חיפוש באינדקס עסקים

סדרת טיפוח לשיער מסייעת בחיזוק סיב השערה ומניעת אובדן שיער כתוצאה משבירה

פורסם מאת: rita בתאריך: 15 פברואר 2021

Print Friendly, PDF & Email

 

Kérastase מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי משיק:

סדרת טיפוח לשיער – GENESIS

המסייעת בחיזוק סיב השערה והפחתת אובדן שיער כתוצאה משבירה.

הדאגה מספר 1 בקרב דור המילניאלס הוא אובדן שיער

כיום, בעיית השיער מספר 1 בקרב דור המילניאלס היא לא, כנהוג לחשוב, יובש או שיער פגום, אלא אובדן שיער. עם זאת, המוצרים המסורתיים המתמקדים באובדן שיער מייצגים כיום רק 8% מהשוק. כשנשים צעירות מחפשות פתרונות, הן מוצאות מוצרים רפואיים המיועדים בעיקר לגברים. אין בנמצא מוצרים נגד נפילת שיער המיועדים אך ורק להן, מוצרים המשלבים יופי עם יעילות. עד עכשיו. קרסטס נותן מענה ישיר לבעיה.

נשים צעירות חושקות במוצר המטפח ומשקם את השיער – מוצר עם מרקמים וניחוחות נעימים, יעיל נגד אובדן שיער. הן רוצות לפתור את הבעיה עם פתרון מתוחכם, הוליסטי, מגובה במדע. בקרסטס הקשיבו לחששותיהן ופיתחו פתרון מודרני לבעיה מודרנית.

מדוע השיער נושר?
קרסטס זיהו את שתי הסיבות מדוע נשים חוות אובדן שיער
השורש נחלש מבפנים, וגורם לשערות לנשור, או שהשערה נשברת במרכז שלה, בעקבות גורמי לחץ חיצוניים והרגלי עיצוב השיער. שני התהליכים מפחיתים את מספר השערות ומחלישים את השיער באופן כללי.

אובדן שיער כתוצאה מהיחלשות השורש גורמים ביולוגיים כמו מתחים רגשיים פנימיים, שינויים הורמונליים, הרגלי תזונה, אורח חיים, וגורמים סביבתיים משפיעים על שורשי השיער. הפקעת שבזקיק השערה מתנתקת בהדרגה מהקרקפת והשיער נושר במקלחת, בעבודה או במכונית.

אובדן שיער כתוצאה משבירה גורמים חיצוניים וגורמי לחץ יומיומיים כגון עיצוב בחום וזיהום סביבתי עלולים לגרום להיחלשות סיב השערה. השערה נשברת במרכזה, דבר היוצר, באופן כללי, שיער דק וחלש יותר. עם השבירה, השיער עדיין צומח מהפקעת, אך חשיפה יומיומית לגורמים תוקפניים חיצוניים עלולה לגרום לדלקת גם בזקיק השערה.

88% מהנשים חוות אובדן שיער

40% מתחת לגיל 35

מה גורם לאובדן שיער?
השפעת החיים המאתגרים. מתחים ולחצים –
גורמים כמו שינה לקויה, מצבי רוח משתנים, לחץ בעבודה או בחינות משפיעים על רגישות העור, ומותירים את הקרקפת חשופה למיקרו-דלקת. שינויים הורמונליים – שינויים גנטיים יכולים לשנות את האיזון המטבולי של התאים, ולגרום לשינוי בתהליך הצמיחה המחודשת של השיער. תזונה – תזונה מצומצמת או צריכה מוגזמת של ויטמינים ותוספי תזונה מסוימים עלולות לגרום לנשירת שיער.

מכשירים לעיצוב השיער – עיצוב השיער בחום גורם ליובש ומחליש את סיב השערה, דבר המוביל לקצב שבירה מוגבר הגורם לשיער להפוך לדק ולנשור. זיהום סביבתי ומזג אוויר – גורמים חיצוניים עונתיים וסביבתיים כגון זיהום, רוח וקרני UV עלולים לשנות את מחזור צמיחת השיער.

GENESIS – הסדרה הראשונה לטיפוח השיער של קרסטס עם הפעולה הכפולה נגד אובדן שיער כתוצאה משבירה סדרת ג’נסיס מציעה פתרון מהפכני לאובדן שיער שמקורו בשבירה מבלי להתפשר על החושניות של שגרה מפנקת לטיפוח השיער. הסדרה החדשה מבית קרסטס מציבה מרכיבים רבי-עוצמה בפורמולה יוקרתית המסייעת בהפחתת אובדן שיער ומתמקדת בשני גורמים – שבירה ושורש מוחלש. עם תובנות של מעצבי שיער, תזונאים ורופאי עור, המותג משיק טיפול מתקדם במספרה ובבית בכדי לסייע בחיזוק סיב השיערה והפחתת אובדן שיער כתוצאה משבירה.

גישה כפולה ייחודית – מפחיתה באופן מיידי את אובדן השיער כתוצאה משבירה על ידי חיזוק סיב השערה 84% – פחות אובדן שיער, חיזוק נוסף של סיב השערה ושמירה נוספת על סיב השערה.

GENESIS הסדרה החדשנית מכילה פורמולה של מרכיבים המעוררים תגובה מהירה, תרכובת אולטימטיבית לחיזוק שורשי השיער וכן מתעלת את הסגולות של מרכיבים רבי-עוצמה, המחזקים את סיב השיערה, בתוך פורמולה המעודדת שיער בריא ויפה.  מוצרי השיער מכילים תאי בסיס של פרח אדלווייס המעניקים לשיער לחות ומגנים עליו גם מהתנאים קיצוניים, מונעים נזק לסיבי השיער ומפחיתים שבירה. כמו כן מכילים מרכיבים של שורש ג’ינג’ר – הממריץ את מחזור הדם, יוצר שיער בריא ושומר על קרקפת בריאה.

הסדרה מכילה את אמינקסיל 1.5% – המולקולה, שבמקור פותחה נגד יתר לחץ דם, נמצאה גם כמעכבת אנזים המעורב ביצירת קישורים צולבים הדוקים בקולגן במעטפת העור הפריפוליקולרית – סימן היכר לאובדן שיער. אמינקסיל הפכה למולקולה הראשונה המקובלת במוצרים קוסמטיים נגד אובדן שיער. מרכיב מרכזי בסדרת ג’נסיס, היא שומרת על תזונה בריאה עמוק בקרקפת, מבטיחה פקעת פעילה וחזקה, ומפחיתה את נפילת השיער מהשורש.

סדרת הטיפוח לשיער ג’נסיס כוללת:

אמבט חפיפה (שמפו) – בן הידרה פורטיפנט: לשיער דק, עדין ושברירי, הנוטה לשומניות. מנקה את השיער בעדינות ומסלק שאריות סבום (שומן) מהקרקפת. מונע הצטברות שומנית על הקרקפת, מעצים ומחזק את סיבי השיער ומסייע במניעת שבירת שיער. מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪ תכולה: 250 מ”ל.

אמבט חפיפה (שמפו) – בן נוטרי פורטיפנט: יבש, חלש, הנוטה לשבירה. מנקה את השיער בעדינות, מעניק לחות אינטנסיבית, מעצים ומחזק את סיבי השיער ומסייע במניעת שבירת השיער.

מרכך – טיפול לשיער דק – מתאים לשיער עדין, חלש, הנוטה לשבירה. מעניק חיזוק מידי, רכות אינטנסיבית, לחות והזנה – מבלי להכביד על השיער, למראה שיער אחיד, יפהפה וזוהר. מסייע בהתרת קשרים ומקל על סירוק השיער. מחיר מומלץ לצרכן: 155 ₪ , תכולה: 200 מ”ל.

מסכה אינטנסיבית – מסכה מחזקת המעניקה הזנה לשיערך ופעולה עוצמתית למניעת שבירה. מסייעת בהפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה. מעניקה חיזוק מידי, רכות אינטנסיבית, לחות והזנה, למראה שיער אחיד, מלא רכות וברק. מסייעת בהתרת קשרים ומקלה על סירוק השיער. מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪ תכולה: 200 מ”ל ,

דיפנס תרמיק – תחליב לחיזוק סיב השערה והגנה מחום, מסייע בהפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה.  מעניק לשיערך הגנה מפני שבירה, הזנה אופטימלית ללא פריז (קרזול) וללא הכבדה על השיער. מסייע בהתרת קשרים וסירוק השיער, ומותיר את שיערך בעל ברק מסחרר ומגע משי. מעניק הגנה מפני חום של עד 200 מעלות צלזיוס.

בנוסף, שני מוצרים טיפוליים משלימים. אינטנסיביים מציעים תמיכה מתמשכת לקרקפת, ומחזקים את עמידות השיער והידללות השיער: מוצר כוכב! סרום קרקפת מחזק – סרום קרקפת לחיזוק סיב השערה והפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה. מתאים לשיער חלש ושברירי. מתאים לשימוש יום-יומי. ללא שטיפה. הסרום מחזק ומשפר את העמידות הטבעית של סיב השערה ומעניק לשיערך הגנה מפני שבירה. סיבי השיער חזקים יותר והיופי של שיערך מועצם.

ואמפולות טיפוליות מחזקות לקרקפת – טיפול מרוכז אשר מחזק ומשפר במיידיות את העמידות הטבעית של סיב השערה ומעניק לשיערך הגנה מפני שבירה.  ריכוז ייחודי של מרכיבים ייעודיים משמש כזריקת דחף של מרכיבים פעילים טהורים הפועלים באופן אינטנסיבי להפחתת הידללות השיער, ומספקים את הסביבה האופטימלית לצמיחה עתידית.

קרסטס סדרת טיפוח ג'נסיס לחיזוק השיערה שמפו 129 שח מסכה 179 שח תחליב 129 שח מרכך 155 שח סרום 129 שח אמפולות 179 שח צילום חול

קרסטס סדרת טיפוח ג’נסיס לחיזוק השיערה – שמפו 129 שח | מסכה 179 שח | תחליב 129 שח | מרכך 155 שח | סרום 129 שח | אמפולות 179 שח – צילום חול


עמוד זה נצפה: 344 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן