חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל טיפים להגנת השיער לקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

שוורצקופף פרופשיונל טיפים להגנת השיער לקיץ

avi_malka_353544355_003שחר מלכה, מעצב שיער ושגריר שוורצקופף פרופשיונל: “כשהקיץ מגיע דבר ראשון אנו חושבים על השמש, הלחות, הכלור וכיצד הם משפיעים על השיער, אך צריך לזכור כי הקיץ הוא גם תקופה יפה של חופש והתחדשות שבאים לידי ביטוי כמובן גם בשיער, בתספורות עם הקווים הקצרים והשובבים והצבעים שלאט הופכים לבהירים וצבעוניים.

כמו בכל עונה, חשוב מאוד להתחדש בתספורת שמתאימה לך, לאישיות שלך ולאופי הספונטני של הקיץ. הימנעי מתספורת שדורשת פאנים על בסיס יומי, בייחוד בימי הלחות הכבדים בהם השיער עושה כרצונו ומתנפח.
זו הזדמנות מצוינת ליהנות מהערך הטבעי של שיערך. גם הצבעים שלנו משתנים בקיץ, בהירים וצבעוניים יותר.

כשם שהשמש משנה את גוון עורנו ובמידה ואת מרבה להשתזף בקיץ בקשי ממעצב השיער שלך שייקח בחשבון את גוון עורך השזוף ולהימנע מלהישאר עם הצבע הקבוע שלך. כיום יש שורה שלמה של סדרות טיפוח ייחודיות לקיץ, הבאות למזער ולטפל בנזקי הקיץ העיקריים הנגרמים מכלור, מלח וכמובן מהשמש המתעצמת משנה לשנה.

אני ממליץ בחום, לפני היציאה לשמש, לשים סרום עם מסנן קרינה, העוטף את השערה ומייצר שכבת הגנה, השתמשי באותה נחישות בה את מחפשת את אחוז מקדם ההגנה (SPF) בקרם הפנים גם כשאת בוחרת תכשירים הבאים להגן על שערך בעונה החמה.

הכוכב של עונת הקיץ הוא ללא ספק המוס. זה הזמן לשים בצד את קרם הלחות ששירת אותנו נאמנה בעונת החורף ולקבל בברכה את המוס שבונה טקסטורה נכונה לשיער, מוריד את הנפיחות, מעניק שליטה ולא פחות חשוב נשטף בקלות, אחרי הכל אלו הדברים שאנו מבקשים עבור השיער שלנו בקיץ שיהיה ממושמע ויקל עלינו.

אם את שוחה באופן קבוע, חשוב ואף חובה להשתמש במוצרי הגנה לשיער כדי למנוע את דהייתו ושבירתו מהכלור, המלח והשמש. דאגי לחפוף את שערך אחרי כל שחייה עם שמפו שמנטרל את נזקי הכלור.

שיערך מבקש שגרת טיפוח בדיוק כמו עור גופך ופנייך, בייחוד בקיץ, מרחי לך מסיכה בסיום כל חפיפה. וזכרי גם אם לשיער כללים משלו בקיץ תמיד אפשר לאמץ את המראה הרטוב, לאסוף את השיער וליהנות ממראה נקי. קיץ נפלא”.

רפאל טפלוב מעצב שיער ומדריך ב”שוורצקופף פרופשיונל”: “על מנת לשמור על השיער מנזקי קרינת השמש מומלץ להשתמש בחומרים אשר יש בהם מסנני קרינה (UV).

המוצרים המומלצים לשימוש הם: לשיער טבעי – Spray Conditioner Moisture Kick. לשיער צבוע – Color Spray Save Conditioner. המוצרים הינם מהפכניים וכוללים 2 פעולות באחד: גם מרכך בספריי ללא שטיפה וגם חומר המחייה ומזין שיער יבש וחסר חיים בקלות ובמהירות – תוספת מקסימאלית של לחות לשערה.

טכנולוגית מויסטשר קיק משלבת בין 2 נוזלים המכילים מרככים, ויטמינים, חומצות אמינו ופרוטאינים השומרים על רמת לחות אופטימאלית בשיערה ומונעים את התייבשותה ואת שבירתה.

התכשיר מכיל קומפלקס מסנני קרינת UV המגן על השיער מפני חום הפן והחשיפה לשמש ובעל רמת PH נמוכה המבטיחה שהשערה תישאר סגורה ותמנע בריחת מרכיבים פעילים בזמן החפיפה. לדברי טפלוב, השימוש במוצרים מאוד קל- רק לנער את הבקבוק על מנת ששתי החומרים יתערבבו ביחד.

לאחר מכן יש לרסס על השיער בצורה נדיבה, להבריש אותו ואין צורך לשטוף. ככלל, המוצרים מצוינים לסירוק קל ונעים של השיער.

רפאל טפלוב לשוורצקופף פרופשיונל מנדב טיפים כיצד לשמור על השיער בקיץ:

טיפ 1: שיער לכשעצמו הינו מאוד נקבובי וסופ. הוא יכול לספוג הרבה מים עם כלור והספיגה שלו מוגבלת. לכן עדיף ומומלץ להרטיב את השיער לפני שנכנסים לבריכה. בעצם פעולה זאת ניתן למנוע את ספיגת הכלור לתוך השיער ואת היובש ודהיית הצבע שנגרם כתוצאה מהכלור.

טיפ 2: טעות נפוצה של רוב הנשים היא שימוש בשמנים למיניהם בקיץ גורמת לטיגון של השיער מקרינת שמש ישירה. מומלץ להימנע מכך.

רוני פרנקל, מעצב שיער ושגריר “שוורצקופף פרופשיונל”:

1. לא מומלץ להשתמש על השיער בחומרים שומניים כמו שמן תינוקות או שומנים חזקים אחרים, וכמובן גם לא בקרמים המיועדים לגוף, כיוון שהחומרים הללו אינם ייעודים לשיער ועלולים לשרוף אותו!

2. מומלץ להשתמש במוצרים כמו סיליקון או סרום שמכילים מסנני קרינה, להגנה מרבית על השיער מפני קרני השמש.

3. מומלץ להשתמש בקיץ המוצרים שאינם מכילים מלחים, כמו שמפו, מרכך ומסכה שה- PH שלהם נמוך. הדבר מסייע להגנת השיער מהתייבשות יתר, מעניק לו ברק ושומר עליו שלא יישרף.

4.  לתחזוקה שוטפת בקיץ – פעמיים בשבוע מומלץ למרוח מסיכה ללא מלחים על קצוות השיער, להשאיר את המסכה בין 5-10 דקות ואז לשטוף את השיער.

5. טיפ בייתי להחייאת שיער פגום מנזקי השמש בקיץ: לשיער פגום ויבש מאוד כתוצאה מנזקי השמש, להלן מסכה נהדרת שניתן לעשותה בבית:
ראשית יש לחפוף את השיער עם שמפו בלבד, ללא קונדישנר או מסכה ולנגב את השיער היטב שיהיה לח בלבד. כעת, יש לקחת 2 חלבוני ביצה + 2 כפות מיונז רגיל, לערבב היטב, ולמרוח על השיער השרוף. יש להימנע ממריחה ישירות על הקרקפת (ייעשה אותה שומנית).

לאחר מכן, יש לעטוף את השיער בכובע ניילון או במגבת, ולהשאיר את המסכה על השיער למשך שעה- שעתיים. כעת, נשטוף היטב את השיער ונשים אח”כ מעט מסיכה על השיער, בכדי להעניק לו ריח נעים ולבסוף נשטוף אותו שנית. מי שנרתעת מריח של ביציים, יכולה לקחת 2 טיפות של שמן ארומטי כמו לבנדר ולערבב אותו כבר בהתחלה יחד עם חלבוני הביצים.

אבי מלכה, מעצב שיער ושגריר שוורצקופף פרופשיונל: “בעונת הקיץ ישנם גורמים שמזיקים לשיער. השיער הופך להיות יבש בקלות בתקופה הזו של השנה. לפיכך, יש לנקוט בכמה צעדים חיוניים על מנת להחיות את השיער בעונה זו ומאידך להבטיח את בריאות השיער בקיץ.

טיפוח השיער בקיץ:

1. מומלץ לכסות את השיער תמיד מפני השמש על מנת להגן על השיער מפני נזקי החום.

2. חשוב לוודא שהכיסוי לא יהיה חזק לקרקפת בכדי לאפשר זרימת דם לקרקפת שלך ולשורשי השיער.

3. רצוי להשתמש בקרם לחות על מנת לקבל ברק וזוהר לשערך.

4. רצוי בנוסף לשטוף את השיער במים קרים אשר יאפשרו זרימת דם לקרקפת ולשיערך.

5. רצוי בעונת הקיץ לא לצאת עם שיער רטוב. השיער עלול להינזק מהחשיפה לחום בחוץ.

6. השימוש בעונת הקיץ במכשירי חימום כגון פן, מגהץ, מסלסל שיער וכו’ עלול להזיק לשיער.

7. יש להימנע משטיפת השיער במים חמים. רצוי לשטוף אותו במים קרים בכדי למנוע נזק ישיר על השערה והקרקפת.

8. בקיץ יש להשתמש בשמפו לשיער יבש על מנת להחדיר רכות וגמישות ולחות לשיערך כמובן לפי סוג השיער. שיהיה לנו קיץ חמים ונעים רק לא לשכוח מקדם הגנה, שלא פחות חשוב להגנה על העור”.

סיון מדמוני, מעצבת שיער ומדריכה ב”שוורצקופף פרופשיונל” מנדבת את המלצותיה החמות לשמירה על השיער בקיץ:
לאחר הרחצה בים או בבריכה חשוב מאוד לשטוף את השיער במים מתוקים. ולפני הכניסה לים או לבריכה מומלץ למרוח את השיער בקרם שעשיר בלחות ומסנן קרינה – מוייסטשר קונדישיונר של חברת שוורצקופף פרופשיונל.


עמוד זה נצפה: 2,176 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן