חיפוש באינדקס עסקים

צבעי שיער בולטים לחורף הקרוב – כל הפרטים.

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

צבעי שיער בולטים לחורף הקרוב – כל הפרטים.

מעצב השיער דודו מזלתרים על צבעי השיער הטרנדיים לחורף הקרוב

בדרך כלל, הלקוחות המגיעים אל מעצב השיער שלהן (או שלהם כמובן) אינם מייחסים חשיבות לצבע שיערם. הדבר החשוב ביותר עבורם הוא שצבע השיער יחמיא לצבע הפנים שלהם ובעיקר יאיר את עיניהם ופניהם. לטובת הלקוחות ולטובת מעצבי השיער, התגייס דודו מזלתרים, מעצב השיער הוותיק והנחשב ביותר בעפולה, העמקים והסביבה, לטובת החורף הקרוב, ומסביר לנו מהם הטרנדים החמים ביותר בתחום צבעי שיער לסתיו- חורף 2015-16. בראש ובראשונה נאמר כי אין צבע שיער אחד בולט יותר ממשנהו. כמובן, שלא די בלהיות טרנדיים. מזלתרים מספק לנו עוד מספר טיפים עסיסיים וחשובים מאוד שאולי לא ידעתם על צבעי שיער. כן, נשים יקרות וגם גברים, כך תוכלו להיות גם טרנדיים וגם לשמור על שיער בריא.

חגיגה בלתי נגמרת של גוונים וצבעים: 
אין מנוס. כמו בכל חורף, הצבע השחור וגווני החום למיניהם עדיין צבעי שיער דומיננטיים. כנראה יש משהו באפלוליות של החורף הגורמת לכולנו לרצות צבע שיער בולט יותר, כהה יותר ובעל נוכחות מרשימה. לכן, לקוחות רבים יבקשו לצבוע את שערם בצבע חום ערמוני, שוקולדי וכדומה. מנגד, יהיו לקוחות אשר דווקא ירצו לצבוע את שערן לבלונד שתמיד טרנדי ועדכני – בעיקר צבעי הבלונד הקרים ובלונד הפלטין. בנוסף, טרנד “האומברה” אף הוא אחד מן הטרנדים הבולטים של החורף הקרוב.
duducolor700
טרנדי וידידותי לסביבה: 
הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לנו ליהנות משלל צבעי שיער ידידותיים לסביבה וגם להישאר טרנדיים. תחום עיצוב השיער לא נשאר מאחור ומודע למגמות הקיימות היום – מגמות ירוקות הכוללות שמירה על איכות הסביבה. לפיכך, הן מעצבי השיער והן הלקוחות יוכלו ליהנות מצבעי שיער ללא אמוניה שאינם מזיקים לקרקפת ולשיער, ומצבעי שיער המכילים רכיבים טבעיים בלבד שישמרו. גם אלו נותרים בשיער לאורך זמן ומספקים לשיער את הלחות והברק שלו הוא זקוק בתקופת החורף. תוכלו  למצוא צבעי שיער טבעיים וללא אמוניה בשלל גוונים.
נשות עפולה והסביבה, הרווחתם! 
על אף שמלאכת צביעת השיער נראית פשוטה וקלה, אל תטעו! הכנת צבעי שיער, ערבובם, מינון החמצן (אם ישנו צורך בכך), כל אלו דורשים יד מיומנת, מבחינה ומקצועית. צוות המספרה של דודו מזלתרים עובר השתלמויות ללא הרף ולומד את הטרנדים העדכניים ביותר בתחום עיצוב השיער. דודו מזלתרים והצוות רכשו ניסיון רב בחומרים, טכניקות צביעת שיער והתאמת צבע השיער לעונה, לרצון הלקוחה, לסוג שיערה ולפניה.
באתר של דודו מזלתרים תוכלו למצוא את המידע המלא והמקיף על צבעי שיער. היכנסו לאתר או חייגו: 04-6405026.
duducolor700b

עמוד זה נצפה: 3,822 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן