חיפוש באינדקס עסקים

סדרת טיפוח לגבר לשיער דליל וחסר צפיפות

פורסם מאת: rita בתאריך: 10 נובמבר 2020

Print Friendly, PDF & Email

מותג הטיפוח היוקרתי לשיער KÉRASTASE  מציע סדרת טיפוח  לגבר לשיער דליל וחסר צפיפות – DENSIFIQUE HOMME

סדרת המוצרים כוללת:

אמבט חפיפה (שמפו) ואמפולות לטיפול מרוכז יום יומי.

מותג השיער היוקרתי והמקצועי  KÉRASTASE  מציע, סדרת טיפוח גם לגברים, הנותן מענה לטיפול בשיער דליל וחסר צפיפות: DENSIFIQUE HOMME .

הסדרת כוללת 2 מוצרים חדשניים:

 

אמבט חפיפה (שמפו) מיועד לשיער דליל וחסר צפיפות. הקרקפת מרגישה קלילה יותר, סיב השערה מרגיש עבה יותר, השיער מרגיש עבה יותר ונראה בריא יותר. איך זה עובד? ביוטין: משפר את הסביבה של הקרקפת. פולימר טקסטורה: יש לו פעולה מידית של צפיפות על סיב השערה.  שימוש רגיל. כיצד להשתמש:  יש לעסות לתוך שיער רטוב ולשטוף ביסודיות.

מחיר לצרכן: 145 ₪, 250 מ”ל.

אמפולות לטיפול  מרוכז יום יומי בשיער חסר צפיפות  – לבעלי שיער חסר צפיפות. כבר בחודש אחד, השיער נראה עבה ומלא יותר. איך זה עובד? סטימוקסידין מחקה את הסביבה האופטימלית של תאי הגזע ומאפשר את האינטרקציה שלהם ומעורר זקיקים רדומים. – קומפלקס גליקן- משחזר את הצפיפות של השיער. פולימר טקסטורה: יש לו פעולה מידית של צפיפות על סיב השערה. כיצד להשתמש? טיפול שנשאר בשיער. יש להניח באופן יום יומי על שיער שיובש במגבת בשורשים, במשך 3 חודשים. ייבוש מהיר. יש להניח על הקרקפת בבוקר או בלילה על שיער רטוב או יבש. ניתן לשימוש בכל עונה בשנה. לשיער שומני, יכול להתרחש אפקט שומני במקצת: לכן נמליץ להשתמש בטיפול בלילה.  

מחיר לצרכן: 679 ₪ למארז של 30 יחידות, 6 מ”ל כ”א.


עמוד זה נצפה: 383 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן