חיפוש באינדקס עסקים

מייק סבג שיער מטופח בקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

מייק סבג שיער מטופח בקיץ

מייק סבג מחברת סרינה קיי מסביר על טיפוח

mare_sarine_kee_676887_003מייק סבג מחברת סרינה קיי מספר כי: “בשלב ראשון חשוב עבור כל אחת לזהות את סוג השיער שלה ולטפל בו בהתאם”.

שיער רגיל – השיער נראה טוב, מבריק, בריא ונקי. השיער אינו מפריש שומן ואינו מיובש. קל יחסית לעיצוב.
שיער שמן – סוג זה של שיער מייצר שומן רב בהפרשה מקרקפת השיער ולכן נראה נפול, רטוב ולא אסתטי. סוג שזה של שיער קשה לעיצוב מכיוון שהשומן המופרש מן הקרקפת גורם לשיער להיות כבד. שיער שמן נוטה להתלכלך מהר יותר. חשוב לציין ששיער שמן שלא מטופל כראוי נוטה לפתח קשקשים ולעיתים אף מחלות עור. שמפו לשיער שמן ומעט מרכך שיער ישפרו את מראה השיער ויעזרו לו להיות נקי יותר וכבד פחות. טיפול נכון ומבוקר יעזרו לשיער בשיקומו.
שיער יבש – סוג זה של שיער אינו עטוף בשומן טבעי שמייצרת הקרקפת. השיער היבש נראה מפוצל, שברירי מחוספס ובלי ברק טבעי. שיער יבש זקוק לשמפו ומרכך לשיער יבש, על מנת להחזיר את השומן לשיער המיובש. מסיכה טובה ואיכותית תשפר את המראה תוך מספר טיפולים ותתרום להחייאתו.
חשוב לרכוש מוצרים טובים ואיכותיים על מנת לקבל מראה מבריק ומטופח. כמו כן רצוי להתייעץ על מעצב שיער ולגזור מדי חודשיים את הקצוות המפוצלים. גם בסוג השיער הזה חשוב להשתמש במוצרים איכותיים.
מעצב השיער אילן מרגלית מוסיף תזונה ומים – משפיעים מבפנים: הקפידו על אכילת פירות, ירקות וחלבונים. אם השיער יבש, שביר ומתפצל, חשוב לשתות 8 כוסות מים ביום.
גם מתח פוגם במראה השיער, בעיקר אם התזונה לא טובה וחסרים בה מרכיבי מזון.
בדקו את עצמכם: האם אתם אוכלים כבד ומוצרים מקמח מלא? אם לא, הוסיפו קומלפקס ויטמינים. האם אתם צורכים שמרי בירה, שעועית, אגוזים, זרעים, נבט חיטה, שומשום, שקדים, חלמון ביצה, שום, דגים, בשר, לחם חי – או לפחות חלק מהם? אם לא, מומלצת תוספת של המינרל אבץ.
עוד מוסיף מרגלית על מנת להקל מעט על חיי השיער שלנו, מומלץ לטפח אותו על בסיס יומיומי וקבוע. חפיפה יומיומית אינה מזיקה כלל וכלל לשיער כל עוד אנו משתמשים בשמפו המיועד לחפיפה יומיומית. לאחר כל חפיפה בשמפו המתאים לסוג השיער, מומלץ להשתמש במרכך שיער. תפקידו של המרכך הוא “לסגור” את קשקשי השערה שנפתחים בזמן החפיפה ובכך לגרום לו להיות רך ומבריק יותר.
טיפים נוספים לשמירת השיער בתקופת הקיץ מעניק מייק סבג מחברת סרינה קיי:
1. מומלץ לספר את קצוות השיער המפוצלים על מנת לשפר את מראה השיער ולהעניק לו מראה בריא.
2. יש למרוח כמות קטנה של שמן טבעי על השיער כשעה לפני החפיפה.
3. ניתן לחפוף את השיער מדי יום – שיער נקי נראה בריא ומבריק.
4. על מנת לקבל שיער בעל מראה בריא, יפה וחזק, רצוי להשתמש במוצרי שיער איכותיים המכילים לחות.
5. בעת החפיפה יש לעסות את השיער בעדינות בעזרת כפות האצבעות ולא באמצעות הציפורניים. יש להתחיל כל חפיפה במים חמים שפותחים את הנקבוביות ומאפשרים לשמפו לנקותן ולסיים במים קרים שסוגרים את הנקבוביות.
6. סירוק של שיער רטוב עלול לתלוש שערות, לכן רצוי להסתרק לפני החפיפה בכדי לצמצם את כמות הקשרים. אם בכל זאת נותרו קשרים לאחר החפיפה, יש להתיר אותם באמצעות האצבעות ורק אז להסתרק.
7. בכדי למנוע חשמל סטטי בשיער ניתן להשתמש בזמן הסירוק בכמות קטנה של שמן טבעי או קרם לשיער.
8. מומלץ לתת לשיער להתייבש באופן טבעי או לייבש במייבש שיער במצב קר. על מנת למנוע תופעות של שער מפוצל, ועל מנת להעניק לשיער מראה בריא, מומלץ לייבש את השיער לגמרי באזור הקרקפת בלבד ולא בקצוות השיער.
9. חשוב להשתמש לסירוגין (אחת ליומיים) במרכך שיער המכיל לחות וזאת על מנת למנוע התייבשות של השיער. לבעלות שיער שמן הנוטה להיות שמנוני יותר בקיץ בשל פעילות מוגבר של עור הקרקפת, מומלץ להסתפק במרכך שיער בין שלוש לארבע פעמים בשבוע או להשתמש בתכשיר המכיל שמפו ומרכך יחד.

עמוד זה נצפה: 2,065 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן