חיפוש באינדקס עסקים

“מקס מארה ” תצוגת אופנה לאביב קיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

“מקס מארה ” תצוגת אופנה לאביב קיץ

אירוע תצוגת האופנה של מקס מארה שנערך בטוקיו 2013 עיצוב שיער- פיטר גריי ל- moroccanoil

ההשראה מתוך תצוגת האופנה של מקס מארה-

head1_300_181213(1)תצוגת אופנה גרנדיוזית שנערכה באולם ה- Ryōgoku Kokugikan המפורסם בטוקיו. האירוע כלל  מעל ל-50 דוגמניות ולמעלה מ-1000 סלבריטאים, VIPS ועיתונאים שהגיעו מכל רחבי העולם.
במופע עוצר נשימה, הוצגו כל הדגמים מתוך הקולקצייה המדהימה של מקס מארה לעונת אביב/קיץ  2014, שנראו בתצוגה מקדימה שנערכה במילאנו וכללו שמלות קוקטייל ושמלות ערב מתוך הליין האלגנטי יותר של מקס מארה. המופע המדהים ויוצא הדופן כלל שורה של מצבי רוח שונים , מגמות והשראות שונות, כולם ללא יוצא מן הכלל עם סימן ההיכר של מקס מארה אלגנט שלא ניתן לטעות לגביו. האירוע לווה במסיבה אקסקלוסיבית וכלל הופעה חיה של הכוכבת המוסיקלית פלומה פיית.

המראה:
פיטר גריי ל- moroccanoil  מעצב שיער הדוגמניות במסלולי תצוגות האופנה הנחשבות והיוקרתיות עיצב את שיער הדוגמניות ויצר מראות שיער מאוד אלגנטיים,בקווים נקיים, יפים פשוטים וחלקים כאשר בחלק האחורי, בקצוות, הוא יצר מעין גל עדין ומאוד מיוחד.

כיצד נוצר המראה:
–    בתחילת העיצוב ועל שיער לח מרחתי לאורך כל השיער “קוקטייל” של שני מוצרים מסדרת מוצרי moroccanoil קרם לחות ועיצוב ו- מוס מעניק נפח.
–    לאחר מכן יצרתי שביל אלכסוני, מעל לעין השמאלית, בעזרת מברשת סרוק קראמית מסדרת מוצרי moroccanoil וייבשתי מעט עם מייבש שיער.
–    לאחר מכן לקחתי חלקים קטנים של השיער, באזור העורף, והתזתי עליהם ספריי לעיצוב תסרוקות- חזק מסדרת מוצרי moroccanoil וליפפתי אותם לרולים בעזרת מסלסל חשמלי .
–    על מנת להבטיח שהחלק הקדמי של השיער יישאר חלק ושטוח, פתחתי את הרולים בצורה עדינה ומשכתי אותם כלפי מטה. כאשר את החלק העליון קבעתי בעזרת סיכות ונייר עבה שאותו קיבעתי בעזרת סיכה.
–    לאחר מס’ דקות,כשהרולים קיבעו את השיער ויצרו מעין  “גלים”, פתחתי אותם וסירקתי עם מסרק את השיער ולבסוף קיבעתי אותו מאחורי האוזניים.התוצאה שהתקבלה היא שיער שבחלקו התחתון היה גלי והלך ונהיה צר ככל שהתקרב לקצוות השיער.
–    לסיום התזתי מעט ספריי ברק מסדרת מוצרי moroccanoil כל כפות הידיים ומרחתי אותו בעדינות על השיער למראה זוהר ומלא ברק

head2_300_181213המוצרים בהם השתמשתי ליצירת המראה:
–    קרם לחות ועיצוב מסדרת מוצרי Moroccanoil- פורמולה עשירה בשמן ארגן מעניקה לחות לשיער ואחיזה טבעית. מונע קרזול, מגדיר את השיער, מקל על העיצוב ומעניק ברק. (80 ₪ ל- 500 מ”ל )

–    מוס מעניק נפח  מסדרת  Moroccanoil  מעניק נפח והרמה לשיער,תוכנן במיוחד כדי לבנות נפח לבנות נפח לשיער ויגרום לו לנוע בטבעיות. מעניק נפח לשיער דק ורפוי ללא כול שאריות דביקות או הצטברות שאריות המוצר. השיער נותר רך ונעים למגע עם מעטה של שכבת ברק. (110 ₪ ל- 250 מ”ל)

–    מברשת סירוק קראמית- Moroccanoil XLPRO Paddle Brush –  מברשת שיער אידיאלית לשימוש יומיומי המסייעת להתרת קשרים בשיער, בעוד שהזיפים המיוחדים שלה מספקים יתרון נוסף של עיסוי הקרקפת. (מברשת קראמית לסירוק והברשה – 59 ₪/ מברשת עגולה- 25 מ”מ -79 ₪/  35 מ”מ-99 ₪ / 55 מ”מ- 139 ₪ (

–    ספריי לעיצוב תסרוקות- חזק (Moroccanoil Luminous Hairspray Strong)
שומר על העיצוב הרצוי לאורך זמן ומעניק לשיער ברק וזוהר.מכיל שמן ארגן,מספק אחיזה חזקה ובריאה לשיער עם תוספת ברק. (80 ₪ ל- 330 מ”ל )

–    ספריי ברק למראה זוהר מסדרת  Moroccanoil
יוצר שכבת ברק זוהרת הנשארת על השיער לאורך זמן . מגן על השיער מפני זיהומים     סביבתיים ורדיקלים חופשיים בעל מסנני קרינה (uv) המגנים על השיער מפני קרני השמש.
(90 ₪ ל 100 מ”ל)

"מקס מארה " תצוגת אופנה לאביב קיץ

 

 

head_700_181213

"מקס מארה " תצוגת אופנה לאביב קיץ


עמוד זה נצפה: 2,126 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן