חיפוש באינדקס עסקים

מראות שיער לחורף פול מיטשל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

מראות שיער לחורף פול מיטשל

פול מיטשל מציג 4 מראות שיער

ידוע כי אצל נשים, השיער זוהי נקודת תורפה מרכזית… מצד אחד אנחנו רוצות לעשות שינוי, מצד שני אנחנו לא רוצות לעשות שינוי דרמטי מדי.

מותג טיפוח השיער פול מיטשל מציג את 4 מראות השיער מובילים לחורף הקרוב, שיאפשרו לרענן את הלוק ולהתחדש בתספורת אופנתית:

תספורת הפיקסי

הקיץ האחרון סימן את תחילתה של מגמת אופנה ברורה בתחום השיער: שיער קצר בתסרוקת מעוצבת. עשרות סלב ברחבי העולם ובארץ, אימצו את הלוק. תספורת קצרה  עם שביל באחד מצידי השיער ופוני שנופל ברישול. אפשר להוסיף טוויסט עם בלורית מוגבהת מעט. תספורת זו מתאימה במיוחד לבעלות פנים ארוכות. הפוני נופל על הפנים, מטשטש ומאזן את אורך הפנים.  אפשר בנוסף לשחק עם צבעי השיער ולהוסיף גוונים שונים בפוני כדי ליצור ניגוד וכן להבליט ולתת אור לפנים.

מראות שיער לחורף - פול מיטשל

המראה הרך והרומנטי

הגלים הרכים והרפויים עומדים להפוך לאחת התסרוקות האהובות בחודשים הקרובים ובצדק. מדובר במראה מאוד לא מתאמץ, טבעי, שכל אחת יכולה ליצור בעצמה בבית, מבלי לטרוח לבקר במספרה. במקום גלים מודגשים (“בקבוקים”) מוקפדים, שנוצרים כתוצאה משימוש במכשירים כגון מסלסל שיער
או בייביליס, מדובר במראה שאפשר לייצר בקלי קלות על ידי שימוש במברשת עגולה. המראה שמתקבל הוא מראה רומנטי, רך ועדין, הודות לתנועה הקלילה של הגלים הטבעיים.
מתאים בעיקר לכל צורות הפנים, מומלץ במיוחד לבנות עם תספורת באורך מעט אחרי גובה הכתפיים.

מראות שיער לחורף - פול מיטשל

התלתלים חוזרים
אחת הבשורות המרעננות של החורף הקרוב היא חזרתו של השיער המתולתל אל קדמת הבמה. לנשים רבות נמאס מהשעבוד לפאנים, החלקות ומחליקים למיניהם והן רוצות לחזור לשיער המתולתל הטבעי. העונה ניתן להבחין במס’ תלתלים- גלי מתולתל, תלתלים, בקבוקי פריזי מתולתלים ושיער אפרו אמריקאי. בתספורות כאלו מאוד חשוב לתחזק ולסרק את השיער כהלכה.
טיפים לעיצוב תלתלים:
•    כדי לעצב שיער מתולתל בצורה הטובה ביותר, מומלץ לעצב עם שיער רטוב ולהניח עליו חומר שמסייע בעיצוב ומגדיר תלתלים.
•    לכווץ, לכווץ – אם השיער לא מסתדר, לוקחים מעט מים בכפות הידיים ומרטיבים את השיער בתנועת כיווץ להשגת גמישות.
•    להשתמש במוס- מומלץ לחפוץ את השיער כמה שעות לפני השינה, לעצב עם מוס או קרם לחות ולהניח לו להתייבש באופן טבעי.
•    לבעלות שיער ארוך במיוחד מומלץ, לאחר המקלחת, להזין את השיער עם קרם לחות או מסכה לקלוע את השיער לצמה ולא לפרק אותה עד הבוקר.

מראות שיער לחורף - פול מיטשל

הצבעים החמים של החורף
מלבד סגנונות השיער השונים שנראה ברחוב הישראלי ב-2015, מפנים צבעי השיער הבהירים של הקיץ את מקומם לחומים ואדומים, עם עומק בעל גוון עשיר מאוד. עוד מגמה שאומצה על ידי  מפורסמות הוליוודיות רבות ומתחילה להראות סימנים ברחוב הישראלי, הם גוונים ופסים בצבעי ניאון צבעוניים, כמו: תכלת, סגול, ירוק וכו’, שיוצרים לוק רוקיסטי ושיקי בו זמנית.
עוד מגמה שממשיכה איתנו עוד מחורף שעבר היא ה”אומברה”- שבו קצוות השיער יותר בהירות מהשורש, אך בחורף האומברה מתמתן והשוני בגוונים הופך להיות עדין יותר.

מראות שיער לחורף - פול מיטשל


עמוד זה נצפה: 2,229 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן