת סגנון הפסטיבלים, רומנטי עם גימורי  לנז’רי מתחרה, פרינטים של פרחים קטנים, כתפיות דקות, ושסעים עד לירך.

בנוסף שמלות וחצאיות מיני מבד סטראצ’ נמתח צמודות ומחטבות לצד שמלות רחוקות מהגוף ומעט רפויות בשילוב רקמות וחרוזים, שמלות משי מהודרות, מגוון של חצאיות מקסי חלקן עם הדפסים גדולים, שמשתלבות  עם גופיה או עם חולצה קצרצרה.

הקולקציה משופעת ברקמות של פרחים ובהדפסים של ציפורים וחיות אקזוטיות, הדפסים גיאומטריים, שילובים של בדי תחרה רכים, קרושה לצד בדים מחויטים עם אלסטיות מחמיאה, פריטים מטאליים ומשובצים .

עוד בקולקציה: מכנסונים, חליפה של חצאית וגופייה עם מותן גבוהה מבד נמתח, מכנסי ג’ינס ארוכים וקצרים .

ליין שמלות כלה ready to wear , שמאוד מבוקש אצל בחורות שמחפשות שמלה כלה ייחודית , לא “קצפתית” ובמחירים זולים . השמלות מגיעות בגווני שמנת ולבן .

אביזרים – תיקי קלאצ’ מטאליים ותיקי צד עם רצועה דקה, מטפחות וצעיפים, כובעי קש וקולקציית נעליים הכוללת  נעלי עקב, סנדלים שטוחים באינטרפרטציה לסנדלים תנכ”יים,  נעלי כלה ועוד…

הצבעוניות רבה: בדים חלקים בצבעוניות רכה ופסטלית  בניוד / בז’ /לבן/ מנטה ואפרסק , שילובי זהב וכסף מטאלי לצד  קוקטייל של צבעים חזקים של ירוק, ורוד פוקסיה, סגול, צהוב וכחול רויאל.

בדים: כותנה, לייקרה, טריקו, תחרה ומשי.

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 2,311 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן