חיפוש באינדקס עסקים

כל מה שרצית לדעת על תוספות שיער ולא העזת לשאול

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

למעצבי שיער ולקוחות – כל מה שרציתם לדעת

מחקרים בדקו וקבעו שהמראה שלנו משקף את מצב הרוח וההרגשה שלנו, לכן אם אנו נראים טוב ומלאי ביטחון עצמי מן הסתם גם נרגיש מצוין.

ללא ספק האישור לכך שאנו נראים ומרגישים מצוין הנו דרך הסביבה שלנו, שמחמיאה למראה שלנו.
השיער הנו מרכיב חשוב ביותר ליצירת בטחון עצמי, מראה טוב והרגשה מעולה.
אי לכך אישה או גבר הסובלים מדלילות שיער או שיער קצר שאינו מסודר לטעמם האישי, יסבלו מחוסר ביטחון עצמי ומכאן ירגישו ויראו לא טוב.
בשל המודעות וחשיבות נושא תוספות השיער והמבחר הגדול שקיים היום בשוק, ערכנו עבורכם מעצבי השיער והלקוחות הסופיות תחקיר מעמיק ושאלנו את כל השאלות שאפילו לא חשבתם לשאול אי פעם ותתפלאו כמה הן חשובות.

9 שאלות שצריך לשאול בקשר לתוספות שיער:

  1. מהיכן מגיע השיער?
  2. מה התהליך שעובר השיער עד שמגיע לראשך?
  3. מה זה שיער רמי? מה זה שיער הפוך?
  4. איזה אפשרויות חיבור קיימות היום?
  5. איך משמרים את התוספות לאורך זמן?
  6. לאיזה שימוש אני רוצה את התוספות? ( אירוע, מילוי, אורך, קבוע, זמני, העלאת הביטחון העצמי)
  7. מה מותר לעשות עם התוספות?
  8. כמה פעמים ניתן לשחזר תוספות?
  9. האם ניתן לפתור בעיות דלילות שיער?
כיום מגיעים אלינו תוספות שיער ממגוון ארצות כגון: סין, הודו, דרום אמריקה, אוקראינה, אירופה ועוד…
חשוב לדעת מה התהליך שעובר השיער טרם הגיע לראשך. להלן מספר תהליכים:
תהליך עיבוד השיער חשוב מאוד לאורך חיי התוספת, היות והביקוש לשיער בעולם גבוה וההיצע נמוך, חברות רבות משתמשות בשיטות מתוחכמות לקיצור תהליך עיבוד התוספת כגון הורדת קשקש בכדי להפוך את השיער לבהיר במהירות בזק. חברות בהודו, דרום אמריקה וכן באירופה מבצעות תהליך עיבוד איטי שיכול להמשך עד 21 ימים.
ככל שתהליך הצביעה איטי יותר וכמות ההסלקה של השערה נמוך יותר, השיער נותר בריא יותר. השיער האיכותי ביותר הוא שיער הנגזר ישירות מהראש ולא עובר שום תהליך כימי כל שהוא.
בגוונים הכהים 1-5 טון ארץ המוצא פחות חשוב, כשאנו עולים בדרגת טונים גבוהה יותר 6-10 טון, ככל שהשיער הטבעי מגיע כהה יותר יש לבצע בו פעילות כימית אגרסיבית יותר בכדי להגיע לצבע הרצוי. ככל שהתהליכים לקבלת הצבע אגרסיביים יותר וקצרים יותר בזמן, הנזק הנגרם לשיער גבוה יותר ובלתי הפיך, ולכן יש למלא ולצפות את השערה בסיליקון שיטשטש את מצבה האמיתי, כלומר שיער מלא ברק שווה שיערה שעברה תהליך כימי קשה. שיערה שבירה לאחר 8-12 חפיפות הסיליקון נשטף ומתגלה מצבה האמיתי.
שיער רמי: שיער שנגזר מראש אחד וכיוון צמיחתו זהה, כך שהסיכוי לקשרים קטן משמעותית. שיער הפוך : שיער שיכול להגיע ממספר ראשים שונה ולא הבדילו בין השורש לקצוות, דבר המותיר חלל בין השיער ויוצר קשרים בשיער.
ישנן שיטות רבות של חיבור תוספת לשיער, חיבורים לא קבועים כגון טרס עם דבק זמני, מחזיק בין שבוע לחודש – מתאים לאירועים. טרס עם דבק קבוע מחזיק עד 6- חודשים. טרס קליפס שיטה המאפשרת הרכבה ופירוק התוספת לפי רצון הלקוחה, אין צורך בחפיפה יומיומית של התוספת – דבר המאריך את אורך חיי התוספת משמעותית, אפשרות בחירה לכמות התוספת בשיער.
קוקו, פוני, פאה, מאפשרים פתרונות מילוי מהירים ללא פגיעה בשיער. שיער במשקל עם חיבור דבק קבוע, ניתן לקבל שיער באיכויות שונות המודבק באמצעות דבק קבוע לתקופה של כ – 6 חודשים. חרוזים – חיבור מהיר , קל להרכבה והסרה פחות חזק מהלחמה. הלחמת סיליקון: מתאימה לחודשיים שלושה. הלחמת קראטין : מתאימה לשישה חודשים. הלחמה קרה: חיבור קראטין בעזרת מלחם המקבל פולס חשמלי.
חשוב לדעת כי שימור ותחזוקת התוספות מאפשרים את הארכת חיי התוספת בצורה משמעותית, שימוש בשמפו מקצועי, ללא מלחים המיועד לתוספות שיער, מסכה מזינה לשיער, אמפולה מחדשת ומתקנת את התוספת וסיליקון המעשיר ונותן מראה רך ובריא. חשוב ביותר להשתמש במברשת מיוחדת לאזור החיבורים.
בכדי למנוע קשרים יש להגיע למעצב השיער אחת לשבועיים שלושה כדי לבודד את החיבורים מהשיער שצמח. הרחקת מייבש השיער מחיבורי התוספת, בעיקר חרוזים בכדי למנוע את חימום החיבור ובכך נשירת התוספת. אין להשתמש במים חמים ובמרכך אלא במים פושרים שמפו ומסכה. בבריכה ובים יש לחבוש כובע רחצה ולאחר היציאה יש לשטוף את השיער במים מתוקים.
חשוב מאוד להבין לשם מה הלקוחה רוצה את התוספת. אם זה לאירוע חד פעמי, עדיף להשתמש בחיבור זמני המתאים לתקופה קצרה, כגון טרסים דבק זמני ואיכות השיער פחות מעניינת.
אם הלקוחה מעוניינת להשתמש מספר רב של פעמים בתוספת עדיף להשתמש בתוספת שניתן למחזרה כגון: קליפסים או קוקו שניתן להרכיבם ולהורים בקלות וכן אורך חייהם ארוך. אם הלקוחה מעוניינת להשתמש בתוספת באופן קבוע למילוי או להארכת שיערה איכות התוספת חשובה מאוד, מומלץ להציע ללקוחה שיער באיכות גבוהה עם חיבור שאינו מתרחב במגע עם
מים או ע”י חימום כדי שהתוספת תישאר לאורך זמן ללא נפילות וקשרים מיותרים.
בתוספות שעברו תהליכים כימים קשים לא מומלץ לבצע פעולות כימיות כלשהן אך ניתן לבצע פן, בייביליס וצביעה עד 2 טונים. בתוספות האיכותיות יותר (הקבועות), ניתן לבצע החלקות, סלסול, צביעה והבהרה קלה (לא מומלץ), אך להיזהר לא לגעת בחיבורים שרגישים לחום וכן מומלץ לא לישון עם שיער הרטוב דבר היכול לגרום לקשרים.
ניתן להיכנס לבריכה או לים אך יש להקפיד לשטוף היטב את השיער במים מתוקים מיד לאחר היציאה. חשוב מאוד – אין להשתמש בשמפו נגד קשקשים מכל סוג שהוא, מוצרים אלו מכילים חומרים המפרקים את חיבורי התוספות ומזיקים.
את התוספות הפחות איכותיות כמעט ולא ניתן לשחזר ואורך חייהם עד 6 חודשים. את התוספות האיכותיות ניתן לשחזר מספר פעמים ואורך חייהם נע בין 18-24 חודשים.
כיום ישנן הרבה שיטות לפתרון דלילות שיער כגון: פאה טבעית, פוני טבעי, טרס עם קליפסים קטנים, שיער עם דבק דו צדדי, סיבי שיער במגוון צבעים, מיקרופיגמנטציה. בכל מקרה של דלילות ונשירה יש לפנות לרופא עור ולהיוועץ עמו.
טיפים למעצב השיער
1.  תאום ציפיות ובדיקת תקציב הלקוחה.
2.  התאמת סוג השיער ללקוחה וסוג החיבור הרצוי
3. הסבר על חשיבות שימור ותחזוקה של התוספות. (ראה סעיף 5)
4. הסבר על השינוי המתרחש בשיערה לאחר הרכבת התוספת ( לחץ, הרגשה של משיכה, קושי בשימת הראש על הכרית, בימים הראשונים ייתכנו נפילות ספורות של התוספות בשל דחיית הגוף את הגוף הזר – התוספת).
5. יש להסביר ללקוחה כי צמיחת שיערה הטבעי מהווה גורם משפיע על משך זמן שיחזור או החלפת התוספת.
6. יש להבהיר ללקוחה שגם כאשר ניתן לשחזר את התוספת יש להוסיף בכל חידוש 25% תוספות חדשות בשל נשירה טבעית של השערה בעקבות סירוק, חפיפה וכיוצא בזה.
7. יש לעדכן את הלקוחה מראש שכל חידוש תוספת גם ללא רכישה של שיער חדש גורר תשלום עבור העבודה.
8. בכל מקרה מומלץ לכל מעצב שיער לעבור קורס בהרכבת תוספות, פירוק וחידוש.
סייעו בהכנת הכתבה: יריב פרץ, דביר דהן, עדי שנדל אלכסנדר, יחיעם.
לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 2,832 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן