חיפוש באינדקס עסקים

הכול על הקוקו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

הכול על הקוקו

הכל על הקוקו, באדיבות אילן מרגלית מעצב השיער לוולה פרופשיונלס

היסטוריה
הראשונים לאסוף את שיערם בקוקו היו דווקא גברים יפנים, שלאורך ההיסטוריה נהגו לגלח את הקודקוד ולגדל שיער ארוך מגובה האוזניים שאותו היו אוספים בקוקו ארוך וחלק. הנשים היפניות אימצו את תסרוקת הקוקו רק בשלהי המאה ה-17.
גם בשבטים האפריקאיים הקוקו היה תסרוקת הציידים הגברים.

נשים בכל העולם לאורך ההיסטוריה נהגו לאסוף את השיער צמוד לקודקוד והשימוש בתסרוקת קוקו אסוף הייתה רק התסרוקת לשעות השינה, ולכן נחשבה כתסרוקת שאין להסתובב בה בציבור. רק בתחילת המאה העשרים החלו נשים לאסוף את שיערן לקוקו. בתחילה רק נערות צעירות, ולאחר מכן הקוקו נכנס לאופנה בעיקר כשכוכבות על כמו אודרי הפבורן ובריז’יט ברדו – הופיעו עם הקוקו בסרטי קולנוע.

הכול על הקוקו

סוגי תסרוקות קוקו

קוקו גבוה:
בשביל להגיע לאפקט של קוקו גבוה ומלא, מעניקים ראשית לשיער טיפול שהופך אותו לגלי, בשימוש בפן ומכשירים כמו בייבי ליס. הגלים מעניקים לשיער תנועה אוורירית ובאיסוף השיער הגלים מונעים מהשיער להיות תלוי בזנב בגוש אחד, כך מתקבל קוקו בעל נפח ונוכחות משתנה לפי התנועה. מתאים לבעלות פנים עגולות, שכן קוקו גבוה מאריך את הפנים, ומאריך גם את צללית הגוף לאשליית גובה.

קוקו נמוך:
קוקו נמוך מתאים במיוחד לבעלות מבנה פנים מאורך. לקבלת מראה טבעי, ניתן להבהיר רק את קצוות השיער, כך שבאיסוף לקוקו מתקבל אפקט של מראה שיער טבעי ופראי שהתבהר בשמש.
קוקו נמוך הוא בעל אפקט אצילי ואפשר לשלב איתו אביזר שיער תואם כמו סרט קטיפה או טיארה. קוקו נמוך מתאים מאוד גם לנשים מבוגרות כי הוא מעניק להן חן ואצילות אלגנטית. אני אישית ממליץ ומעדיף תסרוקות קוקו נמוך לנשים מבוגרות מאשר תסרוקת קצוצה.

קוקו מרושל:
קוק מרושל מאוד טרנדי הקיץ ואפילו יש כלות שאוספות לתסרוקת קוקו, כשקצוות תלתלים מעוצבים בזהירות, נתלים לצידי הפנים מחוץ לקוקו ומעניקים לפנים מסגרת נאה וטבעית.
יש המעדיפות את הקוקו המרושל כשהוא אסוף על הצד – תסרוקת שמתאימה במיוחד לתסרוקת שיער מדורג, עם פוני: השיער מדורג מלפנים עם פוני ומחוץ לקוקו נתלות שיערות בפריז מסביב למסגרת הפנים, כשהקוקו כולו אסוף על צד אחד.  קוקו מרושל על הצד מתאים במיוחד לנשים האוהבות את הפנים שלהן פתוחות ואווריריות, במראה שבו הפנים והגב פתוחים וחשופים.

קוקו בלוף:
הקוקו בלוף הוא קוקו חצי אסוף. חלק עליון של השיער אסוף בקוקו, כשהחלק האחורי התחתון – פזור. קוקו בלוף מתאים במיוחד לבעלות פנים עגולות. החלק העליון האסוף מאריך את הפנים, והשערות הפזורות מאחור במסגרת משוחררת וקלילה, המעניקה מראה צעיר.

קוקו מוהיקן:
קוקו במראה מוהיקני,  אסוף גבוה מאוד על הקודקוד, בדומה למראה של קוקו מוהיקן אינו מתאים לפנים מאורכות מכיוון שהוא מעניק אורך.  מתאים במיוחד לבעלות שיער ארוך מאוד שגם האיסוף הגבוה ישאיר מאחור קוקו ארוך ומרשים.

ilanMargalit_wella_הכול על הקוקו

טיפים לקוקו
קוקו מתאים במיוחד לחום וללחות של הקיץ בכדי לשמור על השיער והקוקו שלא יהיה פריזי , יבש ושביר, מומלץ לחלק את טיפוח השיער בשימוש בשני תכשירי טיפוח: בחלק העליון של השיער שבו נאסוף את השערות צמוד לקודקוד, מומלץ להשתמש בג’ל שיסייע בהצמדת השיער לקודקוד  ובקצוות המשוחררים של הקוקו  מומלץ למרוח בקרם עדין על בסיס סיליקון,  שימנע את הפריז ויאפשר לשיער להתנופף בטבעיות.
להבריש את הג’ל לקוקו במברשת צפופה וקשה לתוצאה מרבית מומלץ את הג’ל לשיער להחדיר היטב לשורש השערות באמצעות הברשת השיער במברשת צפופה וקשה.
עיצוב גלים בשיער לפני איסוף לקוקו כדי לקבל תסרוקת קוקו מלאת חיים ותנועה מומלץ לפני איסוף השיער לעצב אותו בגלים, בשימוש בפן ובייבי ליס.  הגלים יעניקו לקוקו מראה מלא בעל תנועת תלתלים טבעית וחיננית בעת תנועה ותזוזה.

ilanMargalit_wella_הכול על הקוקו

דוגמנית רוסלנה רודינה
צילום: עידו לביא


עמוד זה נצפה: 4,070 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן