חיפוש באינדקס עסקים

טרנד התלתלים חוזר לחורף 2018

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אוגוסט 2018

Print Friendly, PDF & Email

התלתלים חוזרים למרכז הבמה

כל מי שעשתה החלקת שיער, כל מי שנהנית משיער חלק או גלי – שימו לב:
התלתלים חוזרים למרכז הבמה – ובגדול!
למרות שבשנים האחרונות ראינו את השיער החלק מככב על ראשי הנשים הישראליות, אנו יכולים לעדכן שהתלתלים חזרו למרכז הבמה האופנתית ואנו רואים ראשים מתולתלים על מסלולי האופנה ועל בימות תצוגות שיער בינלאומיות.
אז מי שיש לה שיער מתולתל יכולה להתחיל ליהנות ממנו ומי שיש לה שיער חלק יכולה לתכנן את הסלסול שלה – אם היא רוצה להתאים לטרנד הלוהט של מראה השיער לסתיו חורף 2018-19.

טרנד התלתלים חוזר לחורף 2018

“הבעיה היא שמעצבי שיער צעירים וחדשים בתחום, אין להם ניסיון בסלסול שיער ויצירת תלתלים שייראו טוב” – מסביר לנו מר אמיר זהבי מחברת רבקה זהבי HAIR FASHION – “מעצבי שיער חדשים אין להם ניסיון בסלסולים, ומעצבי שיער ותיקים כבר מזמן לא תרגלו את היכולות שלהם ביצירת תלתלים מושלמים” – הוא מרחיב – “אצלנו במספרה של רבקה זהבי, הצוות המקצועי שלנו לא הפסיק לרגע לעשות תלתלים. אנחנו עושים כמה סלסולים בשבוע, אם על שיער טבעי או על תוספות שיער ופאות. המומחיות שלנו בתלתלים היא ברורה. תלתלים קטנים וצפופים, תלתלים גדולים ופתוחים או גלים בשיער, הבחירה של הלקוחה והתוצאה המושלמת עלינו”

חברת רבקה זהבי HAIR FASHION, החברה הגדולה והוותיקה בארץ ליצור ושיווק פאות ותוספות שיער מציעה לא רק עיצוב שיער בתלתלים אלא גם מראות שיער מתולתלים שניתן לחבוש ברגע.
פאות מתולתלות ותוספות שיער מתולתלות במרקם טבעי שייראו בדיוק כמו השיער הטבעי שלך ויאפשרו לך ליהנות מהטרנד המתולתל ברגע.

טרנד התלתלים חוזר לחורף 2018 - חברת רבקה זהבי - פאות ותוספות שיערטרנד התלתלים חוזר לחורף 2018 - חברת רבקה זהבי - פאות ותוספות שיער
ליהנות מיצירת תלתלים בשיער הטבעי שלך, או למדידה ורכישה של תוספת שיער או פאה מתולתלת – התקשרי: 03-5797279
בקרי באתר החברה למידע נוסף על תוספות שיער מתולתלות

טרנד התלתלים חוזר לחורף 2018 - שוורצקופף פרופשיונל MAD ABOUTמעצבי שיער שמשקיעים בידע המקצועי שלהם, שמתעדכנים ולומדים, שמביאים ללקוחות המספרה שלהם את כל מה שחדש ומעניין בעולם השיער, כבר החלו להציג עבודות של שיער מתולתל עדכני ומוקפד.
עידן בר, מעצב שיער ממודיעין מציג את התלתלים של סתיו חורף 2018-19.
“התלתלים שעולים עכשיו אל מרכז הבמה הם תלתלים מוקפדים.” – הוא מסביר – “תלתלים מטופחים, לא שיער קופצני אלא שיער מעוצב. קו ברור של התלתל, גודל מחמיא של תלתלים וטיפוח עמוק ואמיתי לשיער. האפשרויות להזנה, עיצוב והגנה על שיער מתולתל כיום הרבה יותר רחבות משהיו פעם. מגוון תכשירי הטיפוח לתלתלים הוא גדול והאיכותי, כך שאין סיבה להתמודד עם תלתלים מרדניים. אנחנו יכולים להפסיק להתמודד ולהתחיל ליהנות”
ליהנות מקו השיער המתולתל של עידן בר את מוזמנת להתקשר: 08-9266311
הקליקי לביקור באתר של עידן בר ממודיעין  למידע נוסף על המספרה במודיעין

כשמדובר בתכשירים לטיפוח ועיצוב שיער מתולתל, בהחלט ניתן לציין כי חברות מוצרי שיער מקצועיים החלו יוצאות לשוק עם סדרות תכשירים לשיער מתולתל.
ההבדל המהותי בין תכשירים לעיצוב תלתלים שהיו בעבר לבין מה שמוצע למעצבי שיער היום הוא בהתאמה המקסימלית לסוג התלתלים, לגודל התלתלים, למצב השיער ולמרקמו.
חברת שוורצקופף פרופשיונל, למשל, שיצאה עם ליין MAD ABOUT לשיער מתולתל מציעה התאמה ל- 9 סוגי טקסטורות של השיער.
הקליקי למידע נוסף על MAD ABOUT הסדרה לטיפוח שיער מתולתל

טרנד התלתלים חוזר לחורף 2018 - שוורצקופף פרופשיונל MAD ABOUT

אז בסתיו חורף 2018-19 את כבר לא צריכה להתמודד עם התלתלים שלך, את כבר לא צריכה להחליק ולסבול משיער מרדני, קופצני ומתסכל.
יש לך תלתלים? הגיע הזמן שתיהני מהם.


עמוד זה נצפה: 1,482 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן